❤️ IKM uke 3 ❤️ 2019

3CF725B0-A748-42C4-BB0A-2015F274D1B0.jpeg


Dagens el-test er svakere enn igår, så da må jeg vel tolke gårsdagens som positiv :)
 
Dagene går så sakte fram til man kan begynne å teste :hilarious: 3 dpo og enda en uke til det er vits å begynne, selv om jeg sikkert begynner før :p hvor langt er dere andre ? :)
 
Dagene går så sakte fram til man kan begynne å teste :hilarious: 3 dpo og enda en uke til det er vits å begynne, selv om jeg sikkert begynner før :p hvor langt er dere andre ? :)
Hvis det er en trøst er nok jeg 1dpo idag :hilarious:
 
Last edited:
Har veldig sjeldent mensensmerter, men el-smerter ble jeg oppmerksom på at jeg hadde da vi begynte å prøve! Tidligere har jeg ikke skjønt sammenhengen mellom magesmertene og syklusen. Vet ikke om jeg har det hver syklus da :p

Altså, nå sitter jeg på jobb og kjenner det veldig godt sjæl. Er det mulig :hilarious: aldri tenkt over det selv, men har ca aldri magesmerter heller da. Rart jeg kjenner det akkurat i dag :rolleyes:
 
:hilarious:
Nei jeg kjenner jeg virkelig gruer meg til ikveld. Er så vondt at jeg er helt kvalm. Sånn var jeg forrige månede også :hilarious: du, det skal du ikke tenke over. Bare å legge aksjer . Evt ta en dusj i morgen og spyle litt før timen. Haha . Jeg var hos gyn før vi begynte prøvingen , han tok ultralyd av eggstokker osv for å se om alt var bra. Bare litt oppgitt av at han fokuserte så fælt på at blæra mi var full og lurte på om jeg var tissatreng :hilarious::hilarious: lykke til hos gyn i morgen , og hold oss oppdatert :love7
Lovte å holde dere oppdatert :love017 Har forøvrig skrevet en avhandling i dagboka mi her på bv, men må jo nevne det i ikm-gruppa også! :D
Hun jeg gikk til tok meg på alvor, og sa at det var godt jeg oppsøkte gyn selv om vi bare har prøvd i 6 mnd, da uregelmessig syklus kan tyde på at jeg ikke har el hver syklus. Men hun kikket på eggstokker og slimhinner med ul, og sa at jeg hadde en god slimhinne og masse egg! Hun kunne ikke finne en veldig stor folikkel, så hun syns det + smertene igår kunne stemme veldig godt overens med at egget slapp igår!! :) Og dersom ikke det klaffer denne gangen heller, så har jeg fått resept på Letrozol/Femar :) Så nå er jeg optimistisk og har fått litt ny giv. Det er deilig!
 
Altså, nå sitter jeg på jobb og kjenner det veldig godt sjæl. Er det mulig :hilarious: aldri tenkt over det selv, men har ca aldri magesmerter heller da. Rart jeg kjenner det akkurat i dag :rolleyes:
Sikkert fordi vi har gjort deg oppmerksomme på det! :D Haha. Er det ikke litt godt, selv om det er vondt også?? Å vite at kroppen gjør seg klar til befruktning :Heartred Gynekologen jeg var hos igår bekrefta at jeg mest sannsynlig hadde el igår også! :happy:
 
I dag fikk vi alle papirene og reseptene på medisine vi skal ha til IVF i februar, ble så virkelig nå❤️ så om testen blir negativ nå (noe den mest sannsynlig gjør), så kjenner jeg at det er helt greir:)
 
I dag fikk vi alle papirene og reseptene på medisine vi skal ha til IVF i februar, ble så virkelig nå❤️ så om testen blir negativ nå (noe den mest sannsynlig gjør), så kjenner jeg at det er helt greir:)
Håper du slipper ivf, men godt at alt er planlagt og klargjort dersom det er det som skal til ❤️
 
Her er nok el forsinket, det den ofte er de gangene jeg har tatt klomifen. Jeg har vanligvis positiv el test cd 10-11. Cd 11 i dag, og ingen positiv el test å finne. Høy på monitoren også.
Men men, skal uansett forsøke meg på aksjer i dag:knegg:
 
