❤️ IKM uke 44 ❤️

Prøvde tapatalk, men forumet til babyverden sier fortsatt der at jeg ikke finnes, til tross for at jeg fortsatt får skrive i nettversjonen jeg er logget inn i nå. Hvis jeg prøver å åpne nettversjonen i nytt vindu, kommer jeg ikke inn der heller. Faller vel helt ut snart. [emoji852]️
Så merkelig! :( Utrolig kjedelig at det skal være så mye styr..

Prøvde tapatalk, men forumet til babyverden sier fortsatt der at jeg ikke finnes, til tross for at jeg fortsatt får skrive i nettversjonen jeg er logget inn i nå. Hvis jeg prøver å åpne nettversjonen i nytt vindu, kommer jeg ikke inn der heller. Faller vel helt ut snart. ☹️

Samme her! Men nå virker plutselig bv appen igjen [emoji13]

Ble små kvalm av og kjøre bil i sta, pleier ikke bli det!

2017-10-28 13.51.10.jpg

Altså.... blæh... er det bare jeg som innbille meg en sykt altfor svak strek? Jeg tror ikke øya mine virker, så trenger hjelp...

Takk for tips. Skal prøve det. Blir så sur. Appen funker helt fint, til jeg plutselig blir kastet ut, og da finnes jeg plutselig ikke som bruker hverken på appen eller på nett. Utrolig frustrerende hvis det skal være sånn hver uke.

Har opplevd det samme her i dag! Skikkelig irriterende! Men fått den opp å gå igjen nå.

Har opplevd det samme her i dag! Skikkelig irriterende! Men fått den opp å gå igjen nå.

Fikk det til her også til slutt. Tror jeg bare må ta pause fra appen lørdag formiddag. Virker som om det er da de gjør ett eller annet som tuller det til...

Jeg fikk negativ i dag også [emoji849] 11 DPO. Men føler meg skikkelig gravid i kroppen altså! Så får det ikke helt til å stemme [emoji85] I går når vi la oss tok sambo å holdt rundt meg, han kom da borti puppene mine og jeg skreik til av smerte. Han skvatt fælt! [emoji28]

I dag spurte sambo meg om hva som skjer med kroppen min. Han hadde konkrete spørsmål som «Er du syk? «Skal du ha mensen?» «Er det eggene dine som ikke blir hardkokt?» «Er du gravid?». Klarte egentlig ikke svare på noen av dem bortsett fra at jeg ikke venter TR før neste uke.

Bestilte forresten New York tur med venninnene til neste mnd i går! [emoji7] Vil så gjerne fort som mulig finne ut om jeg må droppe vinen og kikke etter babyklær på shopping [emoji7] Eller om jeg skal slå håret løs og shoppe julegaver til meg selv [emoji23][emoji389]

Jeg fikk negativ i dag også [emoji849] 11 DPO. Men føler meg skikkelig gravid i kroppen altså! Så får det ikke helt til å stemme [emoji85] I går når vi la oss tok sambo å holdt rundt meg, han kom da borti puppene mine og jeg skreik til av smerte. Han skvatt fælt! [emoji28]

I dag spurte sambo meg om hva som skjer med kroppen min. Han hadde konkrete spørsmål som «Er du syk? «Skal du ha mensen?» «Er det eggene dine som ikke blir hardkokt?» «Er du gravid?». Klarte egentlig ikke svare på noen av dem bortsett fra at jeg ikke venter TR før neste uke.

Det er ennå håp :)
Husker jeg følte meg kjempegravid med sistemann, men det slo ikke ut før etter ikm...
Kan jo bli tussete av mindre!

Krysser fingrene for deg :Heartred

Bestilte forresten New York tur med venninnene til neste mnd i går! [emoji7] Vil så gjerne fort som mulig finne ut om jeg må droppe vinen og kikke etter babyklær på shopping [emoji7] Eller om jeg skal slå håret løs og shoppe julegaver til meg selv [emoji23][emoji389]

Spennende!! Synes du må unne deg noen julegaver uansett [emoji56].

Det er ennå håp :)
Husker jeg følte meg kjempegravid med sistemann, men det slo ikke ut før etter ikm...
Kan jo bli tussete av mindre!

Krysser fingrene for deg :Heartred

Det er godt å høre at det er de som slår ut «sent» også. Føler de fleste får svak positiv allerede ved 10 DPO, så håpet har pga det svinnet sakte men sikkert her [emoji17] Men noe skjer med kroppen jaffal! Gjenstår bare å se hva [emoji5]

Takk for lånet av øyer ;)
Da tror jeg at jeg skal prøve meg på nytt i morgen òg... Hehe :p

Ja gjør det! Blir spennende å følge med [emoji2]

Back
Topp