PP? - B1 sammen - EL ca 15.10. - IKM 30.10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek på den nederste! Tipper urinen ikke var konsentrert nok nå, satser på strek i morgen tidlig [emoji4]Trenger tydehjelp! Den som det står kl 8 på er den siste som er tatt.
Men jeg tok en nå, og den er blenda[emoji19]
Ser noen noe?
Trenger tydehjelp! Den som det står kl 8 på er den siste som er tatt.
Ser noen noe?
Fort gjort! Haha, de gærne har det godt, 5dpo [emoji23][emoji6]Blæh! Jeg som hadde tenkt å lage en blank test i kveld 5dpo bare for å være i gang. Hva skjer? Et lite sekunds bevisstløshet, og alt jeg har spart i timesvis ligger i do [emoji85]. Blæsj, da blir det testing først i morgen.
Fort gjort! Haha, de gærne har det godt, 5dpo [emoji23][emoji6]
Håper på positiv test!Hvis man begynner tidlig, kan man teste en hel uke til endes! Og så prøver jeg å få verdensrekord i tidlig positiv test [emoji23]. Skal skåne dere for bildene av de første blanke testene... jeg har hatt så mye mensmurringer i dag, at jeg må begynne testingen før tr kommer meg i forkjøpet [emoji56]
Håper på positiv test!
Ser strek på den nederste [emoji2]Trenger tydehjelp! Den som det står kl 8 på er den siste som er tatt.
Ser noen noe?
To tester på konsentrert ettermiddagsurin. Jeg ser nada. 10 DPO. Dere strekeksperter ser vel ikke noe jeg ikke ser? [emoji28]
En uke siden jeg fikk posetiv eltest på den siste eltesten jeg hadde. Dumt jeg ikke hadde flere! Men jeg bestilte noe som jeg fikk idag, tok en for løye, og så fikk jeg denne...Kanskje egget ikke slapp sist?? Nå får jeg ta noen fremover å se hva som skjer viderer.
Vanskelig å si uten flere tester å sammenligne med. Du får sjekke flere dager. selv får jeg fort svært svak strek etter positiv el-test. Det er bare såvidt jeg kan skimte strek da.En uke siden jeg fikk posetiv eltest på den siste eltesten jeg hadde. Dumt jeg ikke hadde flere! Men jeg bestilte noe som jeg fikk idag, tok en for løye, og så fikk jeg denne...Kanskje egget ikke slapp sist?? Nå får jeg ta noen fremover å se hva som skjer viderer.
Ser dessverre ikke noe, men det er fortsatt tidlig, mye kan skje de neste dagene!
To tester på konsentrert ettermiddagsurin. Jeg ser nada. 10 DPO. Dere strekeksperter ser vel ikke noe jeg ikke ser? [emoji28]
Får ømme pupper rett etter el, og denne ganger var jeg skikkelig oppblåst i mage. Det var nok pga MYE progesteron denne gangen. Lurer på om kroppen kjapt skjønte at det var et egg her. Jeg har også hatt litt fryserier. 6 dpo tror jeg at jeg kjente festesmerter. Ca 1/2 minutt stikking i høyre side. 9 dpo begynte det å murre kraftig! Det var da jeg skjønte at jeg måtte være gravid. Har murret skikkelig mye siden da, i underlivet, nedre mageregion og korsrygg.Er kun 3dpo og det er så kjedelig! For tidlig å kjenne på symptomer og går liksom bare å venter på at tiden skal gå..
Dere som er lengre ut i dpo, når kjente dere første symptomer?
Ca 5-6 dpo tror jeg, støl i ryggen og uteblitt ømme pupper (motsatt av normalen[emoji23] ) så vidt svaaaak strek i dag 8 dpo, tester igjen imorgen tidlig [emoji4]Er kun 3dpo og det er så kjedelig! For tidlig å kjenne på symptomer og går liksom bare å venter på at tiden skal gå..
Dere som er lengre ut i dpo, når kjente dere første symptomer?