❤️ IKM uke 44 ❤️

Bekrefter at strekene var skyggestreker, og at denne syklusen hadde 24 dager.

Og med tr i dag, så tenker jeg at jeg takker for meg frem til etter nyttår.

Heier på resten av dere, krysser det jeg har for at det blir masse positive tester denne uken :Heartred
 
Negativ test i dag også. 13 DPO [emoji17] Føler TR er på gang i dag. IKM onsdag. Er så lei! Syklusene mine er uendelig lange, så føles nesten ut som det går et halvt år mellom hver PP. Er på CD 72!!! i dag liksom. Helt forferdelig! [emoji24] Skal til gyn om en uke. Skikkelig mental påkjenning dette her. Føler litt på urettferdigheten når folk som ikke prøver bare blir gravid med et obs. Mens vi som virkelig vil og virkelig prøver, vi må gjennom et helvete før vi endelig får det etterlengtede barnet. I dag kjenner jeg at jeg er dritt lei [emoji17] Håper ingen sier et skjevt ord til meg i dag [emoji28]

Æsj hadde virkelig håpet det klaffet for deg denne pp[emoji173]️ har selv kjent masse symptomer i dpo land og nå bare funnet ut at kroppen bare tuller med meg og gir masse håp, og så er det bare pms/tull. Sender deg en styrkeklem!!! Drittstart på uken for deg og meg!
 
Bekrefter at strekene var skyggestreker, og at denne syklusen hadde 24 dager.

Og med tr i dag, så tenker jeg at jeg takker for meg frem til etter nyttår.

Heier på resten av dere, krysser det jeg har for at det blir masse positive tester denne uken :Heartred
Æsj da.:( håper spiren sitter snart!
 
Negativ test i dag også. 13 DPO [emoji17] Føler TR er på gang i dag. IKM onsdag. Er så lei! Syklusene mine er uendelig lange, så føles nesten ut som det går et halvt år mellom hver PP. Er på CD 72!!! i dag liksom. Helt forferdelig! [emoji24] Skal til gyn om en uke. Skikkelig mental påkjenning dette her. Føler litt på urettferdigheten når folk som ikke prøver bare blir gravid med et obs. Mens vi som virkelig vil og virkelig prøver, vi må gjennom et helvete før vi endelig får det etterlengtede barnet. I dag kjenner jeg at jeg er dritt lei [emoji17] Håper ingen sier et skjevt ord til meg i dag [emoji28]
Uff og uff :( sender deg en stor klem! Føler sånn med dere med så lange sykluser [emoji173]️ men en dag, snart, såner det deres tur!! [emoji173]️
 
6 dpo i dag. Har hatt litt vondt i korsryggen i dag (dette får man vel av økt progesteron tror jeg, så det trenger ikke bety noe). Men det murrer litt ekstra i livmoren og kjenner det litt opp mot høyre eggstokk. De har vært helt "stille" i livmoren de siste dagene så dette litt spennende syns jeg. Tappen var syyykt høyt oppe i dag så jeg klarte ikke kjenne åpning [emoji85]
 
9 dpo og fortsatt ikke testet *stolt* Ingen symptomer da, så er vel derfor. De vanlige en uke til IKM brystene har kommet og litt kvalme som jeg ofte har i dpo-land. Men håper fortsatt! :p
 
6 dpo i dag. Har hatt litt vondt i korsryggen i dag (dette får man vel av økt progesteron tror jeg, så det trenger ikke bety noe). Men det murrer litt ekstra i livmoren og kjenner det litt opp mot høyre eggstokk. De har vært helt "stille" i livmoren de siste dagene så dette litt spennende syns jeg. Tappen var syyykt høyt oppe i dag så jeg klarte ikke kjenne åpning [emoji85]
Akkurat som jeg har det. Fikk også vondt i korsryggen igår, og litt ned i beinet avogtil. Og har en del murringer. Siden 4/5 dpo. Håper det er et godt tegn Men blir så usikker, på om det er eggløsning jeg kjenner, at den ikke slapp sist??? Siden eltesten er så sterk nå, 7 dpo..
E95A3429-097E-4C83-B45A-762EC0F781FF.jpeg
 
Akkurat som jeg har det. Fikk også vondt i korsryggen igår, og litt ned i beinet avogtil. Og har en del murringer. Siden 4/5 dpo. Håper det er et godt tegn Men blir så usikker, på om det er eggløsning jeg kjenner, at den ikke slapp sist??? Siden eltesten er så sterk nå, 7 dpo..Vis vedlegget 235227
Ja den var ganske sterk, men den er jo klart negativ da. Fikk du ordentlig positiv og så negativ sist? Noen andre tegn på eggløsning?

