❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg tok en digital :woot:
Jeg har aldri fått en positiv digital samme dagen som jeg har fått min første positive strek...

Hvordan ligger dere andre an? Har lest litt opp, holder dere ut i dpo-land?? Jeg syns den var ekstremt langdryktig denne gangen! Noen som har begynt å teste? Jeg begynte å brenne tester allerede på 6 dpo :hilarious:
 

Vedlegg

  • 76468002-2E4C-46BE-8615-5C78C441E096.jpeg
    76468002-2E4C-46BE-8615-5C78C441E096.jpeg
    227,9 KB · Visninger: 90
Jeg tok en digital :woot:
Jeg har aldri fått en positiv digital samme dagen som jeg har fått min første positive strek...

Hvordan ligger dere andre an? Har lest litt opp, holder dere ut i dpo-land?? Jeg syns den var ekstremt langdryktig denne gangen! Noen som har begynt å teste? Jeg begynte å brenne tester allerede på 6 dpo :hilarious:

Gratulerer!!:smiley-bounce022

Ja, det går tregt, og ja jeg tok en test i dag 6 dpo:smiley-ashamed005:hilarious::hilarious:
 
Jeg tok en digital :woot:
Jeg har aldri fått en positiv digital samme dagen som jeg har fått min første positive strek...

Hvordan ligger dere andre an? Har lest litt opp, holder dere ut i dpo-land?? Jeg syns den var ekstremt langdryktig denne gangen! Noen som har begynt å teste? Jeg begynte å brenne tester allerede på 6 dpo :hilarious:
Gratulerer!!!! Hvor mange dpo er du nå? :) Har du symptomer?
 
Jeg er 9/11 dpo i dag. Jeg prøver fortsatt å vente til IKM på tirsdag, hvis ikke TR har meldt sin ankomst da. :)
 
8 dpo i dag og skikkelig vondt nederst i ryggen og murring nederst i magen etter jeg tissa i sta. Håper ikke TR melder sin ankomst allerede altså! :banghead:
 
Gratulerer!!!! Hvor mange dpo er du nå? :) Har du symptomer?

8-9 dpo! Jeg tror 9 dpo, men kaaan kanskje være 8 :D Ingen symptomer egentlig, eneste var at jeg merka at det var skikkelig ømt i livmorhalsen Igår kveld under sex, det var faktisk veldig vondt, men utenom det så merker jeg ingenting annet enn mye murringer og kanskje litt småkvalm, men det kan definitivt ha vært tilfeldig i dag :hilarious:
 
Jeg tok en digital :woot:
Jeg har aldri fått en positiv digital samme dagen som jeg har fått min første positive strek...

Hvordan ligger dere andre an? Har lest litt opp, holder dere ut i dpo-land?? Jeg syns den var ekstremt langdryktig denne gangen! Noen som har begynt å teste? Jeg begynte å brenne tester allerede på 6 dpo :hilarious:


Gratulerer!:hug007:dummy1:

Jepp! Brente første "ordentlige" test idag
4dpo ifølge premom. 5dpo i følge meg:bag::hilarious:
 
Jeg testet foresten negativt i dag, men sikkert alt for tidlig :/ Har vært trøtt og energiløs de siste dagene, mye stikking og murringer, og to dager med spotting og litt kvalme om kvelden i går og i dag. Håper jo at det en en liten spire inni her, men er også veldig på symptomjakt :)
 
Jeg synes gruppa trenger flere testbilder, så jeg tar en for laget :hilarious: 7dpo:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20210729_084931__01.jpg
    IMG_20210729_084931__01.jpg
    1 MB · Visninger: 80
Jeg testet foresten negativt i dag, men sikkert alt for tidlig :/ Har vært trøtt og energiløs de siste dagene, mye stikking og murringer, og to dager med spotting og litt kvalme om kvelden i går og i dag. Håper jo at det en en liten spire inni her, men er også veldig på symptomjakt :)

Jeg pleier ikke kjenne noe særlig symptomer i det hele tatt, om noe så er det tydelige ting som kviser.

Men i går kveld kjente jeg stikninger og nå murrer det veldig :nailbiting: altfor spennende:nailbiting:
 
Jeg har vært utrolig emosjonell siden i går, ler MYE, gråter lett... dette kan bare bety to ting: gravid eller en av de verste PMS jeg har hatt. :hilarious:

Enig med Pæresaft, jeg vil gjerne se flere testbilder!! :woot:
 
Jeg hadde som nevnt skikkelig murring (kjentes ut som mensenkramper) i går kveld etter jeg tisset, og litt sånn lett murring nå .. er 8 eller 9 dpo i dag.

tok en test når jeg våkna nå etter nattevakt, og den er hvit som snø! :hilarious::hilarious: Bare dumt å bruke opp tester nå vettu:hilarious:

8816F13A-FF9E-41DC-9510-DDFE258B1D3B.jpeg
 
Tok denne idag, 9-10dpo. Clearblue Early. Syns jeg ser en ultrasvak strek men sikkert bare ønsketenking ?:banghead: skal ikke teste mer før ikm tirsdag nå altså..
 

Vedlegg

  • 20210729_111116.jpg
    20210729_111116.jpg
    867,2 KB · Visninger: 88
Jeg pleier ikke kjenne noe særlig symptomer i det hele tatt, om noe så er det tydelige ting som kviser.

Men i går kveld kjente jeg stikninger og nå murrer det veldig :nailbiting: altfor spennende:nailbiting:
Med mine to tidligere graviditeter var nok første symptom helt usannsynlig ømme bryster! Kvalme og trøtthet kom litt etter, men jeg er jo fem år eldre siden forrige baby og alle graviditeter er nok forskjellig:) Håper så inderlig at det sitter og er da redd for at jeg innbiller meg forskjellig:nailbiting: Jeg holder en knapp på at murringen din er livmor som «legger alt til rette»:happy: Selv tester jeg på nytt på lørdag (kan jo ikke vente):hilarious:
 
Med mine to tidligere graviditeter var nok første symptom helt usannsynlig ømme bryster! Kvalme og trøtthet kom litt etter, men jeg er jo fem år eldre siden forrige baby og alle graviditeter er nok forskjellig:) Håper så inderlig at det sitter og er da redd for at jeg innbiller meg forskjellig:nailbiting: Jeg holder en knapp på at murringen din er livmor som «legger alt til rette»:happy: Selv tester jeg på nytt på lørdag (kan jo ikke vente):hilarious:

De forrige graviditetene mine har jeg vel ikke kjent noe tror jeg. Hadde kanskje litt murringer og stikninger forrige gang, men tror det var mye senere enn 7dpo. :) Må jo bare vente og se uansett:p
 
Jeg pleier ikke kjenne noe særlig symptomer i det hele tatt, om noe så er det tydelige ting som kviser.

Men i går kveld kjente jeg stikninger og nå murrer det veldig :nailbiting: altfor spennende:nailbiting:

Jeg husker rett og slett ikke, det er 9 og 7 år siden sist, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke hadde noe symptomer før positiv test. Og vi vet jo alle av erfaring at når man kjenner etter vil man få symptomer, så jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjenne etter:p
 
Back
Topp