Ønsker deg masse lykke til og håper det går veien
Det gjør det helt sikkert - spørsmålet er bare når [emoji85]. Lykke til ønskes din vei også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg masse lykke til og håper det går veien
Velkommen inn hit på forumetJohoo. Mitt aller første innlegg!
PP4 - B1 - EL 2.aug - IKM 15.august
Johoo. Mitt aller første innlegg!
Johoo. Mitt aller første innlegg!
Lykke til i uka etterJeg må hoppe over i neste ikm uke, fikk ikke positiv el test før i dag..
Jeg må hoppe over i neste ikm uke, fikk ikke positiv el test før i dag..
Takk Vil tro vi ligger omtrent likt siden vi mistet ganske samtidig i juli mener jeg å huskeTipper jeg følger etter, for jeg aner ikke om/når el har vært, men blir med på testing i uke 33 for sikkerhets skyld... [emoji13] lykke til i uke 34 (eller omtrent akkurat nå og de neste dagene [emoji1320])
Takk Vil tro vi ligger omtrent likt siden vi mistet ganske samtidig i juli mener jeg å huske
Jeg røyk selvfølgelig på en test idag- 8 DPO! Naturligvis helt blank.. blir gal av meg selv! Teste-trang er som abstinenser og g-testene er dopet! Følte meg mye bedre etterpå selvom den var negativ[emoji23][emoji23][emoji23] nå har vi dratt i båten frem til fredag ettermiddag mest sannsynlig, og testene er igjen hjemme!!![emoji23] blir helt sikkert en på lørdag morgen om jeg ikke klarer å holde meg til søndag[emoji12]
Det gjør det ja altså hvilket nr i rekken man prøver på
Lykket til med forsøk på ventespiren
Må endre litt på oppføringen her! Ikke at det er så fryktelig viktig at det står rett i begynnelsen, men nå kom altså EL et par dager før forventet. Så EL 4.08 og IKM 17.08.
Prøver forresten på barn nr 1
Kjent på murringer og ulage i magen igår og idag. Litt bedre idag, men kjenner meg oppblåst. Puppene er ømme og gjør vondt, men det har også hendt tidligere i andre pp'er hvor jeg ikke var gravid, så prøver å ikke legge for mye inn i det.
Det er smittsomt! På de tre gangene jeg har vært gravid, har jeg tatt til sammen fire g-tester. Nå har jeg bestilt 40 [emoji85]. Vet ikke helt om jeg forbereder meg på at dette kommer til å ta tid, eller om jeg kommer til å ta en hver dag i 40 dager når jeg først går i gang [emoji13] fristet til å svi av en på søndag når vi kommer hjem. Og jeg vet jo ikke en gang om jeg har kommet til dpo
Da har jeg endret infoenMå endre litt på oppføringen her! Ikke at det er så fryktelig viktig at det står rett i begynnelsen, men nå kom altså EL et par dager før forventet. Så EL 4.08 og IKM 17.08.
Prøver forresten på barn nr 1
Kjent på murringer og ulage i magen igår og idag. Litt bedre idag, men kjenner meg oppblåst. Puppene er ømme og gjør vondt, men det har også hendt tidligere i andre pp'er hvor jeg ikke var gravid, så prøver å ikke legge for mye inn i det.
Hehe, i know[emoji23] og når man først har starta så får man ikke til å slutte med det!! når jeg ble gravid på forrige fryseforsøk tok jeg 21 tester før jeg innså at jeg faktisk gravid! Er jo fullstendig galskap!! På ferskforsøket som var negativ to jeg en[emoji23] før vi begynte med ivf tidligtesta jeg ikke.. tenkte bare å teste om TR ikke kom, men det gjorde hu jo alltid[emoji12]
21 tester ja! Da burde du være relativt sikker. Kunne annonsere nyheten med å gi ut en test til hver da? eller lage et halvt fotoalbum med tanker rundt stigning på testene... Jeg kjøpte en pakke med to tester da jeg gikk over ikm sist. Har fortsatt den ene testen igjen. [emoji13]Men det er cb, og etter å ha lest så mye om skyggestreker her inne, tar jeg ikke sjansen på den neste fredag. Usikkert nok som det er!!
Hehe, ja, nesten[emoji23] men alle bildene er sletta[emoji12] brukte mest billig-strimler! 2 cb+ og tre digitale! Og så hadde jeg en hel haug liggende til CB-monitoren min! Så ble ikke ruinert[emoji12] jeg tok ikke CB før strimlene var blitt ganske sterke[emoji5]