❤️ IKM uke 33 ❤️ 2017

Alle PP'er har ikke vært like aktive med testing og slik, for vi har gifta oss midt oppi dette her! Men brukte ingen prevensjon og ante ikke når jeg hadde EL, så det kunne jo skjedd[emoji12] vi har ingen fra før, så her går vi all in! Er utredet og holder på med ivf da, så var en grunn til at vi ikke har fått det til!
Gratulerer med giftemål :-)

Enig med du!! Jeg kjenner heller ingenting på kroppen, merker ikke EL! Og ikke TR før rett før hu kommer! Denne syklusen fikk jeg faktisk litt murringer en ettermiddag, så testa etter EL! Første gang jeg har truffet, for den var jo kjempepositiv!

Når jeg ble gravid så kjente jeg at det festa seg, 7 DPO! Spent på om jeg gjør det denne gangen! Er 5 DPO idag[emoji5]

Kan jeg spørre hva/hvordan du kjente det? Jeg går og kjenner veldig etter skjønner du, men aner ikke etter hva[emoji85][emoji23][emoji28]

Kan jeg spørre hva/hvordan du kjente det? Jeg går og kjenner veldig etter skjønner du, men aner ikke etter hva[emoji85][emoji23][emoji28]

Jeg satt og kjørte bil, plutselig var det noe som stakk skikkelig i nedre del av magen.. kjente det såpass at jeg faktisk bråbremset![emoji23] gutten som bor der jeg jobber og han jeg jobber på team med skvatt og skjønte ingenting! Var litt øm en liten stund etterpå og så ga det seg[emoji12]

Da har jeg hatt EL! Den kom på CD13, så litt tidligere enn forventet, men vi rakk akkurat å legge inn noen aksjer :-D 1dpo idag!

Jeg satt og kjørte bil, plutselig var det noe som stakk skikkelig i nedre del av magen.. kjente det såpass at jeg faktisk bråbremset![emoji23] gutten som bor der jeg jobber og han jeg jobber på team med skvatt og skjønte ingenting! Var litt øm en liten stund etterpå og så ga det seg[emoji12]
Oi, det var såpass merkbart, ja? Spennende å få høre om. Har trodd at festesmerter kanskje bare var sånn småstikk som nesten ikke merkes.

I følge ELkalkulator skulle jeg ha EL på lørdag 5/8, men kjentes ut på kroppen at jeg hadde EL på fredag - håper iallefall[emoji4] Passer best ift sengevalsen denne PPn iallefall[emoji4][emoji106]

Oi, det var såpass merkbart, ja? Spennende å få høre om. Har trodd at festesmerter kanskje bare var sånn småstikk som nesten ikke merkes.

Jepp[emoji5] var først i etterkant jeg skjønte hva det var.. testa positivt 4 dager etter[emoji5]

Jeg ble litt snurt i går da mannen ikke orket babysamba, får prøve å ta det igjen idag!
Tror kanskje han synes jeg er litt vel ivrig på denne tiden [emoji85]
La inn aksjer sent torsdag kveld og tror el er sånn ca NÅ, det bør vel holde med en runde til ikveld???
Hva tror dere erfarne damer?
Det sies jo at annenhver dag er nok og jeg vet timingen er go disse dagene!!!
Hehe kjenner den. Vi er midt i flytting/oppussing og mørbanka begge to. Sist gang visste vi nøyaktig når det skjedde, for den pp ble det med det ene forsøket. Tenker det holder :)

Hehe kjenner den. Vi er midt i flytting/oppussing og mørbanka begge to. Sist gang visste vi nøyaktig når det skjedde, for den pp ble det med det ene forsøket. Tenker det holder :)
Bra å høre at det kan holde med én gang. Det ble kun én runde ved EL denne pp'n også. Mer rakk vi ikke.

