❤️ IKM uke 31 ❤️

Da er jeg offisielt i dpo-land, å premom har flytta ikm til 07.08. Så håper endelig det er blitt system i rotet, å det bare gjenstår å vente å ikke bruke opp alle g-testene før det i det heletatt er vits i å teste:wacky:

Hvordan ligger dere andre an?
Når tenker dere å teste?:happy:
Jeg tester tidligst på IKM dagen tirsdag 3. august. :)

Er alt fra 5 til 7 dpo i dag. Ingen symptom.
 
Last edited:
Det er når man minst forventer det at det plutselig skjer :Heartred
Da blir jeg VELDIG overraska, vi får ivf neste år, om vi ikke blir gravide før dette året er omme. Så går egentlig bare å venter på 2022:smiley-angelic002
 
Vet at jeg hadde el forrige pp, så tror jeg ikke har hatt el denne gangen, siden jeg bare har en eggleder/eggstokk:p

den andre tar faktisk over egg fra eggstokken son blir igjen, så det kan fint hende at du har hatt el denne syklusen likevel :) de fjernet vel ikke eggstokken da du hadde ex-u? Bare lederen vel?
 
Noen som vil dele bilder av el testene sine 2-3 dager før el? Jeg forventer el til tirsdag (cd17), men testene er så veldig svake, 0,09 i premom. Tipper el blir forsinket...
 
Sånn ser min ut iallefall. Trodde jeg skulle ha el på CD14, så gav opp litt. Men jaggu kom den et par dager senere:happy: Screenshot_20210724-230509_Premom.jpg
 
Noen som vil dele bilder av el testene sine 2-3 dager før el? Jeg forventer el til tirsdag (cd17), men testene er så veldig svake, 0,09 i premom. Tipper el blir forsinket...

Min øker raskt, men testet kun en dag før økning denne mnd. De har tidligere også ligget rundt 0.30 frem til økning :)Screenshot_20210724-230709~2.jpg
 
Da er jeg offisielt i dpo-land, å premom har flytta ikm til 07.08. Så håper endelig det er blitt system i rotet, å det bare gjenstår å vente å ikke bruke opp alle g-testene før det i det heletatt er vits i å teste:wacky:

Hvordan ligger dere andre an?
Når tenker dere å teste?:happy:

Denne gangen tenkte jeg å vente til jeg er 12-13 dpo. Meeeen trur jeg ryker på første test allerede 10-11 dpo (28.07) :wacky:
 
Her er mine tester. Tror ikke el kommer på tirsdag :rolleyes:
I tidligere sykluser har jeg hatt positive tester på cd16 og cd14 o_O hadde rar mens denne måneden og, varte i 6 dager, mot 3-4 til vanlig. Tipper vaksinen har klussa litt med syklus kanskje..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210725-091546_Premom.jpg
    Screenshot_20210725-091546_Premom.jpg
    94 KB · Visninger: 30
Last edited:
Jeg venter på positiv el-test etter MA… :wideyed: For graviditetstesten ble negativ for to dager siden, så da håper jeg el er rett rundt hjørnet, men blir brått ikm uke 32 på meg :wacky:
 
5dpo her, gått fort hittil siden vi har vært på hytta med flere familiemedlemmer, men spørs i de dagene som kommer kommer sikkert tiden til å gå saktere! Kanskje jeg er rolig nå fordi jeg ikke har så stor tro på klaff denne mnd da siste aksjer var 2 døgn før el :)
 
I dag ble også fertility friend enig om eggløsningen, så da er jeg 3dpo :happy:

Må neste uke bare fly avsted :p Siste uke av ferien så det kan jo faktisk hende :wtf:
 
I dag ble også fertility friend enig om eggløsningen, så da er jeg 3dpo :happy:

Må neste uke bare fly avsted :p Siste uke av ferien så det kan jo faktisk hende :wtf:

Så bra ;) her er det siste dag av ferien i dag her, så tilbake til jobb i morgen. Heldigvis er det full arbeidsuke denne uka (jobber turnus) så da går forhåpentligvis tiden fort!
 
den andre tar faktisk over egg fra eggstokken son blir igjen, så det kan fint hende at du har hatt el denne syklusen likevel :) de fjernet vel ikke eggstokken da du hadde ex-u? Bare lederen vel?
De fjernet kun egglederen, men de mente exu’en kom av tett eggleder. Hadde en infeksjon i 2016, pga en cyste. De mener det er stor sannsynlighet for at den egglederen jeg har igjen, også er tett.
 
De fjernet kun egglederen, men de mente exu’en kom av tett eggleder. Hadde en infeksjon i 2016, pga en cyste. De mener det er stor sannsynlighet for at den egglederen jeg har igjen, også er tett.

Ex-u kommer stort sett fra tett eggleder, oftest pga skade på eggleder etter f.eks en sånn infeksjon du snakker om, eller at man feks har hatt klamydia..

Trenger ikke være tett på begge sider likevel :) krysser fingrene for at det ikke er det på andre siden.. :Heartbigred
 
Fortsatt ingen stigning på eltestene her, så spørs vel om jeg ikke må hoppe over i uke 32. Ser an litt til o_O
 
5dpo her, gått fort hittil siden vi har vært på hytta med flere familiemedlemmer, men spørs i de dagene som kommer kommer sikkert tiden til å gå saktere! Kanskje jeg er rolig nå fordi jeg ikke har så stor tro på klaff denne mnd da siste aksjer var 2 døgn før el :)
Er ikke det innafor på optimal dag da? 48-24 timer før el, så ligger svømmerne klare når egget slipper?
 
Back
Topp