❤️ IKM uke 31 ❤️

Positiv el test i kveld og aksjeinnlegging med det samme :p Da er nok ikm fra søndag uke 31 til tirs-ons i uke 32 :wideyed: Usikker på syklus etter MAo_O
 
Dpo 7/9 her. Har kjent murringer i de siste timene, usikker på om det er et tegn på noe, eller bare fordi at det har vært så inmari varmt i dag... Har i hvert fall aldri skjedd før så mange dager før IKM.
 
5dpo og kjenner på fristelsen av å begynne å teste i morgen:p:facepalm:

Countdown to pregnancy sier det er 3,6% av gravide som får positiv 6dpo :rolleyes: 96,4% sjans for negativ:wacky:
 
Er det noen som har tips til tester som ikke gir noe særlig skyggestreker? Merker jeg er skeptisk til de jeg kjøpte, så prøvde å ta en idag. Å jada, der kom streken. Men jeg er bare 3-4dpo, så den kan umulig være reel:shifty: 20210727_120556.jpg
 
Er det noen som har tips til tester som ikke gir noe særlig skyggestreker? Merker jeg er skeptisk til de jeg kjøpte, så prøvde å ta en idag. Å jada, der kom streken. Men jeg er bare 3-4dpo, så den kan umulig være reel:shifty:Vis vedlegget 362041
Jeg har ikke så mye erfaring med gravid tester, hjemme har jeg noen Make Sure strimmeltest som ikke gir skyggestrek. Men jeg bare tester selve IKM dagen, hvis jeg rekker å teste i det hele tatt. Dvs jeg vet ikke hvordan streken hadde sett ut ved en eventuell kjemisk graviditet.
 
Hvor tidlig kan man teste med vanlige tester (25 /ml) å forvente at den slår ut? Jeg tenker altså på dpo, uavhengig av IKM datoen. Er det 14 dpo det tidligste?
 
Dette dpo-greiene er ikke for oss med rimelig dårlig tålmodighet ass:yuck:

Var så greit med de to første. Førstemann testet jeg ikke før en uke over ikm, da jeg ikke i mine villeste fantasier kunne gjettet at jeg var gravid.

Nr2 følte jeg det bare på meg tidlig, å testet positivt 3+2.

Er 4dpo idag å klar for å kaste inn håndkleet:banghead: :laughing001
 
5dpo her, gått fort hittil siden vi har vært på hytta med flere familiemedlemmer, men spørs i de dagene som kommer kommer sikkert tiden til å gå saktere! Kanskje jeg er rolig nå fordi jeg ikke har så stor tro på klaff denne mnd da siste aksjer var 2 døgn før el :)
Fant forresten denne, og det ser da jammen lovende ut:)
Håper det stemmer, for siden samboer jobbet til 23.30 hele uka var han så sliten at vi bare fikk til 2 dager før el her også:wtf:
https://www.kindara.com/blog/the-statistics-behind-getting-pregnant
 

Vedlegg

  • 20210728_000817.jpg
    20210728_000817.jpg
    74,1 KB · Visninger: 56
Last edited:
Hvor tidlig kan man teste med vanlige tester (25 /ml) å forvente at den slår ut? Jeg tenker altså på dpo, uavhengig av IKM datoen. Er det 14 dpo det tidligste?

det kommer jo Ann på hvor tidlig kroppen skiller ut hcg.. :) noen tester jo så tidlig som 8-10 dpo, men de fleste vil nok ikke få positiv før 11-14 dpo og kanskje også senere :)
 
det kommer jo Ann på hvor tidlig kroppen skiller ut hcg.. :) noen tester jo så tidlig som 8-10 dpo, men de fleste vil nok ikke få positiv før 11-14 dpo og kanskje også senere :)

Og så kommer det an på når egget fester seg. Man begynner ikke å produsere hCG før egget er festet, og det kan skje fra 6-12 dpo. Tror 9dpo er vanligst.

Så dobles hCG hvert 2 døgn, så har man vel under 5 som ugravid :p

Quotet feil, skulle være selve spørsmålet :facepalm::rolleyes:
 
Og så kommer det an på når egget fester seg. Man begynner ikke å produsere hCG før egget er festet, og det kan skje fra 6-12 dpo. Tror 9dpo er vanligst.

Så dobles hCG hvert 2 døgn, så har man vel under 5 som ugravid :p

Quotet feil, skulle være selve spørsmålet :facepalm::rolleyes:

og selvfølgelig det som nevnes over her ja, hcg skal doble seg mellom 2-3 døgn :) det vanligste er 2 døgn :)
 
Jeg tror jeg hører til her! Er 9 dpo idag, med IKM 02.08.21 :)

Prøverpåbabynr3 - 20 år - pp 3 (blitt gravid begge syklusene vi prøvde, men mistet..) - B3 - El 20.07 - IKM 02.08.21
 
Har ikke meldt meg inn her tidligere siden jeg mistet 4+5 i forrige syklus så turte ikke.. men idag fikk jeg noe som ligner en positiv test så da ville jeg komme hit og høre om noen andre her har fått enda? Eller om jeg ser syner :hilarious: den nederste er fra idag... hva tenker dere? :oops: Veldig skeptisk for hadde dårlig økning sist som endte i kjemisk..
 

Vedlegg

  • 13E30741-5D07-4975-A64D-1288197C758D.jpeg
    13E30741-5D07-4975-A64D-1288197C758D.jpeg
    412,8 KB · Visninger: 107
Har ikke meldt meg inn her tidligere siden jeg mistet 4+5 i forrige syklus så turte ikke.. men idag fikk jeg noe som ligner en positiv test så da ville jeg komme hit og høre om noen andre her har fått enda? Eller om jeg ser syner :hilarious: den nederste er fra idag... hva tenker dere? :oops: Veldig skeptisk for hadde dårlig økning sist som endte i kjemisk..

Ser ut som det er noe på den nederste ja. Håper på god stigning:happy:
 
Ser jeg ikke står på lista enda heller:)

Mamima - 32 - pp1 - B3 - EL 24/7 - IKM 7/8
 
Back
Topp