❤️ IKM uke 31 ❤️

Jeg synes gruppa trenger flere testbilder, så jeg tar en for laget :hilarious: 7dpo:hilarious:

er det metode tidlig strip? Jeg syns de var ufattelig treige.. har fått sterke tester nå med babyplan, makesure, clearblue, lloyd og pregmate, men allikevel er metode sine veldig svake... Anbefaler en annen test hvis det er den!! :D

er det metode tidlig strip? Jeg syns de var ufattelig treige.. har fått sterke tester nå med babyplan, makesure, clearblue, lloyd og pregmate, men allikevel er metode sine veldig svake... Anbefaler en annen test hvis det er den!! :D

Jeg har tidligere brukt makesure sine, men orker ikke netthandel så kjøper bare vanlige. Men har sett så mange skyggestreker på de i det siste, og ikke fått noe skygge på disse enda, så derfor jeg prøver. Men kanskje jeg skal plukke opp en pakke med makesure også da :happy: kommer jo garantert til å bruke opp alle uansett:p

Edit: ja det er metode tidlig

Jeg har tidligere brukt makesure sine, men orker ikke netthandel så kjøper bare vanlige. Men har sett så mange skyggestreker på de i det siste, og ikke fått noe skygge på disse enda, så derfor jeg prøver. Men kanskje jeg skal plukke opp en pakke med makesure også da :happy: kommer jo garantert til å bruke opp alle uansett:p
De som jeg har liggende hjemme er vanlig strimmel make sure. Jeg har i hvert fall ikke fått skygge på disse heller. :)
Jeg er spent på om jeg klarer å vente til tirsdag, men fra tidligere erfaringer vet jeg at jeg ikke tester positiv før lenge etter IKM... og da sparer jeg noen tester hvis ikke jeg er gravid! Prøver å overvevise meg :rolleyes:

10/12 dpo i dag.

De som jeg har liggende hjemme er vanlig strimmel make sure. Jeg har i hvert fall ikke fått skygge på disse heller. :)
Jeg er spent på om jeg klarer å vente til tirsdag, men fra tidligere erfaringer vet jeg at jeg ikke tester positiv før lenge etter IKM... og da sparer jeg noen tester hvis ikke jeg er gravid! Prøver å overvevise meg :rolleyes:

10/12 dpo i dag.

Jeg har fått så mye skygger at jeg stoler nok bare på ordentlige streker fremover. Men kjøper nok inn makesure også :happy:

Lykke til med å holde deg til tirsdag :joyful:

6dpo ifølge mine egne beregninger (5dpo ifg appen)
Å testkjøret er igang!:wacky: Kan ikke annet en å le av meg selv:pompus::woot: Syns denne fasen er superspennende, men nå er det relativt nytt. Jeg skjønner det kanskje ikke er fult så gøy i lengden:bag:

Noe murrer nedi der, om det er arrvev fra tidligere ks som lurer meg, eller om noe faktisk foregår får jeg nok ikke svar på på en ukes tid enda. Men noe skjer iallefall:confused005

Har forsåvidt aldri fått en så negativ test noen gang, så det lover jo godt at det ikke er tegn til forvirrende skygger iallefall
20210729_211431.jpg

Her er dagens test på meg. 8 dpo. Kan kanskje skimte en skygge i akkurat riktig vinkel :wtf:

Var veldig utvannet urin når jeg våknet, så tar nok en test på neste runde også :rolleyes:IMG_20210730_071417__01.jpg

Jeg la testen inn i ff og der kan man trykke invert. Da kommer det jo faktisk ganske "tydelig" blå halv strek:wtf:

Vedlegg

• Screenshot_20210730-082922.jpg
    Screenshot_20210730-082922.jpg
    77,5 KB · Visninger: 112
12 dpo og jeg kjenner at jeg har mista alt håp. Har fortsatt ikke testa, som er veldig unormalt for meg. Kjenner jeg er såååå redd for å bli skuffa med nok en blenda test :(

Nesten så hvit at den ble gjennomsiktig:laughing001 6-7dpo.
Det værste er at når øya går i kryss så syns jeg jeg ser noe:hilarious::facepalm:

20210730_101159.jpg

12 dpo og jeg kjenner at jeg har mista alt håp. Har fortsatt ikke testa, som er veldig unormalt for meg. Kjenner jeg er såååå redd for å bli skuffa med nok en blenda test :(
Hvis ikke TR har meldt sin ankomst, er det fortsatt håp! :)

Men jeg forstår hva du mener. Jeg liker ikke å teste tidlig akkurat pga av det. Jeg er 11/13dpo i dag. Ingen symptom utenom vanlig pms, og har ingen planer om å teste før tirsdag (da blir jeg 15/17dpo og blir vanskelig å få falsk negativ, hvis ikke TR har kommet enda).

Tidenes svakeste skyggestrek. Ikke det at jeg stoler helt på rfsu tidlig test:happy090

Håper nesten ekstra at jeg er gravid denne måneden, for så hormonell jeg er nå så tror jeg jeg må medisineres20210730_195402.jpg om ikke:laughing001

Jeg tok denne etter 3 timers sparing :pompus: :hilarious:er det skygge eller er det ekte strek mon tro? :nailbiting: har hørt mye rart om Rfsutestene.. den var ikke enkel å ta bilde av..litt tydeligere i virkeligheten

Vedlegg

• 20210730_205100.jpg
    20210730_205100.jpg
    1 MB · Visninger: 103
Litt "bedre" bilde her.. ja, tar ny i mårra :woot: er dette skyggestrek så er det iallefall den sterkeste skyggen jeg har fått.. og jeg har fått mange :eek:
Det der så veldig ut som en babystrek:) Krysser fingrene for deg!
Jeg liker ikke å bruke rfsu sine tester. Forrige mnd fikk jeg en tydelig rosa strek på den på kvelden, gikk og la meg med store forhåpninger om skikkelig positiv morgenen etter, men våknet heller med mensen:banghead:

Så gøy å se at folk har begynt å teste! :woot: Jeg har vært på ferie i Sverige i mange dager, så har vært rimelig fraværende på forumet her. Hadde mest sannsynlig EL for en uke siden, så er allerede 7 dpo :woot: Skal gå igjennom alle innleggene og skrive opp de som vil være på lista ❤️

Back
Topp