❤️ IKM uke 21 ❤️

Altså her er det ikke noe tvil. En tydelig strek nr. 2. Den blir selvfølgelig sterkere, men ingen problem å se den nå også. Gratulerer!!!
Tusen takk..! Jeg ser den er positiv, men har så blandede følelser. Boblende glede sammen med engstelse for at det skal gå galt.. Hadde en MA i slutten av mars, det kom selvsagt som et sjokk og var ganske tøft - som dere som har opplevd en abort vet så altfor godt.. Har slitt litt i etterkant, og blitt som besatt etter å bli gravid igjen..! Også har jeg rett og slett ikke hatt helt troa på at det skulle klaffe denne pp. Men det er et veldig ønsket barn vi prøver på, så håper inderlig at det er en sterk spire som vil klare seg denne gangen! ❤️
 
Last edited:
Skal jeg bare sette deg rett over på gravid?[emoji4]

Ja, det kan du, testet med digital idag :)
A41CF96A-3576-47DC-812F-9358BE3DB79C.jpeg
 
Jeg er tom for tidligtester[emoji30] Måtte svi av en vanlig test, men den hadde en svaak strek! Har bestilt opp flere av Babyplan Tidlig nå, de bruker å komme relativt kjapt- hååper de gjør det! Men siden det er helligdag på mandag også så blir det vel ikke før langt uti neste uke- og da kan jeg jo tross alt bruke vanlige tester [emoji23][emoji19]
 
Jeg er despo, måtte kjøpe tester på apoteket. Er ganske sikker på at det ikke klaffet denne mnd. Selv på 10Dpo nå. Blør litt å er på tredje dagen. Nå er det bare litt gamelt blod som kommer. Men jeg driter i at det koster å teste. Sikkert siste gang jeg skal være prøver så får kose meg med å teste om jeg vil det[emoji7]
 
Jeg er despo, måtte kjøpe tester på apoteket. Er ganske sikker på at det ikke klaffet denne mnd. Selv på 10Dpo nå. Blør litt å er på tredje dagen. Nå er det bare litt gamelt blod som kommer. Men jeg driter i at det koster å teste. Sikkert siste gang jeg skal være prøver så får kose meg med å teste om jeg vil det[emoji7]
Skal du teste i morgen?
 
Min blenda test 9 DPO fikk tester i posten idag å da klarte jeg jo ikke la vær:p
 

Vedlegg

  • IMG_3830.JPG
    IMG_3830.JPG
    953,8 KB · Visninger: 61
God morgen blenda[emoji57] 11Dpo.
 
Helt blenda her også. 10 dpo.
 
Ny test i morgen[emoji23] Kjenner det er greit å ikke bli gravid på denne pp. Ville fått termin rett i bursdagen til ene sønnen. Hadde vært greit å unngå det, samt å få litt lengre mot vår. Men sånt styrer mann jo ikke.

Var forrrsten spottefri i går fra morgen til kveld. Hadde sex og da startet det på igjen men rosa blødning, eller lyys rød.
 
Back
Topp