❤️ IKM uke 44 ❤️

Trenger tydehjelp! Den som det står kl 8 på er den siste som er tatt.
Men jeg tok en nå, og den er blenda[emoji19]
Ser noen noe?
104e40c122a2ac203a930abbb636962b.jpg

Trenger tydehjelp! Den som det står kl 8 på er den siste som er tatt.
Men jeg tok en nå, og den er blenda[emoji19]
Ser noen noe?
104e40c122a2ac203a930abbb636962b.jpg
Ser strek på den nederste! Tipper urinen ikke var konsentrert nok nå, satser på strek i morgen tidlig [emoji4]

Blæh! Jeg som hadde tenkt å lage en blank test i kveld 5dpo bare for å være i gang. Hva skjer? Et lite sekunds bevisstløshet, og alt jeg har spart i timesvis ligger i do [emoji85]. Blæsj, da blir det testing først i morgen.

Blæh! Jeg som hadde tenkt å lage en blank test i kveld 5dpo bare for å være i gang. Hva skjer? Et lite sekunds bevisstløshet, og alt jeg har spart i timesvis ligger i do [emoji85]. Blæsj, da blir det testing først i morgen.
Fort gjort! Haha, de gærne har det godt, 5dpo [emoji23][emoji6]

Har så mye murringer i mage og rygg.:eek: Og det kjennes ut som puppene har influensa sånn som de verker.:wacky: Det er jo bra da!:p Tok en test i morges som var litt sterkere enn den i går kveld. Syns igrunn de er ganske sterke til å være så tidlig... Skal ta en i morgen tidlig og håper den er enda sterkere. Kommer til å teste frem til streken er supersterk. Hehe Jeg ser forresten at jeg har satt ikm 30.10, men det er tirsdag 31.10 som er min første dag i ny syklus. 13 dpo i morgen.
IMG_1170.JPG

Fort gjort! Haha, de gærne har det godt, 5dpo [emoji23][emoji6]

Hvis man begynner tidlig, kan man teste en hel uke til endes! Og så prøver jeg å få verdensrekord i tidlig positiv test [emoji23]. Skal skåne dere for bildene av de første blanke testene... jeg har hatt så mye mensmurringer i dag, at jeg må begynne testingen før tr kommer meg i forkjøpet [emoji56]

Hvis man begynner tidlig, kan man teste en hel uke til endes! Og så prøver jeg å få verdensrekord i tidlig positiv test [emoji23]. Skal skåne dere for bildene av de første blanke testene... jeg har hatt så mye mensmurringer i dag, at jeg må begynne testingen før tr kommer meg i forkjøpet [emoji56]
Håper på positiv test!

En uke siden jeg fikk posetiv eltest på den siste eltesten jeg hadde. Dumt jeg ikke hadde flere! Men jeg bestilte noe som jeg fikk idag, tok en for løye, og så fikk jeg denne...
8a3b4de224aff26c6ca99bf039c5c41c.jpg
Kanskje egget ikke slapp sist?? Nå får jeg ta noen fremover å se hva som skjer viderer.

552bff0fd5f0fcf944b2ec5009cd13d9.jpg

To tester på konsentrert ettermiddagsurin. Jeg ser nada. 10 DPO. Dere strekeksperter ser vel ikke noe jeg ikke ser? [emoji28]

552bff0fd5f0fcf944b2ec5009cd13d9.jpg

To tester på konsentrert ettermiddagsurin. Jeg ser nada. 10 DPO. Dere strekeksperter ser vel ikke noe jeg ikke ser? [emoji28]

Jeg har ikke så bra streksyn, men kan dessverre ikke se mer enn to streker til sammen... hold ut - test mer i morgen!

En uke siden jeg fikk posetiv eltest på den siste eltesten jeg hadde. Dumt jeg ikke hadde flere! Men jeg bestilte noe som jeg fikk idag, tok en for løye, og så fikk jeg denne...
Kanskje egget ikke slapp sist?? Nå får jeg ta noen fremover å se hva som skjer viderer.

Lh holder seg litt høyere etter el enn før frem til evt tr, og den testen er jo negativ til el-test å være. Men egg er vanskelig å forstå seg på synes jeg. Krysser fingrene for at du er godt inne i dpo-tellingen og kan bytte til g-tester!

Vanskelig å si uten flere tester å sammenligne med. Du får sjekke flere dager.:) selv får jeg fort svært svak strek etter positiv el-test. Det er bare såvidt jeg kan skimte strek da.

Er kun 3dpo og det er så kjedelig! For tidlig å kjenne på symptomer og går liksom bare å venter på at tiden skal gå..
Dere som er lengre ut i dpo, når kjente dere første symptomer?

Er kun 3dpo og det er så kjedelig! For tidlig å kjenne på symptomer og går liksom bare å venter på at tiden skal gå..
Får ømme pupper rett etter el, og denne ganger var jeg skikkelig oppblåst i mage. Det var nok pga MYE progesteron denne gangen. Lurer på om kroppen kjapt skjønte at det var et egg her. Jeg har også hatt litt fryserier. 6 dpo tror jeg at jeg kjente festesmerter. Ca 1/2 minutt stikking i høyre side. 9 dpo begynte det å murre kraftig! Det var da jeg skjønte at jeg måtte være gravid. Har murret skikkelig mye siden da, i underlivet, nedre mageregion og korsrygg.

Ca 5-6 dpo tror jeg, støl i ryggen og uteblitt ømme pupper (motsatt av normalen[emoji23] ) så vidt svaaaak strek i dag 8 dpo, tester igjen imorgen tidlig [emoji4]

Back
Topp