❤️ IKM uke 3 ❤️ 2019

Sier det samme som rainbowdash :Heartred Utrolig moro med dere som er gravide!! :hello2
 
Flere enn meg som tester mange ganger etter positiv test? Bare for å være heeeelt sikker?
Ble En daglig frem til ikm , var så redd kjemisk.. etter ikm har jeg vel tatt 3. Er 5+2 nå :happy: ikke tatt noen siste uka:woot:
 
Gratulerer så mye til alle sammen med spirer i magen <3 og lykke til i neste PP dere andre! Vi sees noen i IKM gruppe 8. Jeg kan settes på TR i dag.
 
Gratulerer så mye til alle sammen med spirer i magen <3 og lykke til i neste PP dere andre! Vi sees noen i IKM gruppe 8. Jeg kan settes på TR i dag.
Lykke tili ny pp!
 
Sett meg opp på den fuckings tanta
Drittlei hele shiten...
Pp8 (!) fuck you..

Unnskyld damer .. For språket mitt ..

Men jeg er sliten.. og lei ..Og bare 26 år, så forstår ikke hvorfor det skal ta så tid :(
 
Sett meg opp på den fuckings tanta
Drittlei hele shiten...
Pp8 (!) fuck you..

Unnskyld damer .. For språket mitt ..

Men jeg er sliten.. og lei ..Og bare 26 år, så forstår ikke hvorfor det skal ta så tid :(
Forstår deg så godt! Er fortvilende! Nå satt den endelig her i pp12 , hadde nesten gitt opp håpet selv, men plutselig skjer det :) lykke til i neste pp :dummy1:
 
Da kom TR her også.
Gratulerer til alle dere som ble gravid denne uka ❤️
Og lykke til til oss andre og håper vi snart sitter med en spire i magen ❤️
 
Nei , som jeg håpet for deg ! :( lykke til i neste pp :love017
Dessverre gikk det ikke som vi håpte.
Takk :) Håper det går rett vei med dobbeldose femar og el sprøyta. Blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på det :)
 
Back
Topp