❤️ IKM uke 44 ❤️

Ånei! Ble nok kjemisk denne pp!:eek: Opplevde dette en gang da vi prøvde å lage minstemann.
Nederste er i dag tidlig ca 13 dpo. Æsj det var kjedelig. Men trøste meg med at kroppen ordner opp. Dette var tydeligvis ikke et bra egg.
Vis vedlegget 235105

Æsjda, der der er jo tidligtesternes kalkulerte risiko, men kjipt når det skjer. Du har i hvertfall fått bekreftet at du har eggløsning, åpne eggledere og svømmere som kan befrukte et egg. Ønsker deg lykke til neste runde hvis det virkelig ikke går veien... [emoji173]️
 
Ja kjipt, men bedre at kroppen fungerer og ikke begynner å bake et dårlig egg.:) dette er grunnen til at man ikke skal teste før ikm. Hehe men er jo spennende å gå strek da.:D
Ja kroppen er veldig bra sånn sett! De sier vel at opp mot 75% av alle eggløsninger hos "friske" kvinner blir befruktet (når man prøver aktivt veldig merke), men at bare 25% fester seg godt nok til å klare seg de første ukene. Så det er ganske stor sjanse for å fange opp en kjemisk!
 
Nei morgenurin på begge de nederste så burde være økning. Er nok kjemisk ja.:) kjemisk graviditet er akkurat sånn. Økning i HCG, men forsvinner mot ikm og tr kommer som normalt. Så testene blir aldri sterke.
Åja så kjedelig[emoji17] Håper det klaffer neste pp!
 
164acc9f1b63be27959eb8745186078c.jpg


Syns kanskje at streken er bittelitt sterkere idag? Eller innbiller jeg meg strek? [emoji28] Er kun 9dpo men da jeg tok gårsdagens test (8dpo) hadde jeg veldig løs mage på forhånd som gjør at jeg tenker at urinen var superkonsentrert! Fikk negativ test på morgenen idag, venta 2 timer uten å drikke noe og tok denne her nå...
 
Æsjda, der der er jo tidligtesternes kalkulerte risiko, men kjipt når det skjer. Du har i hvertfall fått bekreftet at du har eggløsning, åpne eggledere og svømmere som kan befrukte et egg. Ønsker deg lykke til neste runde hvis det virkelig ikke går veien... [emoji173]️
Jada greit å vite at kroppen fortsatt kan.:)
 
Æsj da. Men er du sikker på at den er helt blenda? Syns jeg kunne ane en suuuuupersvak strek, kanskje, hvis jeg legger godviljen til :) men 10dpo er fortsatt tidlig!

Ja kanskje[emoji2] enda tidlig, ser på andres tempkurver at egget hos flere fester seg først 10dpo (festedipp), så vi får se[emoji5]
 
164acc9f1b63be27959eb8745186078c.jpg


Syns kanskje at streken er bittelitt sterkere idag? Eller innbiller jeg meg strek? [emoji28] Er kun 9dpo men da jeg tok gårsdagens test (8dpo) hadde jeg veldig løs mage på forhånd som gjør at jeg tenker at urinen var superkonsentrert! Fikk negativ test på morgenen idag, venta 2 timer uten å drikke noe og tok denne her nå...

Skimter noe der ja[emoji5] skal du teste mer i dag eller vente til i morgen? Tror jeg venter til mandag med neste her.
 
Skimter noe der ja[emoji5] skal du teste mer i dag eller vente til i morgen? Tror jeg venter til mandag med neste her.
Så bra[emoji2] Jeg tester nok igjen imorgen tidlig, det er ihvertfall planen, men vet jo aldri om jeg går på en smell! Har igjen 3 g-tester tror jeg så må rasjonere litt... [emoji16]
 
IKM i dag og ingen TR [emoji4] Så vi får se om det blir en test i morgen hvis ho ikke kommer i løpet av dagen!

I dag allerede! Skulle nesten vært i uke43 du da [emoji12]. Veldig spennende tider da! Imponert over at du ikke tester på hver eneste urindråpe på denne tiden [emoji41]. Har du noen magefølelse? Krysser fingrene for deg!
 
