❤️ IKM uke 21 ❤️

Min var blenda MEN denne ser vi strek på ja[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Nesten litt sjokktilstand [emoji51][emoji7][emoji16] Klarer ikke å glede meg for tidlig men det kan være en spire
 
Blør smått på hvert dobesøk nå :( lyys lyys rosa blod. Ikke mengder men må bruke en liten tampong. 7 eller 8 dpo, datt litt av nå. Tenkte å teste 17 Mai men trooor jeg må vente å se.
Har du regelmessige sykluser? Har du testet for EL og vet nøyaktig når den er? Tok du noen kosttilskudd (f.eks. Vitex)?
 
Har du regelmessige sykluser? Har du testet for EL og vet nøyaktig når den er? Tok du noen kosttilskudd (f.eks. Vitex)?
Tar bare folat. Første pp etter nuvaring. Pos el test 7 og 8 Mai. Ble gravid på nuvaringslutt for snart 2 år siden(satt den inn for sent).
 
Tar bare folat. Første pp etter nuvaring. Pos el test 7 og 8 Mai. Ble gravid på nuvaringslutt for snart 2 år siden(satt den inn for sent).
Hvis dette er første pp så kan det hende EL var tidligere enn du trodde? Altså at hele syklusen er forskyvet.
 
Hvis dette er første pp så kan det hende EL var tidligere enn du trodde? Altså at hele syklusen er forskyvet.
Begynte å teste cd11 så tror kanskje ikke el var tidligere. Å mensen bruker ikke å være sånn rosa mer mørk rød Men vi finner nok ut av det om noen få dager ;)
 
Hjalp ikke på testetrangen dette da :hilarious:
Gleder meg til å fyre av en test i morgen. Har 0 tro på at det har klaffet denne runden, men lov å håpe :)

[emoji23][emoji23] Testetøs 1 og 2

Ååh, man vet aldri! [emoji16] Jeg tror jeg også skal se om det er noe stigning! Hadde så fin stigning sist, så har så lyst å få til likens denne gangen med noe form for system! Skal finne på noe lurt til i morgen så skal du få se [emoji23][emoji1] Må jo fyre av en test på selveste 17.mai[emoji28]
Hvor langt på DPO er du nå da?
 
Av alle ting, s[ har jeg testet n[ om kvelden. Negativ. 7 dpo :scratch
 
[emoji23][emoji23] Testetøs 1 og 2

Ååh, man vet aldri! [emoji16] Jeg tror jeg også skal se om det er noe stigning! Hadde så fin stigning sist, så har så lyst å få til likens denne gangen med noe form for system! Skal finne på noe lurt til i morgen så skal du få se [emoji23][emoji1] Må jo fyre av en test på selveste 17.mai[emoji28]
Hvor langt på DPO er du nå da?

Er 7DPO i dag, så 8 DPO i morgen da. Vet at den testen kommer til å være blenda, så må vel bare stålsette meg på å bli «skuffet». Tidligste jeg har testet positivt er vel 3+2 mener jeg å huske, og det er kanskje 8DPO? 9DPO? :dontknow
 
Av alle ting, s[ har jeg testet n[ om kvelden. Negativ. 7 dpo :scratch

Jeg haaar også veldig lyst, meeeen venter med skuffelsen til i morgen, det blir jo en fin dag uansett :) Det må klaffe denne runden, ellers venter vi til september for å få det til å gå opp med permisjon og jobb etter permisjon :( Det er alt for lenge til..
 
Trur eg må hive meg på blendakvit-testing imårå [emoji85]
I januar testet eg positivt på CD 24. På kvelden, med clearblue early.
I morgon er eg og på CD 24.
Men tenker ikkje å bruke opp min siste clearblue så tidlig. Tenker å bruke strips, babyplan tidlig. Nokon som har sammenlignet sensitivitet på desse to? [emoji4]

Er forberedt på negativ. Kan godt vere eg har syklus på 30+ dagar. Vekslar mellom 28-32 ca.
Om så, så er det lite håp uansett.
Fråværene mann siste tida, så er lenge siden siste aksje..[emoji30]
 
Av alle ting, s[ har jeg testet n[ om kvelden. Negativ. 7 dpo :scratch

Aah, ja men jeg tror ikke jeg hadde sett noe på dpo7 heller. Spørs jo hvilken dag egget fester seg og det gule legeme begynner å produsere hcg[emoji51] Vent i to dager og prøv igjen [emoji1] kan jeg spørre hvilken tester bruker du?
 
Er 7DPO i dag, så 8 DPO i morgen da. Vet at den testen kommer til å være blenda, så må vel bare stålsette meg på å bli «skuffet». Tidligste jeg har testet positivt er vel 3+2 mener jeg å huske, og det er kanskje 8DPO? 9DPO? :dontknow

Spørs hvilken app man bruker faktisk, nå har jeg to forskjellige, den ene viser 3+1 og den andre viser 3+4 Den som viser 3+4 har rett termindato iforhold til hva jordmor bruker, meen tellemåten til jordmor var alltid to dager «kortere» altså 3+2..
 
Back
Topp