❤️ IKM Uke 4 ❤️

Noen tips til hvor man kan kjøpe test fysisk i butikk? Merke? ☺️

Og gratulerer til dere med positiv test ❤️
Hørt mye bra om make sure, så jeg bruker de, selges blant annet på Kiwi og Meny (99 kr for 10 teste strips).

Clearblue fra apotek er også veldig bra, dog koster en del mer. Men gøy med uke indikator. Vet også at veldig mange bruker fra babyplan, men har ikke testa de selv da jeg tror de bare er online?

Hørt mye bra om make sure, så jeg bruker de, selges blant annet på Kiwi og Meny (99 kr for 10 teste strips).

Clearblue fra apotek er også veldig bra, dog koster en del mer. Men gøy med uke indikator. Vet også at veldig mange bruker fra babyplan, men har ikke testa de selv da jeg tror de bare er online?
Takk, da blir det make sure ☺️Har hatt babyplan før, og da har jeg kjøpt på nett :p
Har bestilt de også, men har tålmodighet som en 4 åring :hilarious:

Takk, da blir det make sure ☺️Har hatt babyplan før, og da har jeg kjøpt på nett :p
Har bestilt de også, men har tålmodighet som en 4 åring :hilarious:
Haha kjenner igjen den, jeg skulle være flink og vente til IKM og ta en digital test da, men.... jajo, blitt en del makesure tester :hilarious:

Har litt vondt ganske langt nede i dag, og spydde nesten nettopp, spennende :wideyed: Tester onsdag, med mindre jeg faktisk spyr :hilarious:

Der kom TR 9DPO :( Jaja, fortsatt ikke den lengste lutealfasen her. Takker for tips rundt dette, jeg skal prøve wild yam neste runde!

Gratulerer til dere med positiv test, lykke til til alle som venter og på gjensyn til de av oss som skal over i ny IKM-gruppe ❤️
Nei, så utrolig trist :sorry:
Masse lykke til med neste PP! Håper WY gjør susen for deres del. Jeg har i hvert fall god erfaring! :Heartred

Føler med deg! Følte jeg hadde alt for mange symptomer, og at jeg lurte meg selv. Jeg har troa på deg! :Heartred
Ikke sant! Jeg føler jeg har for få, siden jeg hadde så mange tidlig i første svangerskap, og spydde 9 DPO, så da forventer jeg liksom det samme nå :smiley-ashamed004

Back
Topp