❤️ IKM uke 44 ❤️

Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
IMG_1211.JPG
 
Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
Vis vedlegget 235126

Hurra! Det var gode nyheter!!
 
Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
Vis vedlegget 235126
Syns absolutt det er lov å håpe!! Krysser fingrene for at den fortsetter å stige! Doblingstiden er jo på 48 timer, så det er ikke så rart om man ikke ser stigning fra test til test. Men det virker jo som om den svakeste kanskje var feil da!
 
Syns absolutt det er lov å håpe!! Krysser fingrene for at den fortsetter å stige! Doblingstiden er jo på 48 timer, så det er ikke så rart om man ikke ser stigning fra test til test. Men det virker jo som om den svakeste kanskje var feil da!
Ja den ligner på den jeg tok på konsentrert morgenurin i går. Nå fikk jeg samme strek på lite konsentrert ettermiddagsurin. Spennende igjen nå!:D jeg har jo masse murringer og vært småkvalm hele dagen i dag!:eek:
Øverst fra i ettermiddag.
IMG_1213.JPG
 
Ja den ligner på den jeg tok på konsentrert morgenurin i går. Nå fikk jeg samme strek på lite konsentrert ettermiddagsurin. Spennende igjen nå!:D jeg har jo masse murringer og vært småkvalm hele dagen i dag!:eek:
Øverst fra i ettermiddag.
Vis vedlegget 235132

Spennende[emoji2]
 
I dag allerede! Skulle nesten vært i uke43 du da [emoji12]. Veldig spennende tider da! Imponert over at du ikke tester på hver eneste urindråpe på denne tiden [emoji41]. Har du noen magefølelse? Krysser fingrene for deg!

Jeg har litt svingene lutealfase ;) Derfor jeg ble her, regner ut i fra 11 dager men kan ha 14 dager også. Har derfor hengt i begge trådene [emoji16]

Jeg har ingen tester tilgjengelig så kun derfor. Har en følelse av at tanta kommer men enda ikke sett no’ te ho [emoji23]
 
Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
Vis vedlegget 235126

Gratulerer[emoji3][emoji173]️ Krysser fingrene for at den blir sterkere og sterkere![emoji122]
 
Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
Vis vedlegget 235126
Så spennende! Krysser fingrene for at de fortsetter å bli sterkere :Heartred
 
I dag morges var tappen min helt utrolig merkelig, var liksom veldig klumpete på flere steder, sånn at jeg egentlig ikke fant selve tappen med det første. Har aldri kjent den sånn før. Nå virker den normal igjen. Andre med liknende erfaring?
 
I dag morges var tappen min helt utrolig merkelig, var liksom veldig klumpete på flere steder, sånn at jeg egentlig ikke fant selve tappen med det første. Har aldri kjent den sånn før. Nå virker den normal igjen. Andre med liknende erfaring?

Googlet? Ikke opplevd dette selv. Synes tappen forandrer seg endel ila dagen), noen ganger virker den «bakovervendt». Kan det ha vært det?
 
Jeg tror jeg midlertidig avblåser den kjemiske graviditeten jeg!:wideyed::p Har fått sterkere utslag på lite konsentrert urin hele dagen! Nederste er tatt nå på lite konsentrert urin, og den har ikke tørket engang!:D nr 3 ovenfra er fra i dag morges. Det må jo kanskje ha vært noe feil med testen?? Hmmmmmm håper fortsatt jeg! Hehe
Vis vedlegget 235126

Så bra[emoji2] hvordan går det i dag, tatt ny test?
 
Back
Topp