Lovte å holde dere oppdatert :love017 Har forøvrig skrevet en avhandling i dagboka mi her på bv, men må jo nevne det i ikm-gruppa også! :D
Hun jeg gikk til tok meg på alvor, og sa at det var godt jeg oppsøkte gyn selv om vi bare har prøvd i 6 mnd, da uregelmessig syklus kan tyde på at jeg ikke har el hver syklus. Men hun kikket på eggstokker og slimhinner med ul, og sa at jeg hadde en god slimhinne og masse egg! Hun kunne ikke finne en veldig stor folikkel, så hun syns det + smertene igår kunne stemme veldig godt overens med at egget slapp igår!! :) Og dersom ikke det klaffer denne gangen heller, så har jeg fått resept på Letrozol/Femar :) Så nå er jeg optimistisk og har fått litt ny giv. Det er deilig!
Så godt å høre :D og så spennende det blir !! <3 jeg heier på dere som bare det :D
 
Blir usikker jeg nå :bored: tok ny EL test istad , og syns de nesten er like sterke ?! Har lagt ved bildet. Men mulig jeg er testblind og må høre med dere andre :woot: la inn aksjer Igår og ser ut som jeg burde det idag også . To dager på rad med Conceive + tuber :p men hvis den er positiv idag, så har egget mest sannsynlig ikke sluppet ?

Ha en fin kveld jenter :love7
 

Vedlegg

  • EE0555BD-C8A8-4CB2-834D-5935EE7B250A.jpeg
    EE0555BD-C8A8-4CB2-834D-5935EE7B250A.jpeg
    286,8 KB · Visninger: 44
Ser i innlegget over at jeg har skrevet feil dato. Mente såklart 1 januar og 2 januar :laughing025
 
Lovte å holde dere oppdatert :love017 Har forøvrig skrevet en avhandling i dagboka mi her på bv, men må jo nevne det i ikm-gruppa også! :D
Hun jeg gikk til tok meg på alvor, og sa at det var godt jeg oppsøkte gyn selv om vi bare har prøvd i 6 mnd, da uregelmessig syklus kan tyde på at jeg ikke har el hver syklus. Men hun kikket på eggstokker og slimhinner med ul, og sa at jeg hadde en god slimhinne og masse egg! Hun kunne ikke finne en veldig stor folikkel, så hun syns det + smertene igår kunne stemme veldig godt overens med at egget slapp igår!! :) Og dersom ikke det klaffer denne gangen heller, så har jeg fått resept på Letrozol/Femar :) Så nå er jeg optimistisk og har fått litt ny giv. Det er deilig!
Så spennende! Bra du ble tatt på alvor❤️
 
Blinkende smilefjes 6 dag på rad nå! Murrer i rygg og mage så håper veldig at el er rett rundt hjørnet. Hadde el slim i sta, ingen erfaring eller aldri tenkt over det før.. betyr det at el er rett rundt hjørnet?!
 
Jeg la aksjer nå, og var vondt langt inni magen og lysken på høyre side!! Stakkars mannen, han syns ikke det var så sexy at jeg hadde vondt :hilarious: Håper de tar ul og at vi ser et nydelig egg på vei ned på høyre side imorgen :D
Uff det der er ikke greit altså:hungover: var sånn her denne gangen også, han stoppet å så Såå bekymret ut hver gang jeg ynket meg i smerte. Lett å gjennomføre da vettu :hilarious: men jeg pleier aldri å ha vondt ved el , denne gangen var det ekstremt! Lykke lykke til :woot::rolleyes:
 
Wow, har dere så mye smerter?? Aldri hatt, jeg. Skal sies at jeg aldri har mensensmerter heller da. Er vel heldig sånn. Rier derimot, det kjente jeg..
Fikk blinkende smil på test i dag, og fått lagt inn litt aksjer. I følge appen min skal jeg ha EL på torsdag, spent på hva el test sier i morgen..
Har aldri hatt det selv jeg, denne gangen gikk jeg krokrygget i to dager og sex var en lidelse :hilarious: veldig rart ! Men da slapp det forhåpentligvis er modent egg da:angelic: rier kjenner jeg også:coldfeet: haha.. lykke til :)
 
Dagene går så sakte fram til man kan begynne å teste :hilarious: 3 dpo og enda en uke til det er vits å begynne, selv om jeg sikkert begynner før :p hvor langt er dere andre ? :)
Er 5 dpo i dag, klør selv men har planlagt og prøve å holde meg til 10 dpo :shy: ryker nok på en smell 7 dpo tenker jeg:hilarious: kjenner jeg meg selv rett:yuck:
 
Blinkende smilefjes 6 dag på rad nå! Murrer i rygg og mage så håper veldig at el er rett rundt hjørnet. Hadde el slim i sta, ingen erfaring eller aldri tenkt over det før.. betyr det at el er rett rundt hjørnet?!
El slim kan komme før, under eller også etter El, men hovedregelen er jo egentlig at det skal komme når el nærmer seg♡ lykke til:angelic::dummy:
 
Back
Topp