❤️ IKM Uke 4 ❤️

Begynner å gi opp selv egentlig.. men vi vet jo ikke før tr kommer :)
Helt sant! Men jeg kjenner at jeg lett gir veldig opp:banghead: Nå sitter jeg stort sett og loker inne på assistert og er overbevist om at vi ikke har sjans på egenhånd:bag: For bare noen dager siden var jeg bestemt på at det er håp frem til det motsatte er bevist. Tror ikke hormonene før tr hjelper på situasjonen:hilarious:

Så hardt har aldri hjertet mitt slått som nå! Jeg forventet negativt! Kan ikke tro det her!! Jeg er 11 dpo! :excited001

Vedlegg

• IMG_4925.jpeg
    IMG_4925.jpeg
    494,9 KB · Visninger: 20
Det har jeg også hatt, har det akkurat nå også! Jeg tenkte egentlig jeg ikke skulle gidde å teste, tenkte TR kommer nok idag. Håper det går veien for deg også :Heartred
Ikke den du svarte, men ble litt mer positivt innstilt selv av at du fikk positiv test etter å sett ferden min her, føler hakket mer håp for meg selv og mine egne negative tester

Ikke den du svarte, men ble litt mer positivt innstilt selv av at du fikk positiv test etter å sett ferden min her, føler hakket mer håp for meg selv og mine egne negative tester
Ja, et godt tegn på at det ikke er over før TR kommer :D Veldig glad det kan gi håp til flere, håper spiren sitter for deg (og alle dere andre som venter) denne mnd! :Heartred

Back
Topp