❤️ IKM uke 21 ❤️

5 dager igjen til testing :)

Har telt over testlageret. Jeg har 9 g-tester og 10 el-tester. Bør holde for denne og neste mnd.
 
Ja, plis gjør det! Haha, kanskje får jeg dekket testebehovet mitt via deg :smiley-ashamed008

Hvordan får du til emojiene? Mine bare forsvinner om jeg bruker iphone sine..

Hmmm! Vet ikke? Jeg bruker appen, så da ser jeg kun iphone-emojier og ikke de vanlige på nettsiden [emoji28]
Gikk på en testesmell i mårrest!
 
Vis vedlegget 257898

Eggløsningsprøyta er herved ute av kroppen, da kan jeg med god samvittighet starte testebonanzaen senere i uka, 6-7 dpo i dag [emoji28][emoji2]

Jeg har så sykt såre nippler, har aldri hatt det før (utenom første uka med amming[emoji23][emoji23]). Men i teorien skal man jo ikke kunne få symptomer før egget fester seg, og det skjer vel etter ei uke ca? Har vært sånn siden før helt [emoji28]

Jeg hadd tidlig symptomer med sykt ømme bryster sist, derfor jeg tok hcg-test! Var jaggu svakt positiv. Bruker aldri å ha ømme bryster på denne måten i syklus så ganske god pekepinn på at det skjer noe[emoji28]
 
Jeg hadd tidlig symptomer med sykt ømme bryster sist, derfor jeg tok hcg-test! Var jaggu svakt positiv. Bruker aldri å ha ømme bryster på denne måten i syklus så ganske god pekepinn på at det skjer noe[emoji28]

Jeg har ikke egentlig troa selv, men vi får se når testebonanzaen starter [emoji28]
 
Ååh! Blir gaal! Gikk på en testesmell i mårrest 8dpo og jeg syns jeg skimter noe svaaakt! Ble derfor giret og tok en til, syns jeg ser det samme på begge [emoji51] Men det vises nesten ikke på bilde [emoji30]
 
Ååh! Blir gaal! Gikk på en testesmell i mårrest 8dpo og jeg syns jeg skimter noe svaaakt! Ble derfor giret og tok en til, syns jeg ser det samme på begge [emoji51] Men det vises nesten ikke på bilde [emoji30]

Ææææ!! Legg ved bilde likevel :D
 
Ååh! Blir gaal! Gikk på en testesmell i mårrest 8dpo og jeg syns jeg skimter noe svaaakt! Ble derfor giret og tok en til, syns jeg ser det samme på begge [emoji51] Men det vises nesten ikke på bilde [emoji30]
Bilde![emoji16][emoji16][emoji16]
 
Er det noen av dere som har opplevd sinnsyke før, under eller etter el.smerter ved bruk av femar/letrozol ? Trodde jeg skulle sprenges denne runden..
 
Ååh! Blir gaal! Gikk på en testesmell i mårrest 8dpo og jeg syns jeg skimter noe svaaakt! Ble derfor giret og tok en til, syns jeg ser det samme på begge [emoji51] Men det vises nesten ikke på bilde [emoji30]
Få se :)
 
7 dpo i dag, faktisk. Trodde det var mindre. Tiden går ikke så sakte allikevel.

Kaaanskje jeg tester i over i morgen?

Jeg pleier ikke å ha noen symptomer før 6-7 uker på vei (luktesans), men merket i forrige pp at jeg hadde økt utflod etter IKM. Og det viste seg at jeg var gravid. Det samme skjer nå. Lite håp på klaff med sex 2 dager før EL, men jeg håper jo fortsatt.

Contra spem spero.
 
Er det noen av dere som har opplevd sinnsyke før, under eller etter el.smerter ved bruk av femar/letrozol ? Trodde jeg skulle sprenges denne runden..

Ja det river godt hos meg når jeg tar letrozol [emoji4]
 
Er det sånn at du har vansker med å gå?
Håper at det er positivt[emoji23] for har ikke noe ønske om gå sånn mange sykluser [emoji85]

Jepp [emoji28] desverre ikke betydd noe særlig for min del da men[emoji28]
 
Back
Topp