Gratulere så mye!Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulere så mye!Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Ja! Men, da må du presisere at du ønsker at de også sjekker HCG. For, det sjekker de ikke uten grunnlag. HCG påvises tidligere via blod enn urinSkal til legen imorgen for noe som ikke er relatert til prøving. Vurderer å be om blodprøve. 9DPO imprgen, har blenda test idag. Should i do it?
Det er fremdeles tidlig!!! Ikke gi opp endaÆsj, 9dpo og fortsatt negativ test da håper jeg egentlig at tr dukker opp imorgen slik at syklus forskyver seg litt ifht ferien
Ja skal egentlig ikke ta blodprøver. Så tenkte å be om å få ta hcg. Blir bare med den ene uansett da jeg har 1 t reisevei.Ja! Men, da må du presisere at du ønsker at de også sjekker HCG. For, det sjekker de ikke uten grunnlag. HCG påvises tidligere via blod enn urin
Ja, men tr kommer som regel 11dpo, så har bare evnt imorgen igjen før den dukker opp hvis jeg kun hadde sett på tempen og pulsen min, så hadde jeg trodd noe var på gang, men skal se at tempen stuper imorgenDet er fremdeles tidlig!!! Ikke gi opp enda
Samme her
Da var IKM uke 8 opprettet, så da hopper jeg over dit! Sniker nok litt her fortsatt og krysser fingrene for at dere andre ikke følger etter!Ja!! Mensen kommer nok i dag. Helt tørr og menssmerter. Bruker ikke ha smerter så denne syklusen ble noe annerledes. Lurer på om det har vært et streife egg i forhold til de smertene jeg hadde 6-8 dpo. Men det får man aldri vite.
Jeg hadde dette med begge mine kort tid etter positiv test! Ble livredd begge gangene, men viste seg å ikke være noe! I dag er de 3 og 1 år Håper det er det samme for deg!!Uff. Jeg har blødd rosa på papiret idag. Ganske tydelig på dagen, litt mindre etterpå. Kom nå også. Mye mensmurringer før idag. Pleier å spotte før mens, så redd det ikke går veien. Noen som har opplevd dette og at det har gått bra?
Tusen takk for svar! Håper også det. Veldig godt å vite det ikke trenger å være noe galt, og at det har gått bra for andreJeg hadde dette med begge mine kort tid etter positiv test! Ble livredd begge gangene, men viste seg å ikke være noe! I dag er de 3 og 1 år Håper det er det samme for deg!!
Husker du forresten hvor lenge det varte for deg? Var det over flere dager?Jeg hadde dette med begge mine kort tid etter positiv test! Ble livredd begge gangene, men viste seg å ikke være noe! I dag er de 3 og 1 år Håper det er det samme for deg!!