Tror jeg blir helt rablings av å være i uvisshet. I dag er jeg aldeles oppblåst og øm nederst i magen, og nå går jeg bare rundt å undrer på om kanskje det er el nå, eller om det var forrige helg da det var skikkelig vondt, eller om kroppen bare lurer meg og vondtene ikke har noe med el å gjøre... Jeg er ikke skapt for å gi fra meg all kontroll... [emoji85][emoji51][emoji13]

Tror jeg blir helt rablings av å være i uvisshet. I dag er jeg aldeles oppblåst og øm nederst i magen, og nå går jeg bare rundt å undrer på om kanskje det er el nå, eller om det var forrige helg da det var skikkelig vondt, eller om kroppen bare lurer meg og vondtene ikke har noe med el å gjøre... Jeg er ikke skapt for å gi fra meg all kontroll... [emoji85][emoji51][emoji13]

Da er vi to.. skulle gjerne hatt bedre kontroll på dette. Vet det er for tidlig å tro noe som helst så tidlig, men i dag har jeg en sånn dag hvor jeg absolutt ikke har trua.. typiske TR-kviser har dukket opp allerede og det blir jeg bare sur av[emoji849] Håper dere får en super ferie ref din forrige post:)

Da er vi to.. skulle gjerne hatt bedre kontroll på dette. Vet det er for tidlig å tro noe som helst så tidlig, men i dag har jeg en sånn dag hvor jeg absolutt ikke har trua.. typiske TR-kviser har dukket opp allerede og det blir jeg bare sur av[emoji849] Håper dere får en super ferie ref din forrige post:)

Når det er rest-hcg i kroppen går det jo ikke an å teste etter el heller. Har knapt vært så utålmodig og frustrert i hele mitt liv. Jeg vil ha to streker NÅ (det får jeg nok, men vil ha to streker som betyr ny spire). Ferien nytes til fulle!

Når det er rest-hcg i kroppen går det jo ikke an å teste etter el heller. Har knapt vært så utålmodig og frustrert i hele mitt liv. Jeg vil ha to streker NÅ (det får jeg nok, men vil ha to streker som betyr ny spire). Ferien nytes til fulle!

Du kan få EL med hcg i kroppen, men da må det ha kommet ned til et relativt lavt nivå![emoji5] jeg testa hcg ned med både g-tester og EL tester! G-testene ble helt blanke noen dager før EL-testene! Tok en to dager opphold, og plutselig var EL-testene kjempesterke[emoji5] kos deg masse på ferie! Ferie ut neste uke vi også, digg[emoji5][emoji5] ikke veldig bra vær her men!! Koser oss lell[emoji5]

Jeg vet... krysser fingrene for deg! Jeg lurer på hvor lenge jeg klarer å holde meg fra å teste.. er jo ikke noe vits i enda uansett[emoji849]

Bra å høre at det kan holde med én gang. Det ble kun én runde ved EL denne pp'n også. Mer rakk vi ikke.
Første svangerskap hadde vi ikke kontroll (og heller ingen barn til å trekke energien ut av oss på kveldene hehe), men forrige var det rimelig sikkert ja. Krysser fingrene for at den runda var tingen!

Åpner runden med å innrømme med at jeg har testet allerede jeg- 6dpo.. [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]fullstendig hjernedødt og unødvendig, men jeg gjorde det altså allikevel[emoji28][emoji85][emoji23]

Åpner runden med å innrømme med at jeg har testet allerede jeg- 6dpo.. [emoji85][emoji23][emoji23][emoji23]fullstendig hjernedødt og unødvendig, men jeg gjorde det altså allikevel[emoji28][emoji85][emoji23]

Ååååå, men da er vi i gang! Jeg ligger jo i beste fall nesten en uke bak, så det er spennende at noen er i testemodus allerede. I det minste har du noe å sammenligne med til det dukker opp to streker da! Tenkte å bestille meg noen tester denne uken, så jeg har dem til jeg kommer hjem til helgen. Tips til hvor bestille fra?

Sånn får jeg også! Sist jeg ble Gravid (og dessverre mistet i uke 9) fikk jeg det ca 1-2 dpo og så fikk jeg det i går kveld (2 dpo), så nå er jeg virkelig spent! :D

Back
Topp