❤️ IKM uke 44 ❤️

Får ømme pupper rett etter el, og denne ganger var jeg skikkelig oppblåst i mage. Det var nok pga MYE progesteron denne gangen. Lurer på om kroppen kjapt skjønte at det var et egg her. Jeg har også hatt litt fryserier. 6 dpo tror jeg at jeg kjente festesmerter. Ca 1/2 minutt stikking i høyre side. 9 dpo begynte det å murre kraftig! Det var da jeg skjønte at jeg måtte være gravid. Har murret skikkelig mye siden da, i underlivet, nedre mageregion og korsrygg.
Åh så gøy! 6dpo blir den mest spennende dagen tror jeg, for det var da jeg fikk tydelige symptomer sist og begynte å mistenke graviditet.
Jeg har merkelig nok aldri ømme pupper rundt el eller tr. Husker de ble bittebittelitt ømme sist jeg var gravid, men det var bare om jeg la godviljen til [emoji23] syns alle får ømme pupper jeg.
Ellers har luktesansen vært et tydelig tegn her, men nå er jeg potte tett og forkjølet, så er ikke sikkert den vil kicke inn ;)

Ca 5-6 dpo tror jeg, støl i ryggen og uteblitt ømme pupper (motsatt av normalen[emoji23] ) så vidt svaaaak strek i dag 8 dpo, tester igjen imorgen tidlig [emoji4]
Spennende! Legg ut bilde her i morgen da, så har jeg noe å se frem til ;) gleder meg til 6dpo, det blir på mandag. Har tidligere blitt ordentlig kvalm av å ta tog rundt 7-8dpo, og jeg pendler til jobben, så neste uke blir spennende ;)

Får ømme pupper rett etter el, og denne ganger var jeg skikkelig oppblåst i mage. Det var nok pga MYE progesteron denne gangen. Lurer på om kroppen kjapt skjønte at det var et egg her. Jeg har også hatt litt fryserier. 6 dpo tror jeg at jeg kjente festesmerter. Ca 1/2 minutt stikking i høyre side. 9 dpo begynte det å murre kraftig! Det var da jeg skjønte at jeg måtte være gravid. Har murret skikkelig mye siden da, i underlivet, nedre mageregion og korsrygg.
Hva er fryserier? At man fryser? [emoji4]

Spennende! Legg ut bilde her i morgen da, så har jeg noe å se frem til ;) gleder meg til 6dpo, det blir på mandag. Har tidligere blitt ordentlig kvalm av å ta tog rundt 7-8dpo, og jeg pendler til jobben, så neste uke blir spennende ;)
Krysser fingrene for deg! Skal nok legge ut bilde ja [emoji2]

6 dpo i dag, å tempen kryper sakte oppover [emoji173]️ Krysser fingrene!
IMG_5711.jpg

Dagens test, ganske sikker på at jeg er 10 dpo. Her var det ingenting å skryte av:wacky: Ny test på mandag tenker jeg:)

Vedlegg

• IMG_3125.JPG
    IMG_3125.JPG
    352,6 KB · Visninger: 78
f5a521dc3a854ab558b6809848963c9a.png

Her følger kurven samme mønster som de to foregående rundene, med solid hopp på kurven 6dpo. Er nok litt i overkant det hoppet i dag, da jeg sov 40 min lenger enn vanlig, men pytt sann. Ser vel i morgen hvor den egentlig skulle vært... Har skikkelig murringer som om mensen skulle komme hvert sekund, men ingen ømme pupper, så det er nok ikke noe som er festet her (ennå[emoji56]).

Ånei! Ble nok kjemisk denne pp!:eek: Opplevde dette en gang da vi prøvde å lage minstemann.
Nederste er i dag tidlig ca 13 dpo. Æsj det var kjedelig. Men trøste meg med at kroppen ordner opp. Dette var tydeligvis ikke et bra egg.
IMG_1172.JPG

Ånei! Ble nok kjemisk denne pp!:eek: Opplevde dette en gang da vi prøvde å lage minstemann.
Nederste er i dag tidlig ca 13 dpo. Æsj det var kjedelig. Men trøste meg med at kroppen ordner opp. Dette var tydeligvis ikke et bra egg.
Vis vedlegget 235105
De er jo ganske svake allesammen, kanskje ulik konsentrasjon av urinen? Krysser fingrene for deg!

Det der er jo drømmekurven!

[emoji7] Håpe håpe, tørr ikke teste veldig tidlig. Holde på håpet lengst mulig! Kommer til å bli så skuffet om det ikke går nå :( Starten av desember blir det 1 år m prøving uten hell, men jeg har nok tatt feil a el mange ganger som jeg fant ut med temping.

De er jo ganske svake allesammen, kanskje ulik konsentrasjon av urinen? Krysser fingrene for deg!
Nei morgenurin på begge de nederste så burde være økning. Er nok kjemisk ja.:) kjemisk graviditet er akkurat sånn. Økning i HCG, men forsvinner mot ikm og tr kommer som normalt. Så testene blir aldri sterke.

Back
Topp