❤️ IKM uke 3 ❤️ 2019

I dag fikk vi alle papirene og reseptene på medisine vi skal ha til IVF i februar, ble så virkelig nå❤️ så om testen blir negativ nå (noe den mest sannsynlig gjør), så kjenner jeg at det er helt greir:)
Håper du står med fine streker denne mnd, men om ikke så lykke til med ivf! Vil tro man stresser litt ned når hjelpen er nær :shy:
 
Lovte å holde dere oppdatert :love017 Har forøvrig skrevet en avhandling i dagboka mi her på bv, men må jo nevne det i ikm-gruppa også! :D
Hun jeg gikk til tok meg på alvor, og sa at det var godt jeg oppsøkte gyn selv om vi bare har prøvd i 6 mnd, da uregelmessig syklus kan tyde på at jeg ikke har el hver syklus. Men hun kikket på eggstokker og slimhinner med ul, og sa at jeg hadde en god slimhinne og masse egg! Hun kunne ikke finne en veldig stor folikkel, så hun syns det + smertene igår kunne stemme veldig godt overens med at egget slapp igår!! :) Og dersom ikke det klaffer denne gangen heller, så har jeg fått resept på Letrozol/Femar :) Så nå er jeg optimistisk og har fått litt ny giv. Det er deilig!
Spennende ! Så godt å få en gynekolog som tar en på alvor og vil hjelpe ! Lykke lykke til, satser på at du slipper medisiner fordi januar spira setter seg :happy:
 
Altså, nå sitter jeg på jobb og kjenner det veldig godt sjæl. Er det mulig :hilarious: aldri tenkt over det selv, men har ca aldri magesmerter heller da. Rart jeg kjenner det akkurat i dag :rolleyes:
Januar er tydeligvis mnd for el smerter :hilarious: håper det er et godt tegn :angelic:
 
Blir usikker jeg nå :bored: tok ny EL test istad , og syns de nesten er like sterke ?! Har lagt ved bildet. Men mulig jeg er testblind og må høre med dere andre :woot: la inn aksjer Igår og ser ut som jeg burde det idag også . To dager på rad med Conceive + tuber :p men hvis den er positiv idag, så har egget mest sannsynlig ikke sluppet ?

Ha en fin kveld jenter :love7
De ser ganske like ut ja , så da har du nok litt lang lh topp , men kjekt det da ! Flere aksjenuligheter :);)
 
Jaja, greit å kjenne at en lever. Hehe.
Blinkende smil på digital test både i morges og i 17 tiden. Hvor lenge er det til EL nå, dere drevne?? Appen min sier i morgen, men trodde den ikke skulle blinke lenger da i så fall. Kanskje det er på fredag..
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190102-212202_Gallery.jpg
    Screenshot_20190102-212202_Gallery.jpg
    768,1 KB · Visninger: 24
Jaja, greit å kjenne at en lever. Hehe.
Blinkende smil på digital test både i morges og i 17 tiden. Hvor lenge er det til EL nå, dere drevne?? Appen min sier i morgen, men trodde den ikke skulle blinke lenger da i så fall. Kanskje det er på fredag..
Positiv test i morgen eller fredag tenker jeg :)
 
Jaja, greit å kjenne at en lever. Hehe.
Blinkende smil på digital test både i morges og i 17 tiden. Hvor lenge er det til EL nå, dere drevne?? Appen min sier i morgen, men trodde den ikke skulle blinke lenger da i så fall. Kanskje det er på fredag..
I morgen eller fredag tenker jeg :D får bare legge inn aksjer ! Hihi
 
Uff det der er ikke greit altså:hungover: var sånn her denne gangen også, han stoppet å så Såå bekymret ut hver gang jeg ynket meg i smerte. Lett å gjennomføre da vettu :hilarious: men jeg pleier aldri å ha vondt ved el , denne gangen var det ekstremt! Lykke lykke til :woot::rolleyes:
Haha føler virkelig med deg! :hilarious: Hvilken idiot var det som gjorde sex vondt når vi er mest fertile? :rolleyes: Frister ikke akkurat veldig når jeg har så vondt, så blir jo veldig pliktsex, men vi får vel holde ut et par runder med det også :knegg:
 
Haha føler virkelig med deg! :hilarious: Hvilken idiot var det som gjorde sex vondt når vi er mest fertile? :rolleyes: Frister ikke akkurat veldig når jeg har så vondt, så blir jo veldig pliktsex, men vi får vel holde ut et par runder med det også :knegg:
Akkurat lagt aksjer , og er første gang jeg lå å tenkte på alt annet :hilarious::hilarious: var litt plikt idag følte jeg. Hahaha.. men har vært noen dager på rad nå, og det er ikke jeg helt vandt til :hilarious: ikke så smerter idag, heldigvis :happy:
 
Spennende ! Så godt å få en gynekolog som tar en på alvor og vil hjelpe ! Lykke lykke til, satser på at du slipper medisiner fordi januar spira setter seg :happy:
Ja, gikk ut derfra med et smil :happy: Var så godt med en god prat om dette. Jeg fortalte henne at noen venninner har sagt at jeg bare skal slappe av og bare ha sex rundt dag 14, og da sa hun bare neineinei, det der funker kun for de med stabile sykluser rundt 28 dager, noe jeg ikke har. Så spurte jeg om det kunne være at syklusen min ble påvirka av mitt stress pga barneønske, og det avkreftet hun. Syklusen min er ustabil uansett, det har den vært lenge. Og som hun sa 'alle damer er stressa når de har prøvd i 6 måneder', det var liksom litt godt å slippe å høre den der regla om å slutte å stresse så..
Uansett, det ble en avhandling :hilarious: Krysser fingrene for deg også :Heartred:Heartred Du har jo selv prøvd en stund, håper 2019 er vårt gravidår!!
 
Akkurat lagt aksjer , og er første gang jeg lå å tenkte på alt annet :hilarious::hilarious: var litt plikt idag følte jeg. Hahaha.. men har vært noen dager på rad nå, og det er ikke jeg helt vandt til :hilarious: ikke så smerter idag, heldigvis :happy:
Ja, en må la tankene vandre litt for å ikke fokusere så mye på smerten :rolleyes: Det er verdt det da hvis det blir baby av det! :woot:
 
Back
Topp