❤️ IKM uke 21 ❤️

Trur eg må hive meg på blendakvit-testing imårå [emoji85]
I januar testet eg positivt på CD 24. På kvelden, med clearblue early.
I morgon er eg og på CD 24.
Men tenker ikkje å bruke opp min siste clearblue så tidlig. Tenker å bruke strips, babyplan tidlig. Nokon som har sammenlignet sensitivitet på desse to? [emoji4]

Er forberedt på negativ. Kan godt vere eg har syklus på 30+ dagar. Vekslar mellom 28-32 ca.
Om så, så er det lite håp uansett.
Fråværene mann siste tida, så er lenge siden siste aksje..[emoji30]

Ååh, men det fortsatt er håp da- så lenge tr ikke har kommet [emoji1417] Jeg brukte babyplan tidlig sist, veldig fornøyde med de, er det ikke 10mlu på de? Også 25 på de vanlige? Mener å huske noe slikt!
 
Aah, ja men jeg tror ikke jeg hadde sett noe på dpo7 heller. Spørs jo hvilken dag egget fester seg og det gule legeme begynner å produsere hcg[emoji51] Vent i to dager og prøv igjen [emoji1] kan jeg spørre hvilken tester bruker du?
EBay sine. De blir biligst i lengden siden jeg trenger maaange :) Blir ikke så plutselig gravid.
 
Blendahvit test her i dag.. 8DPO :p
 

Vedlegg

  • 6D0DA31E-ED86-45BA-BBFB-EBEBFE3B1971.jpeg
    6D0DA31E-ED86-45BA-BBFB-EBEBFE3B1971.jpeg
    572,2 KB · Visninger: 84
Blenda 9dpo i dag. Har en cb dig. igjen nå. Bestilte alt for få billigtester[emoji23] Jeg skulle da vist ikke bli noe test tøse[emoji57][emoji85] Tar cb på søndag da. Blør smått enda. Det stoppet i går men begynte igjen etter en runde på do med hard mage
 
Blenda her også, men er 9-10 dpo i dag så fremdeles håp [emoji4]
 
Hvordan går det damer? Fortsatt svak strek her, rakk ikke å ta bilde[emoji26] Meen, jeg vet at hcg-fordoblingen skjer hvert 2.-3.døgn?
 
Back
Topp