Syns det var litt rart at jeg tok en Ebay-test(den øverste) nå på formiddagsurinen etter x antall kaffekopper, også er den pittelitt sterkere enn den jeg tok på morgenurin som var ca 9 timer gammel....(den nederste.) Merkelig..... jaja får vente å se om tr kommer eller hva.:p Har fortsatt masse murringer og vært småkvalm på formiddagen nå.
IMG_1180.JPG
 
Kjenner murringer i magen i dag:rolleyes: Tro om det er tr eller tegn på noe annet. Har ikke kjent noen symptomer på kroppen denne pp'en. Bare å vente å se hva som skjer, håpe på en positiv test om noen dager såklart:love017 Har bare en test liggende hjemme. Det er rfsu digitaltest. Har ingen erfaring med de testene. Må kanskje kjøpe noen flere tester på mandag :)
 
Kjenner murringer i magen i dag:rolleyes: Tro om det er tr eller tegn på noe annet. Har ikke kjent noen symptomer på kroppen denne pp'en. Bare å vente å se hva som skjer, håpe på en positiv test om noen dager såklart:love017 Har bare en test liggende hjemme. Det er rfsu digitaltest. Har ingen erfaring med de testene. Må kanskje kjøpe noen flere tester på mandag :)

Murringer må da være et godt tegn! Krysser fingrene for to streker . Jeg har hatt mensmurringer i tre dager nå. Skjønner ikke hva det skal være godt for så tidlig. Ingen ømme pupper, så intet holdepunkt for spire på 6dpo. Leter etter tålmodighet . Akkurat nå er jeg bare irritert for at appen har kastet meg ut -igjen! Andre lørdag formiddag på rad at det skjer. Begynner å bli drit lei hele appen. Gidder ikke sitte i timesvis å slette app, laste inn på nytt, bytte passord, gjenta prosessen og sende mail hver uke. Og nettversjonen er kronglete på telefon synes jeg. Vurdere å gi opp aktiviteten på forum hvis ikke det bedrer seg...
 
Murringer må da være et godt tegn! Krysser fingrene for to streker . Jeg har hatt mensmurringer i tre dager nå. Skjønner ikke hva det skal være godt for så tidlig. Ingen ømme pupper, så intet holdepunkt for spire på 6dpo. Leter etter tålmodighet . Akkurat nå er jeg bare irritert for at appen har kastet meg ut -igjen! Andre lørdag formiddag på rad at det skjer. Begynner å bli drit lei hele appen. Gidder ikke sitte i timesvis å slette app, laste inn på nytt, bytte passord, gjenta prosessen og sende mail hver uke. Og nettversjonen er kronglete på telefon synes jeg. Vurdere å gi opp aktiviteten på forum hvis ikke det bedrer seg...

Satser på at det er et godt tegn:happy: Jeg har ikke lastet ned appen enda jeg:rolleyes: Bruker bare nettversjon å syns det funker bra, appen er sikkert bedre på telefon da så lenge man ikke blir kasta ut! :p
 
Murringer må da være et godt tegn! Krysser fingrene for to streker . Jeg har hatt mensmurringer i tre dager nå. Skjønner ikke hva det skal være godt for så tidlig. Ingen ømme pupper, så intet holdepunkt for spire på 6dpo. Leter etter tålmodighet . Akkurat nå er jeg bare irritert for at appen har kastet meg ut -igjen! Andre lørdag formiddag på rad at det skjer. Begynner å bli drit lei hele appen. Gidder ikke sitte i timesvis å slette app, laste inn på nytt, bytte passord, gjenta prosessen og sende mail hver uke. Og nettversjonen er kronglete på telefon synes jeg. Vurdere å gi opp aktiviteten på forum hvis ikke det bedrer seg...
Jeg lastet ned TapaTalk-appen og åpner forumet via den, funker bra! Har slettet bv sin app, ubrukelig!
 
Jeg lastet ned TapaTalk-appen og åpner forumet via den, funker bra! Har slettet bv sin app, ubrukelig!

Takk for tips. Skal prøve det. Blir så sur. Appen funker helt fint, til jeg plutselig blir kastet ut, og da finnes jeg plutselig ikke som bruker hverken på appen eller på nett. Utrolig frustrerende hvis det skal være sånn hver uke.
 
Takk for tips. Skal prøve det. Blir så sur. Appen funker helt fint, til jeg plutselig blir kastet ut, og da finnes jeg plutselig ikke som bruker hverken på appen eller på nett. Utrolig frustrerende hvis det skal være sånn hver uke.
Hadde samme problemet og ble så frustrert! Funker mye bedre nå med TapaTalk, og layouten inne på forumet ser helt lik ut så man må ikke lære seg noe nytt heller.
 
Hadde samme problemet og ble så frustrert! Funker mye bedre nå med TapaTalk, og layouten inne på forumet ser helt lik ut så man må ikke lære seg noe nytt heller.

Prøvde tapatalk, men forumet til babyverden sier fortsatt der at jeg ikke finnes, til tross for at jeg fortsatt får skrive i nettversjonen jeg er logget inn i nå. Hvis jeg prøver å åpne nettversjonen i nytt vindu, kommer jeg ikke inn der heller. Faller vel helt ut snart. ☹️
 
Back
Topp