❤️ IKM uke 31 ❤️

I dag fikk jeg positiv el test. Vi er selvfølgelig på hytta med svigers, og får ikke lurt inn noen aksjer i dag, og sist aksjer var i forigårs.. så da spørs det om det holder denne gangen! :hilarious:
Prøver som nevnt tidligere ikke superaktivt, da jeg egentlig skal ha dose med 2 med vaksine, men skjer det så skjer det.:happy:
Jeg tror el skjer i løpet av kvelden. Kjennes sånn ut på kroppen. I såfall var siste aksjer 2 dager før el… :meh::hilarious:

hvordan går det med dere andre? :happy:
 
Er egentlig i ikm uke 30, men begynner å lure på om jeg kanskje har regnet en smule feil å hører til her isteden. Ifølge appen jeg bruker er ikm 4aug, men i følge siste 2 syklusene (har bare hatt 3 etter fødsel i fjor) er den 30juli. Så hopper inn her å håper på lengre lutealfase denne gangen

Mamima - 31 -PP1 - B3 - EL 21/7 - IKM 4/8
 
I dag fikk jeg positiv el test. Vi er selvfølgelig på hytta med svigers, og får ikke lurt inn noen aksjer i dag, og sist aksjer var i forigårs.. så da spørs det om det holder denne gangen! :hilarious:
Prøver som nevnt tidligere ikke superaktivt, da jeg egentlig skal ha dose med 2 med vaksine, men skjer det så skjer det.:happy:
Jeg tror el skjer i løpet av kvelden. Kjennes sånn ut på kroppen. I såfall var siste aksjer 2 dager før el… :meh::hilarious:

hvordan går det med dere andre? :happy:

Skal ikke være lett nei. Fikk samme problem mens vi var på telttur nå. Men fikk jaggu overtalt gubben til å legge inn aksjer likevel :laughing002
 
Skal ikke være lett nei. Fikk samme problem mens vi var på telttur nå. Men fikk jaggu overtalt gubben til å legge inn aksjer likevel :laughing002

Det som gjør det litt vanskelig er at jeg må ta meg av mini på morgenen, så jeg sover på et rom i hytta, mens samboeren sover på anekset pga at vi har en valp og svigers har med sin hund.. så får se hva vi får til:hilarious: men ja, det er jo lite sannsynelig med klaff med to, i værstefall 3 døgn før eggløsning.
 
Noen som syns denne ser ut som det nærmer seg positiv? Ifølge appen er el imorgen, men jeg blir ikke klok på denne el-tes 16267804399801389882178915751902.jpg t-tydingen:bag::smiley-ashamed004
 
den der er negativ. Når teststreken er sterkere enn kontrollstreken, først da er den positiv. Men begynner jo å bli farge på den, test igjen i ettermiddag :)

Vis vedlegget 361596

Sånn var min i morges :)

Ikkesant:pompus:
Den fra igår ser slik ut, så der virker som det går fremover iallefall:laughing002 Dette er første syklus jeg har testet for el, å er helt blank:bag:20210720_000021.jpg
 
Jeg har fortsatt ømme pupper, så jeg regner med at EL ble en gang på lørdag kveld eller søndag formiddag. Nå er det "bare" å vente i to uker :nailbiting: haha
 
Jeg har fortsatt ømme pupper, så jeg regner med at EL ble en gang på lørdag kveld eller søndag formiddag. Nå er det "bare" å vente i to uker :nailbiting: haha

positiv digital test i går kveld og strimmel i morges.. men det hjelper ikke når man ikke får lagt inn aksjer på hytta med svigers rundt seg.. :hilarious:

Sist aksjer var på søndag kveld…
 
Det som gjør det litt vanskelig er at jeg må ta meg av mini på morgenen, så jeg sover på et rom i hytta, mens samboeren sover på anekset pga at vi har en valp og svigers har med sin hund.. så får se hva vi får til:hilarious: men ja, det er jo lite sannsynelig med klaff med to, i værstefall 3 døgn før eggløsning.

