❤️ IKM uke 44 ❤️

20dc2e716059cfc108ad38e4335b63fa.jpg
749662a7d92d3c0f13df62937839f842.png


12 DPO i dag. 3 dager til IKM. Negativ g-test [emoji17] Men forstår det fortsatt ikke, da symptomene gir alle tegn på at jeg kan være gravid. Har aldri vært gravid før, men jeg har heller aldri hatt så mange tydelige symptomer før TR. Gjenstår å se hva som er hva. Nå vil jeg bare at det kommer en positiv g-test eller TR. Blir gal av å vente [emoji85]

Skjønner veldig godt galskapen og frustrasjonen din...
Men ikke gi opp, det kan komme en strek både de neste dagen og på ikm dagen :happy:
 
Ja, jeg gir ikke opp. Bare håper på stooor HCG-stigning de neste 3-4 dagene [emoji85] Hvordan ligger det an med dere andre? Har fått med meg at Barius er gravid.
 
da6861f7bac5fedf993c147df5708b15.heic


Hva skal jeg tro om dette? Den til høyre er sensitiv test. Er så lei av rullestreker :(

26950fe2573a25397dc23b2b77cc38b4.heic


Etter fristen er gått ut så er de borte?

Hva skjer liksom...
 
Last edited:
6/7 dpo, tror 6 stemme best. Igår kjente jeg litt Stikninger, og murringer. Idag kjenner jeg det bedre mest murringer, og så har jeg fått vondt i korsryggen på høyre side, og ned i beinet på samme side avogtil.
 
da6861f7bac5fedf993c147df5708b15.heic


Hva skal jeg tro om dette? Den til høyre er sensitiv test. Er så lei av rullestreker :(

26950fe2573a25397dc23b2b77cc38b4.heic


Etter fristen er gått ut så er de borte?

Hva skjer liksom...

Syns jeg ser en svak strek på den sensitive [emoji846] Krysser fingrene for at det er noe på gang[emoji122]
 
Jeg er i hvertfall ikke gravid - enda [emoji56]. Får se om det skjer noe i løpet av uken [emoji7]
 
Tror de forrige testene var skygge... fikk tak i en ny nå, og den var så hvit at den kunne ikke vært hvitere....
 
Måtte bare ta en idag[emoji12] Syns jeg ser noe veeeeldig svakt, eller?
ca60a61cac54a9afa7ba6690c1511a6f.jpg
 
Jeg er i hvertfall ikke gravid - enda [emoji56]. Får se om det skjer noe i løpet av uken [emoji7]

Du er såpass tidlig at det er masse håp for deg enda jaffal [emoji2][emoji173]️
 
Måtte bare ta en idag[emoji12] Syns jeg ser noe veeeeldig svakt, eller?
ca60a61cac54a9afa7ba6690c1511a6f.jpg

I mine øyne klarer jeg dessverre ikke å se noe. Men nå har ikke jeg akkurat det beste streksynet her inne [emoji85] Hvor er du i DPO?
 
Jeg er 10, 11 eller 12 dpo i dag, og som vanlig på dette tidspunktet begynner håpet å melde seg enten jeg vil eller ikke! Vet jo egentlig at sjangsen ikke er så bra denne runden. Men, i dag har jeg bare vært så uvel/kvalm! Og puppene er kjempeømme. Wæææ, må prøve å skru av hjernen altså! Planen er å ikke teste før tr. Får se hva jeg tenker litt utover i uka ;) lang lutealfase så IKM er en gang mellom onsdag og fredag. Innen den tid håper jeg det er bøttevis med gravide her!
:dance011
 
Jeg tror jeg er 8 dpo, i dag har jeg hatt to blodtrykksfall og lurer på om det kan være tegn på graviditet? [emoji85] er ikke plaget med blodtrykksfall sånn ellers.. symptomjakten er i gang ja [emoji12]
 
Jeg er 10, 11 eller 12 dpo i dag, og som vanlig på dette tidspunktet begynner håpet å melde seg enten jeg vil eller ikke! Vet jo egentlig at sjangsen ikke er så bra denne runden. Men, i dag har jeg bare vært så uvel/kvalm! Og puppene er kjempeømme. Wæææ, må prøve å skru av hjernen altså! Planen er å ikke teste før tr. Får se hva jeg tenker litt utover i uka ;) lang lutealfase så IKM er en gang mellom onsdag og fredag. Innen den tid håper jeg det er bøttevis med gravide her!
:dance011

Lykke til[emoji3] Krysser fingrene for at det er en liten spire[emoji173]️
 
Jeg er 10, 11 eller 12 dpo i dag, og som vanlig på dette tidspunktet begynner håpet å melde seg enten jeg vil eller ikke! Vet jo egentlig at sjangsen ikke er så bra denne runden. Men, i dag har jeg bare vært så uvel/kvalm! Og puppene er kjempeømme. Wæææ, må prøve å skru av hjernen altså! Planen er å ikke teste før tr. Får se hva jeg tenker litt utover i uka ;) lang lutealfase så IKM er en gang mellom onsdag og fredag. Innen den tid håper jeg det er bøttevis med gravide her!
:dance011
Spennende [emoji2] Jeg er 11 dpo, har testet siden 8dpo og fått svake svake streker... spent på dagens test!
 
Siden jeg våknet kl 4 og ikke får sove; symptomlista mi 11dpo:

- oppblåst/luft i magen
- våkner om natta og blir liggende våken
- ømme pupper (fraværende frem til nå)
- kvalm faktisk (men vært bursdagsfeiringer med søtsaker i helga så tar det med en klype salt)
- stølhet/stikkinger i rygg/mage
- føler meg også veldig hormonell :/

Syns det er merkelig om jeg ikke er gravid nå, skuffelsen blir nok stor [emoji16]
 
Spennende [emoji2] Jeg er 11 dpo, har testet siden 8dpo og fått svake svake streker... spent på dagens test!
Siden jeg våknet kl 4 og ikke får sove; symptomlista mi 11dpo:

- oppblåst/luft i magen
- våkner om natta og blir liggende våken
- ømme pupper (fraværende frem til nå)
- kvalm faktisk (men vært bursdagsfeiringer med søtsaker i helga så tar det med en klype salt)
- stølhet/stikkinger i rygg/mage
- føler meg også veldig hormonell :/

Syns det er merkelig om jeg ikke er gravid nå, skuffelsen blir nok stor [emoji16]

Veldig spennende symptomer!! Krysser fingrene og venter i spenning på å få se dagens test:D
 
Back
Topp