Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke så mye erfaring med gravid tester, hjemme har jeg noen Make Sure strimmeltest som ikke gir skyggestrek. Men jeg bare tester selve IKM dagen, hvis jeg rekker å teste i det hele tatt. Dvs jeg vet ikke hvordan streken hadde sett ut ved en eventuell kjemisk graviditet.Er det noen som har tips til tester som ikke gir noe særlig skyggestreker? Merker jeg er skeptisk til de jeg kjøpte, så prøvde å ta en idag. Å jada, der kom streken. Men jeg er bare 3-4dpo, så den kan umulig være reelVis vedlegget 362041
Spennende! Hvis du har billige tester liggende hjemme så da skader det ikke å prøve fra 8-9dpo?5dpo og kjenner på fristelsen av å begynne å teste i morgen
Countdown to pregnancy sier det er 3,6% av gravide som får positiv 6dpo 96,4% sjans for negativ
Spennende! Hvis du har billige tester liggende hjemme så da skader det ikke å prøve fra 8-9dpo?
Fant forresten denne, og det ser da jammen lovende ut5dpo her, gått fort hittil siden vi har vært på hytta med flere familiemedlemmer, men spørs i de dagene som kommer kommer sikkert tiden til å gå saktere! Kanskje jeg er rolig nå fordi jeg ikke har så stor tro på klaff denne mnd da siste aksjer var 2 døgn før el
Fant forresten denne, og det ser da jammen lovende ut
Håper det stemmer, for siden samboer jobbet til 23.30 hele uka var han så sliten at vi bare fikk til 2 dager før el her også
https://www.kindara.com/blog/the-statistics-behind-getting-pregnant
Hvor tidlig kan man teste med vanlige tester (25 /ml) å forvente at den slår ut? Jeg tenker altså på dpo, uavhengig av IKM datoen. Er det 14 dpo det tidligste?
det kommer jo Ann på hvor tidlig kroppen skiller ut hcg.. noen tester jo så tidlig som 8-10 dpo, men de fleste vil nok ikke få positiv før 11-14 dpo og kanskje også senere
Og så kommer det an på når egget fester seg. Man begynner ikke å produsere hCG før egget er festet, og det kan skje fra 6-12 dpo. Tror 9dpo er vanligst.
Så dobles hCG hvert 2 døgn, så har man vel under 5 som ugravid
Quotet feil, skulle være selve spørsmålet
Har ikke meldt meg inn her tidligere siden jeg mistet 4+5 i forrige syklus så turte ikke.. men idag fikk jeg noe som ligner en positiv test så da ville jeg komme hit og høre om noen andre her har fått enda? Eller om jeg ser syner den nederste er fra idag... hva tenker dere? Veldig skeptisk for hadde dårlig økning sist som endte i kjemisk..