Mye kan fortsatt skje da7 dpo blenda test, fortsatt ett ørlite håp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye kan fortsatt skje da7 dpo blenda test, fortsatt ett ørlite håp
Helt sant! Men jeg kjenner at jeg lett gir veldig opp Nå sitter jeg stort sett og loker inne på assistert og er overbevist om at vi ikke har sjans på egenhånd For bare noen dager siden var jeg bestemt på at det er håp frem til det motsatte er bevist. Tror ikke hormonene før tr hjelper på situasjonenBegynner å gi opp selv egentlig.. men vi vet jo ikke før tr kommer
Ååå gratulerer!! Dette gjør meg så gladSå hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Tusen takk! Jeg er helt skjelvenÅåå gratulerer!! Dette gjør meg så glad
Absolutt Men har mye TR tegnMye kan fortsatt skje da
GratulererSå hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Gratulerer så mye!! Håper den sitter denne gangen!Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Det har jeg også hatt, har det akkurat nå også! Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle gidde å teste, tenkte TR kommer nok idag. Håper det går veien for deg ogsåAbsolutt Men har mye TR tegn
GratulererSå hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Åååh fantastisk!!! GratulererSå hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Ikke den du svarte, men ble litt mer positivt innstilt selv av at du fikk positiv test etter å sett ferden min her, føler hakket mer håp for meg selv og mine egne negative testerDet har jeg også hatt, har det akkurat nå også! Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle gidde å teste, tenkte TR kommer nok idag. Håper det går veien for deg også
Så fantastisk @Ninkinonk !!!Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Kan jeg forresten sette deg opp som gravid?Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!
Ja, et godt tegn på at det ikke er over før TR kommer Veldig glad det kan gi håp til flere, håper spiren sitter for deg (og alle dere andre som venter) denne mnd!Ikke den du svarte, men ble litt mer positivt innstilt selv av at du fikk positiv test etter å sett ferden min her, føler hakket mer håp for meg selv og mine egne negative tester
Ja, gjerne detKan jeg forresten sette deg opp som gravid?
HurraaJa, gjerne det
Da sees vi nok i samme IKM gruppe Da får det bli vår tur!Det blir vel uke 8. så venter til noen starter den
Gratulerer!!Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo!