❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Tidligste jeg har testet har vært 4 dager etter ikm, så har liksom aldri slitt med skyggestreker for å si det sånn. Med nr to klinket jeg til med en ekstra cb digital, for da visste jeg ikke hvor langt jeg var på vei. Fikk 3+ så da var jeg på en måte like langt . Denne gangen må jeg sikkert teste annenhver/tredjehver dag fra og med fredag i neste uke, siden jeg ikke aner hvor landet ligger [emoji56]. Kanskje lage barn annenhver dag og teste annenhver dag? [emoji4]

Brukte de digitale for å sjekke stigning jeg! Når jeg fikk 3+ var jeg ferdig med testing[emoji12] hehe, høres ut som en bra plan[emoji6][emoji6][emoji6]

Jeg har kjent stikking på både venstre og høyre side i dag. Er det litt rart? Har tidligere hatt litt mens lignende smerter mellom el og IKM, men ikke slik stikking. [emoji85] er 5-7 dpo et sted.

Trodde stikking var mer tegn på el?

Skikkelig stikking i venstre side på mandag, litt i går og i dag samt litt murringer, negativ test i går da e bare måtte prøve :oops: merkelig nok ikke fått så vonde nippler som e bruke ei veke før tr, men alt annet en normalen e vel et godt tegn :)

Jeg har kjent stikking på både venstre og høyre side i dag. Er det litt rart? Har tidligere hatt litt mens lignende smerter mellom el og IKM, men ikke slik stikking. [emoji85] er 5-7 dpo et sted.

Er ikke egget som festet seg da? Spennende!:)

Skikkelig stikking i venstre side på mandag, litt i går og i dag samt litt murringer, negativ test i går da e bare måtte prøve :oops: merkelig nok ikke fått så vonde nippler som e bruke ei veke før tr, men alt annet en normalen e vel et godt tegn :)

Stikking er positivt, kan bety at egget festet seg[emoji1303][emoji1303]

Noen andre som har testet? Jeg tok en idag. Er usikker på om jeg er 6/7 dpo idag, men sette fingen på 7 dpo[emoji846] Legger ved den jeg tok idag, syns jeg ser en svak strek, men kan jo være skygge??
fd76844180a91a0e4aefc99e4f839017.png
5b186ae0e3ab467fc29f376c29c376e3.jpg

Noen andre som har testet? Jeg tok en idag. Er usikker på om jeg er 6/7 dpo idag, men sette fingen på 7 dpo[emoji846] Legger ved den jeg tok idag, syns jeg ser en svak strek, men kan jo være skygge??
fd76844180a91a0e4aefc99e4f839017.png
5b186ae0e3ab467fc29f376c29c376e3.jpg
Ser streken, ser ut som den er rosa :)

Så bra du og ser den[emoji3] Men tørr ikke håpe enda, må bli sterkere. Tar en 12-13 tiden, hvis jeg ser en da og, kan jeg håpe litt mer[emoji846]
Skjønner det. Er jo tidlig enda til å være helt sikker. Håper streken blir sterkere snart :)

Så bra du og ser den[emoji3] Men tørr ikke håpe enda, må bli sterkere. Tar en 12-13 tiden, hvis jeg ser en da og, kan jeg håpe litt mer[emoji846]
Tester du før IKM er det sagt at du må bruke morgenurinen. Tester du etter IKM kan du ta testen nårtid som helst.

Tester du før IKM er det sagt at du må bruke morgenurinen. Tester du etter IKM kan du ta testen nårtid som helst.
Denne ble tatt imorges. Men sist jeg ble gravid tok jeg en morgenen 7 dpo, da fikk jeg en svak strek etter fristen. Så jeg tok en senere og den kom opp før fristen, og var bittelitt sterkere[emoji846] Så det trenger ikke være morgen urin før ikm[emoji846]

Denne ble tatt imorges. Men sist jeg ble gravid tok jeg en morgenen 7 dpo, da fikk jeg en svak strek etter fristen. Så jeg tok en senere og den kom opp før fristen, og var bittelitt sterkere[emoji846] Så det trenger ikke være morgen urin før ikm[emoji846]

Jeg holder meg til morgenurin eller IKM. Orker ikke bli skuffet over en negativ test dersom jeg kunne fått en positiv ved å ta morgenurin istedenfor. Uansett, om du skulle få negativ test midt på dagen, så betyr ikke det at du ikke er gravid, ettersom du tester så tidlig og ikke med konsentrert urin. Men har du flust av g-tester du kan bruke opp, så hvorfor ikke.

Skjønner det[emoji846] Men har 4 billigtester, og to digitale. Tar en nå snart, så tar jeg imorgen tidlig for å se[emoji846]

Testen som ble tatt kl. 08.00, og test nr to kl. 13.00. Ser ut som den er sterkere! Håper[emoji122] Men hvis jeg skulle blø ved ikm, vil det bli kjemisk graviditet da??
34caeab111ccfd7a2b01b38dd67ef874.jpg

Back
Topp