❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg ble litt dramatisk her. :D
Fant 3 rfsu g-tester og kastet alle. Skal ikke ta noe el-tester denne pp og ikke noe andre g-tester enn CB digital. :D Lei av svake streker.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med vaksinen. Tok første dose 3 uker siden. Fikk 2 svake strek på g-testen 1 uke etter vaksinen, men fikk mens dagen etter. Har egentlig time til andre dose slutten av september men jeg kan ta 2. dose nå i hjemmelandet (ca. neste uke).
Har jo litt håp at jeg blir gravid nå - da vil jeg helst ikke risikere med vaksinen.
Men, vi har prøvd lenge og skal begynne med IVF etter sommer - da er det best å ta vaksine nå og ikke i slutten av septmeber. :S :S
Også litt fint å være fullvaksinert med økende antall med Delta-viruset?? Jeg er veldig forsiktig selv men vet at arbeidsgiveren min har hatt venner på besøk og smale fester og mange hytte-turer med stor-familie hele korona-tiden. Jeg har klaget over at vi ikke får sitte på hjemmekontoret ofte nok, men arbeidsgiveren bare liker å ha alle på kontoret. Og jeg har en del jobb-reiser med fly. Så tror jeg bør ta 2. dose nå hvis jeg får mulighet til det. Men sååååå vanskelig å bestemme meg. Føler at uansett hva jeg velger blir det feil.

1-2dager dpo idag, men har ikke troa. Sitter å kjenner på symptomer som umulig kan være der da det for det første er aaaalt for tidlig, å det har vært så og si ingen aksjelegging etter 15juli. Hadde el enten 20 eller 21. Men med sykdom, ferieturer å unger som sliter med å få sove i varmen ble det bare rot denne pp:sour:

Jeg ble litt dramatisk her. :D
Fant 3 rfsu g-tester og kastet alle. Skal ikke ta noe el-tester denne pp og ikke noe andre g-tester enn CB digital. :D Lei av svake streker.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med vaksinen. Tok første dose 3 uker siden. Fikk 2 svake strek på g-testen 1 uke etter vaksinen, men fikk mens dagen etter. Har egentlig time til andre dose slutten av september men jeg kan ta 2. dose nå i hjemmelandet (ca. neste uke).
Har jo litt håp at jeg blir gravid nå - da vil jeg helst ikke risikere med vaksinen.
Men, vi har prøvd lenge og skal begynne med IVF etter sommer - da er det best å ta vaksine nå og ikke i slutten av septmeber. :S :S
Også litt fint å være fullvaksinert med økende antall med Delta-viruset?? Jeg er veldig forsiktig selv men vet at arbeidsgiveren min har hatt venner på besøk og smale fester og mange hytte-turer med stor-familie hele korona-tiden. Jeg har klaget over at vi ikke får sitte på hjemmekontoret ofte nok, men arbeidsgiveren bare liker å ha alle på kontoret. Og jeg har en del jobb-reiser med fly. Så tror jeg bør ta 2. dose nå hvis jeg får mulighet til det. Men sååååå vanskelig å bestemme meg. Føler at uansett hva jeg velger blir det feil.
Det er virkelig et vanskelig valg, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort... Kan du "melde deg på" vaksninen til neste uke, teste samme dag om morningen, og droppe vaksineringen hvis testen viser positiv???
For min del har jeg bestemt meg for å ta 1. vaksine nå på fredag, 4/6dpo og håpe på det beste. Da er det fortsatt over én uke til IKM.

Nå skjønner jeg ingenting. Tok disse el-testene idag, da jeg hadde noe som minnet om murringer, å de ble jo knallpositiveo_O Kanskje vi fortsatt har en sjangs denne pp:woot: Testene jeg tok igår var iallefall negative. Noen som vet når jeg kan regne med el da:confused004 Hilsen amatøren med 2 unger:smiley-ashamed004 :laughing002 20210722_220350.jpg

Nå skjønner jeg ingenting. Tok disse el-testene idag, da jeg hadde noe som minnet om murringer, å de ble jo knallpositiveo_O Kanskje vi fortsatt har en sjangs denne pp:woot: Testene jeg tok igår var iallefall negative. Noen som vet når jeg kan regne med el da:confused004 Hilsen amatøren med 2 unger:smiley-ashamed004 :laughing002Vis vedlegget 361808

For de fleste kommer el mellom 24-48 timer etter positiv test, kan også komme før hvis man har kort lh topp :) happy humping :)

Hvordan går det med alle sammen? :)

Går bra her.. prøver å få dagene til å gå i Dpo-land. :hilarious: Hadde en bitteliten dråpe med blod blandet med utflod i trusa på EL-dagen, noen som har opplevd det før ? o_O
Fikk ikke lagt inn så mye aksjer som vi hadde tenkt pga ulike faktorer, men fikk iallefall til dagen før og dagen etter.
Noen som kjenner noen symptomer? Her er det helt dødt.. ikke engang stikking i magen mellom el og ikm, slik jeg har hatt siden jeg sluttet på pillen. Men nå prøver jeg å ikke kjenne så altfor godt etter heller da..
Håper bare på mange positive tester fremover :D <3

Går bra her.. prøver å få dagene til å gå i Dpo-land. :hilarious: Hadde en bitteliten dråpe med blod blandet med utflod i trusa på EL-dagen, noen som har opplevd det før ? o_O
Fikk ikke lagt inn så mye aksjer som vi hadde tenkt pga ulike faktorer, men fikk iallefall til dagen før og dagen etter.
Noen som kjenner noen symptomer? Her er det helt dødt.. ikke engang stikking i magen mellom el og ikm, slik jeg har hatt siden jeg sluttet på pillen. Men nå prøver jeg å ikke kjenne så altfor godt etter heller da..

her ble siste aksjer lagt 2 døgn før el, så har ikke helt den store troa jeg heller, men en dag om gangen og set som skjer det skjer! Er vel 3 dpo nå, så nå er det bare om å gjøre å få dagene til å gå :)
Skal vel ha vaksine igjen i starten av september, så har ikke virkelig gått hardt inn for å prøve nå, men samtidig så ønsker jeg jo en liten spire også :)

Litt utflod blandet med en liiiiten dråp brunt blod har jeg opplevd ved EL flere ganger, helt normalt. :)

Ingen tro lenger, så venter egentlig bare på tante rød:p

Da er jeg offisielt i dpo-land, å premom har flytta ikm til 07.08. Så håper endelig det er blitt system i rotet, å det bare gjenstår å vente å ikke bruke opp alle g-testene før det i det heletatt er vits i å teste:wacky:

Hvordan ligger dere andre an?
Når tenker dere å teste?:happy:

Da er jeg offisielt i dpo-land, å premom har flytta ikm til 07.08. Så håper endelig det er blitt system i rotet, å det bare gjenstår å vente å ikke bruke opp alle g-testene før det i det heletatt er vits i å teste:wacky:

skal prøve å vente til 12 dpo i allefall :) men om jeg klarer det er en annen sak. Har ikke så veldig troa på denne pp’en :)

Forrige mnd klarte jeg å vente "lenge" (10 dpo) men spørs om jeg holder så lenge igjen denne syklusen :wtf:

Back
Topp