❤️ IKM uke 44 ❤️

Siden jeg våknet kl 4 og ikke får sove; symptomlista mi 11dpo:

- oppblåst/luft i magen
- våkner om natta og blir liggende våken
- ømme pupper (fraværende frem til nå)
- kvalm faktisk (men vært bursdagsfeiringer med søtsaker i helga så tar det med en klype salt)
- stølhet/stikkinger i rygg/mage
- føler meg også veldig hormonell :/

Syns det er merkelig om jeg ikke er gravid nå, skuffelsen blir nok stor [emoji16]
Spennende!:)
Jeg også våkner om natta og får ikke sove igjenpå en stund. Fra ca 6-7 dpo tror jeg.:)
 
Ingen pos test her og er begynt å spotte. Tr melder nok sin ubudne ankomst i morgen[emoji52] mentalt klar for ny pp nå, og skal heie på dere andre denne uken[emoji2] håper på masse positive tester!
 
Ingen pos test her og er begynt å spotte. Tr melder nok sin ubudne ankomst i morgen[emoji52] mentalt klar for ny pp nå, og skal heie på dere andre denne uken[emoji2] håper på masse positive tester!
Jeg har nok bommet på El (om jeg i det hele tatt har hatt EL, får svar på blodprøve i dag eller i morgen), så jeg joiner nok deg :rolleyes: hvilken ikmgruppe joiner du neste pp?

Krysser fingrene for dere andre :D
 
Ingen pos test her og er begynt å spotte. Tr melder nok sin ubudne ankomst i morgen[emoji52] mentalt klar for ny pp nå, og skal heie på dere andre denne uken[emoji2] håper på masse positive tester!

Æsj, det var da en kjedelig start på uken. Jeg er en av de siste i denne uken tror jeg, 8 dpo i dag. Ble en litt travel morgen, så jeg fikk ikke testet, men prøver i ettermiddag. Har ikke helt troen - fortsatt ingen ømme pupper... [emoji13]
 
Jeg har nok bommet på El (om jeg i det hele tatt har hatt EL, får svar på blodprøve i dag eller i morgen), så jeg joiner nok deg :rolleyes: hvilken ikmgruppe joiner du neste pp?

Krysser fingrene for dere andre :D

Jeg fant aldri el på test denne pp, men tempen steg «som den skulle». Håper det klaffer for deg likevel! Hvorfor usikker på om du ikke har hatt el? Neste ikm blir uke 47 for min del. Har syklus på 24-25 dager.
 
Jeg fant aldri el på test denne pp, men tempen steg «som den skulle». Håper det klaffer for deg likevel! Hvorfor usikker på om du ikke har hatt el? Neste ikm blir uke 47 for min del. Har syklus på 24-25 dager.

Det høres ut som perfekt sykluslengde i prøvetider, men litt slitsomt utenom...
 
Ingen testing på meg i dag.. Begynte å spotte i går kveld så tenkte at løpet var kjørt. TR kom i dag, syklusdag 25 :confused005 Syklusen har ikke stabilisert seg enda etter at jeg slutta på p-pillen 5. september. Da blir det ny PP på meg:hello
 
Spennende!:)
Jeg også våkner om natta og får ikke sove igjenpå en stund. Fra ca 6-7 dpo tror jeg.:)
Men testen var ikke noe sterkere idag dessverre[emoji19] så da spørs det... vurderer å kjøpe apotektester idag siden jeg er tom for billigtester nå også ta hvis tr ikke kommer på onsdag... [emoji18]
 
Hei dere. [emoji4]
Er det bare meg eller er det en svak svak strek på den nederste testen her? [emoji1] Den øverste testen er fra 8dpo, så 9 og den nederste er fra i dag, 10dpo.
cf689f1f23c3b811eb2f5907cf6df951.jpg
 
Hei dere. [emoji4]
Er det bare meg eller er det en svak svak strek på den nederste testen her? [emoji1] Den øverste testen er fra 8dpo, så 9 og den nederste er fra i dag, 10dpo.
cf689f1f23c3b811eb2f5907cf6df951.jpg

Syns jeg ser strek på de to nederste[emoji846] Den idag litt sterkere. Her må der være noe på gang[emoji3] Krysser fingrene[emoji122]
 
Hei dere. [emoji4]
Er det bare meg eller er det en svak svak strek på den nederste testen her? [emoji1] Den øverste testen er fra 8dpo, så 9 og den nederste er fra i dag, 10dpo.
cf689f1f23c3b811eb2f5907cf6df951.jpg
Ser noe svakt på den nederste og den i midten. Sterkest på den nederste! Spennende!
 
Negativ test i dag også. 13 DPO [emoji17] Føler TR er på gang i dag. IKM onsdag. Er så lei! Syklusene mine er uendelig lange, så føles nesten ut som det går et halvt år mellom hver PP. Er på CD 72!!! i dag liksom. Helt forferdelig! [emoji24] Skal til gyn om en uke. Skikkelig mental påkjenning dette her. Føler litt på urettferdigheten når folk som ikke prøver bare blir gravid med et obs. Mens vi som virkelig vil og virkelig prøver, vi må gjennom et helvete før vi endelig får det etterlengtede barnet. I dag kjenner jeg at jeg er dritt lei [emoji17] Håper ingen sier et skjevt ord til meg i dag [emoji28]
 
Ingen pos test her og er begynt å spotte. Tr melder nok sin ubudne ankomst i morgen[emoji52] mentalt klar for ny pp nå, og skal heie på dere andre denne uken[emoji2] håper på masse positive tester!

Ånei! [emoji17] Godt du er mentalt klar for ny PP jaffal. Det hjelper på [emoji5]
 
Negativ test i dag også. 13 DPO [emoji17] Føler TR er på gang i dag. IKM onsdag. Er så lei! Syklusene mine er uendelig lange, så føles nesten ut som det går et halvt år mellom hver PP. Er på CD 72!!! i dag liksom. Helt forferdelig! [emoji24] Skal til gyn om en uke. Skikkelig mental påkjenning dette her. Føler litt på urettferdigheten når folk som ikke prøver bare blir gravid med et obs. Mens vi som virkelig vil og virkelig prøver, vi må gjennom et helvete før vi endelig får det etterlengtede barnet. I dag kjenner jeg at jeg er dritt lei [emoji17] Håper ingen sier et skjevt ord til meg i dag [emoji28]

72 dager!! Huff:(Håper gyn kan gi deg noen svar. Skjønner den urettferdighetsfølelsen.
 
Negativ test i dag også. 13 DPO [emoji17] Føler TR er på gang i dag. IKM onsdag. Er så lei! Syklusene mine er uendelig lange, så føles nesten ut som det går et halvt år mellom hver PP. Er på CD 72!!! i dag liksom. Helt forferdelig! [emoji24] Skal til gyn om en uke. Skikkelig mental påkjenning dette her. Føler litt på urettferdigheten når folk som ikke prøver bare blir gravid med et obs. Mens vi som virkelig vil og virkelig prøver, vi må gjennom et helvete før vi endelig får det etterlengtede barnet. I dag kjenner jeg at jeg er dritt lei [emoji17] Håper ingen sier et skjevt ord til meg i dag [emoji28]
God klem. :Heartred Håper virkelig dere får ønskebarnet deres snart! Skjønner også veldig godt at du blir frustrert. Det er lov!
 
Back
Topp