Det er jo ikke umulig å gravid med aksjer 3 dager før heller. De sier jo at spermen kan overleve mellom 3-5 dager i livmoren ;)
 
Det er jo ikke umulig å gravid med aksjer 3 dager før heller. De sier jo at spermen kan overleve mellom 3-5 dager i livmoren ;)

umulig er det ikke, men ikke veldig høy sannsynelighet heller :hilarious: men får krysse fingrene. Selv om vi egentlig ikke går heeeelt inn for det denne mnd, så ønsker jeg det samtidig sååå sterkt ! :hilarious:
 
positiv digital test i går kveld og strimmel i morges.. men det hjelper ikke når man ikke får lagt inn aksjer på hytta med svigers rundt seg.. :hilarious:

Sist aksjer var på søndag kveld…
De sier at den beste tiden for å legge inn askjer er 48 timer før EL. Vet ikke om det stemmer, men i hvert fall har du mange muligheter til at det klaffer selv om søndag var siste gang ;)
 
Her la vi askjer onsdag, torsdag, lørdag, søndag og i dag. (Mulig EL lørdag kveld ut fra symptomene, MEN mulig EL i dag ut fra beregningene.)
Vi har både prøvd å ha sex hver dag, og å ha sex annenhver dag, i "det fertile vinduet" uten at det har klaffet... Så nå gjør vi akkurat det vi har lyst uten å prøve å treffe EL, og det føles så bra. :) Håper vi klarer å fortsette sånn på denne måten uten å stresse i fremtidige pp.
 
De sier at den beste tiden for å legge inn askjer er 48 timer før EL. Vet ikke om det stemmer, men i hvert fall har du mange muligheter til at det klaffer selv om søndag var siste gang ;)

ja da får vi krysse.. prøvde å overtale sambo, men med svigers og broren hans under samme tak ble det litt vel vanskelig.. jeg hadde jo håpet at EL skulle skje på cd 13-14, for da hadde vi vært innafor.. men den var litt sen (cd 16-17) og jeg har hatt litt tull med syklus etter dose 1 med vaksine
 
Sniker litt i denne gruppen, vi skal ikke begynne å prøve ordentlig før neste pp, men har begynt å kartlegge syklus og teste etter el for å ha litt kontroll :happy:

Tuva2004, 33, pp1, b2, el 27/7, ikm 8/8.

Er litt bekymret da jeg syns lutealfasen min er noe kort etter pilleslutt.
Flere som bare har 11 dager lutealfase? Kan det by på problemer?
 
Sniker litt i denne gruppen, vi skal ikke begynne å prøve ordentlig før neste pp, men har begynt å kartlegge syklus og teste etter el for å ha litt kontroll :happy:

Tuva2004, 33, pp1, b2, el 27/7, ikm 8/8.

Er litt bekymret da jeg syns lutealfasen min er noe kort etter pilleslutt.
Flere som bare har 11 dager lutealfase? Kan det by på problemer?
Velkommen hit og snik i vei ❤️ Så spennende :) ønsker dere lykke til!
 
Sniker litt i denne gruppen, vi skal ikke begynne å prøve ordentlig før neste pp, men har begynt å kartlegge syklus og teste etter el for å ha litt kontroll :happy:

Tuva2004, 33, pp1, b2, el 27/7, ikm 8/8.

Er litt bekymret da jeg syns lutealfasen min er noe kort etter pilleslutt.
Flere som bare har 11 dager lutealfase? Kan det by på problemer?

11 dager er innenfor normalen:)
 
Hei alle, setter meg opp med dere denne mnd:) har vært prøver litt til og fra det siste året, men håper på en vår/sommer baby 2022.

Ma3 - 38- PPx- B2- EL 25/7 - IKM 6/8
 
Testet i dag tidlig før jobb og fikk høy fertilitet, testet nå kl 17 og fikk maks fertilitet. Så nå legges de viktigste aksjene i kveld og i morgen siden egget i teorien slipper innen 24-36 timer:)
 
Back
Topp