Jeg syns hvertfall at hvordan slim man har kan være et godt tegn på om man er i dpo. Her er det betraktelig tørrere og tykkere i dpo enn like før eggløsning da det er veldig vandig og av og til "eggehvite-slim".
 
Ja den var ganske sterk, men den er jo klart negativ da. Fikk du ordentlig positiv og så negativ sist? Noen andre tegn på eggløsning?

Jeg syns hvertfall at hvordan slim man har kan være et godt tegn på om man er i dpo. Her er det betraktelig tørrere og tykkere i dpo enn like før eggløsning da det er veldig vandig og av og til "eggehvite-slim".
Ja, er ganske tørr, litt lotion, innimellom, men har en våt/ rennende følelses. Så enten er el på vei, el. så er det noe annet som ikke stemmer hmmm... Skal ikke være lett å forstå denne kroppen!
 
Ja, er ganske tørr, litt lotion, innimellom, men har en våt/ rennende følelses. Så enten er el på vei, el. så er det noe annet som ikke stemmer hmmm... Skal ikke være lett å forstå denne kroppen!
Nei, virkelig ikke! Du får fortsette å hoppe til køys med mannen sånn i tilfelle, så håper jeg du får positiv test om noen dager!
 
Nok en negativ test i dag, 11 dpo. Venter mensen i dag, CD 27. De siste 3 mnd har jeg hatt en syklus på 26 dager.

Symptomer denne mnd:
- masse murringer
- god luktesans
- uggen om jeg ikke spiser mat. Spesielt om morgenen. Kun vært sånn ved forrige graviditet.
- do på natta
- vond korsrygg
- trøtt
- ikke ømme pupper, som ved forrige graviditet.

Utrolig frustrerende at jeg har disse symptomene, men allikevel ikke er gravid. Var sikker på at jeg var det når kvalmen kom om morgenen..

Mistet motet i dag når jeg kjente på livmortappen og at den er åpen og nå negativ test.

Masse lykke til til dere andre!
 

Vedlegg

  • F7FCC2D5-28C2-4FA4-AE2C-3F00A1FF5225.jpeg
    F7FCC2D5-28C2-4FA4-AE2C-3F00A1FF5225.jpeg
    426,3 KB · Visninger: 77
Nok en negativ test i dag, 11 dpo. Venter mensen i dag, CD 27. De siste 3 mnd har jeg hatt en syklus på 26 dager.

Symptomer denne mnd:
- masse murringer
- god luktesans
- uggen om jeg ikke spiser mat. Spesielt om morgenen. Kun vært sånn ved forrige graviditet.
- do på natta
- vond korsrygg
- trøtt
- ikke ømme pupper, som ved forrige graviditet.

Utrolig frustrerende at jeg har disse symptomene, men allikevel ikke er gravid. Var sikker på at jeg var det når kvalmen kom om morgenen..

Mistet motet i dag når jeg kjente på livmortappen og at den er åpen og nå negativ test.

Masse lykke til til dere andre!
Så leit :( håper tappen lurer deg og at du bare har en litt lengre syklus denne runden sånn at positiv test venter de neste dagene.
 
Nok en negativ test i dag, 11 dpo. Venter mensen i dag, CD 27. De siste 3 mnd har jeg hatt en syklus på 26 dager.

Symptomer denne mnd:
- masse murringer
- god luktesans
- uggen om jeg ikke spiser mat. Spesielt om morgenen. Kun vært sånn ved forrige graviditet.
- do på natta
- vond korsrygg
- trøtt
- ikke ømme pupper, som ved forrige graviditet.

Utrolig frustrerende at jeg har disse symptomene, men allikevel ikke er gravid. Var sikker på at jeg var det når kvalmen kom om morgenen..

Mistet motet i dag når jeg kjente på livmortappen og at den er åpen og nå negativ test.

Masse lykke til til dere andre!

Du har jo masse symptomer!! Hadde en del av disse jeg og, var bare pms plager som lurte meg skikkelig. Håper ikke det samme gjelder deg. Ingen tr=fortsatt håp[emoji173]️
 
Hvilke symptomer hadde du?

Småkvalm av og på/uggen, murringer og vond korsrygg, trodde jeg hadde bedre luktesans men sikkert innbilning. Jeg hadde mye murringer sist graviditet (før pos test), så lot meg lure denne gangen. Så disse kan man jo ha og være gravid, men kan også være pms. Ikke lett å vite hva som er hva.
 
Back
Topp