Vis vedlegget 258415 Nyeste testen tatt for et par timer sidenden er positiv ikke sant? Fjerde som får strek, de blir bare sterkere og sterkere.
Hurra! Det ser bra ut [emoji1] den vistes godt [emoji1419]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 258415 Nyeste testen tatt for et par timer sidenden er positiv ikke sant? Fjerde som får strek, de blir bare sterkere og sterkere.
Weeee, så kjekt!!Vis vedlegget 258415 Nyeste testen tatt for et par timer sidenden er positiv ikke sant? Fjerde som får strek, de blir bare sterkere og sterkere.

Jeg må nesten bare svi av cb digital i morgen. Har så troa å har så lite lyst til å vente flere dager. Er den negativ så må jeg kjøpe en eller to på butikken så jeg kan bruke det i helgen. Hvilken test er best? Har lest mye dårlig om cb. Er det alle cb testene?
Får kjøpe en annen sort en cb neste gang daDet er vel cb med blått kryss som kan gi skyggestrek, har sett at flere tilfeller, aldri prøvd de selv da jeg foretrekker de med rødt fargestoff[emoji28]
Jeg tror jeg ser noe på denne testen.Blendahvit test her i dag.. 8DPO![]()
Joda, babyplan tidlig er 10mlu [emoji4]Ååh, men det fortsatt er håp da- så lenge tr ikke har kommet [emoji1417] Jeg brukte babyplan tidlig sist, veldig fornøyde med de, er det ikke 10mlu på de? Også 25 på de vanlige? Mener å huske noe slikt!
Sniker meg inn her jeg
FrkS -pp1- B3 - EL 07.05 - IKM ca 21.05
Fikk sannelig en svaaak positiv test i sted. 
Ååååhh, hjertebank..!!Fikk sannelig en svaaak positiv test i sted.
Men tør ikke helt å tro på det, må teste mer i dagene fremover - IKM er ikke før på mandag.
Jeg er 10 eller 11dpo, men usikker på hva som blir riktig? Hadde positiv EL-test 06. og 07., så vet ikke helt om jeg da skal anta at EL skjedde dagen etter (dvs 24-36 timer) første eller siste positive??Vis vedlegget 258518
Ja, slike streken pleier å indikere en defekt test.Kan syltynn strek være defekt? Har IKM 23mai. Så er fortsatt veeeldig tidlig.
Hatt mye utflod som er veldig EL slim aktig de siste dagene nå. Og idag har jeg vært øm nede i magen. Kjentes innvendig hoven ut. Har noen erfaring med babyplan og streker?
Aller nederste er morgen strimmel. De 2 andre er samme strimmel med kveldsurin. Øverste er tørr.
Altså her er det ikke noe tvil. En tydelig strek nr. 2. Den blir selvfølgelig sterkere, men ingen problem å se den nå også. Gratulerer!!!Ååååhh, hjertebank..!!Fikk sannelig en svaaak positiv test i sted.
Men tør ikke helt å tro på det, må teste mer i dagene fremover - IKM er ikke før på mandag.
Jeg er 10 eller 11dpo, men usikker på hva som blir riktig? Hadde positiv EL-test 06. og 07., så vet ikke helt om jeg da skal anta at EL skjedde dagen etter (dvs 24-36 timer) første eller siste positive??Vis vedlegget 258518
Gratulerer[emoji7][emoji7][emoji7]Ååååhh, hjertebank..!!Fikk sannelig en svaaak positiv test i sted.