❤️ IKM Uke 4 ❤️

Æsj, 9dpo og fortsatt negativ test :shy: da håper jeg egentlig at tr dukker opp imorgen slik at syklus forskyver seg litt ifht ferien :)

Skal til legen imorgen for noe som ikke er relatert til prøving. Vurderer å be om blodprøve. 9DPO imprgen, har blenda test idag. Should i do it?

Skal til legen imorgen for noe som ikke er relatert til prøving. Vurderer å be om blodprøve. 9DPO imprgen, har blenda test idag. Should i do it?
Ja! Men, da må du presisere at du ønsker at de også sjekker HCG. For, det sjekker de ikke uten grunnlag. HCG påvises tidligere via blod enn urin :D

Ja! Men, da må du presisere at du ønsker at de også sjekker HCG. For, det sjekker de ikke uten grunnlag. HCG påvises tidligere via blod enn urin :D
Ja skal egentlig ikke ta blodprøver. Så tenkte å be om å få ta hcg. Blir bare med den ene uansett da jeg har 1 t reisevei.

Mine Makesure tester viser seg og faktisk være fra 32 batchen. Kanskje det er derfor de er negative...?

Nei da, brukte de jo veldig tidlig til å være "ikke tidlig" tester. Men blir nok innom den lokale kiwien i morgen å se etter om jeg kan finne med ett annet batch nummer til jeg tester i helga, eventuelt neste periode om TR kommer. Snart kommer vel hele bygda til å vite at vi prøver på noe sånn som jeg kjøper tester i øst og i vest. :hilarious:

Det er fremdeles tidlig!!! Ikke gi opp enda :Heartred
Ja, men tr kommer som regel 11dpo, så har bare evnt imorgen igjen før den dukker opp :shy: hvis jeg kun hadde sett på tempen og pulsen min, så hadde jeg trodd noe var på gang, men skal se at tempen stuper imorgen :)
Sønnen min var så skjønn idag, han spurte når vi skulle få baby i hus og at han ønsket seg en lillebror :shy: måtte jo svare at det nok ikke ble noen flere babyer her hos oss, men at han var minstegutten til mamma :Heartred

Vedlegg

• Screenshot_20250120-221536.png
    Screenshot_20250120-221536.png
    240,6 KB · Visninger: 12
Last edited:
Ja!! Mensen kommer nok i dag. Helt tørr og menssmerter. Bruker ikke ha smerter så denne syklusen ble noe annerledes. Lurer på om det har vært et streife egg i forhold til de smertene jeg hadde 6-8 dpo. Men det får man aldri vite.
Da var IKM uke 8 opprettet, så da hopper jeg over dit! Sniker nok litt her fortsatt og krysser fingrene for at dere andre ikke følger etter! :angelic:

Uff. Jeg har blødd rosa på papiret idag. Ganske tydelig på dagen, litt mindre etterpå. Kom nå også. Mye mensmurringer før idag. Pleier å spotte før mens, så redd det ikke går veien. Noen som har opplevd dette og at det har gått bra?

Uff. Jeg har blødd rosa på papiret idag. Ganske tydelig på dagen, litt mindre etterpå. Kom nå også. Mye mensmurringer før idag. Pleier å spotte før mens, så redd det ikke går veien. Noen som har opplevd dette og at det har gått bra?
Jeg hadde dette med begge mine kort tid etter positiv test! Ble livredd begge gangene, men viste seg å ikke være noe! I dag er de 3 og 1 år :Heartpink Håper det er det samme for deg!!

Jeg hadde dette med begge mine kort tid etter positiv test! Ble livredd begge gangene, men viste seg å ikke være noe! I dag er de 3 og 1 år :Heartpink Håper det er det samme for deg!!
Tusen takk for svar! :Heartred Håper også det. Veldig godt å vite det ikke trenger å være noe galt, og at det har gått bra for andre :Heartred

Back
Topp