❤️ IKM uke 21 ❤️

Jeg bwgynner om 3 dager (torsdag), da er jeg 10 dpo, utålmodig si[emoji23]

Haha, jeg starter også på torsdag - jeg er bare 8 DPO da :hilarious: Fikk positiv el-test torsdag i forrige uke.

Edit: Fikk positiv el-test tirsdag i forrige uke.
 
Last edited:
Haha, jeg starter også på torsdag - jeg er bare 8 DPO da :hilarious: Fikk positiv el-test torsdag i forrige uke.

Bare å kjøre på [emoji23] både guer og gleder meg, så lei av negative tester.

Egentlig teit av meg å starte tidlig, med sønnen min testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm [emoji23]
 
6 dager her også. Regner med at jeg ikke klarer å holde meg lengre enn til 10dpo før jeg ryker på testingen :p:rolleyes:
Jeg begynner også på 10 dpo
 
6dpo. Sykt øm å vondt der nede. Minner om eggløsning eller mensen Går litt i meg selv å håper jeg kan dryge den med å teste tidlig[emoji85] Kanskje til helga. Har ikke så mange tester å kommer til å bli kokko om jeg må synse svake tester[emoji57]
 
6dpo. Sykt øm å vondt der nede. Minner om eggløsning eller mensen Går litt i meg selv å håper jeg kan dryge den med å teste tidlig[emoji85] Kanskje til helga. Har ikke så mange tester å kommer til å bli kokko om jeg må synse svake tester[emoji57]
Å ømme pupper Det må være en eggløsningsprosess som kjøres fram til mens. Nekter å tru at ømme pupper å værkende livmor kommer som et svangerskapstegn så tidlig[emoji23]
 
Bare å kjøre på [emoji23] både guer og gleder meg, så lei av negative tester.

Egentlig teit av meg å starte tidlig, med sønnen min testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm [emoji23]

Hahaha! Testet tidlig begge gangene jeg har vært gravid. Den som endte i MA i januar testet jeg ikke før 3+5/12DPO mye pga at jeg ikke trodde jeg var gravid. Uplanlagt som du kanskje skjønner. Med første testet jeg i følge oul 3+2/9DPO.

Ser jeg skrev eggløsning torsdag i forrige uke, men mente tirsdag:p
 
Åhh det kløøøør i fingrene etter å svi av en test, men skal gjøre mitt beste for å holde meg til torsdag, da er jeg 10 dpo. :excited001 Så altså 3 dager til. Sukk..!

Du er flink om du klarer å holde deg! 5DPO her i dag, og jeg kløøør!
 
Hahaha! Testet tidlig begge gangene jeg har vært gravid. Den som endte i MA i januar testet jeg ikke før 3+5/12DPO mye pga at jeg ikke trodde jeg var gravid. Uplanlagt som du kanskje skjønner. Med første testet jeg i følge oul 3+2/9DPO.

Ser jeg skrev eggløsning torsdag i forrige uke, men mente tirsdag:p

Jeg krysser fingrene for tidlig pos til oss begge [emoji28]
 
Er det fortsatt slik at el testene kan slå ut på hcg? Husker det var sånn for flere år siden[emoji23] Har flere av de så kanskje jeg kan bruke de før ikm[emoji85]
 
Du er flink om du klarer å holde deg! 5DPO her i dag, og jeg kløøør!
Ja da er jeg veldig flink..! :wtf: Spørs veldig om jeg klarer å motstå å teste på onsdag, ser mange her på forumet med positive tester allerede 9dpo. :D:rolleyes: Men, jeg har null og niks symptomer da. Og hadde forsåvidt ikke det på noe tidspunkt i mine tidligere svangerskap. Kjedelig å være symptomløs! :hungry:
 
Akkurat nå aner jeg ikke hvor mange dpo jeg er, tok en test i dag tidlig, like negativ som den på søndag, så jeg tror jeg har hatt EL litt tidligere:confused5
Får bare vente å se om det melder seg noen symptomer ;)
 
Er det fortsatt slik at el testene kan slå ut på hcg? Husker det var sånn for flere år siden[emoji23] Har flere av de så kanskje jeg kan bruke de før ikm[emoji85]

Ja, den gjør jo på sett og vis det, men jeg hadde ikke gjort det, ofte kan du skimte en strek på dem uansett, kjedlig å tro man får babystrek også var det ikke det [emoji28]
 
Blir nok ingen testing på meg etter graviditet denne pp, da jeg ikke kommer til å bli. Fikk påvist PCO idag, så er veldig lei meg. Neste pp skal jeg begynne med Letrozol, Gonal F, Ovitrelle og Lutinus. Håper å lykkes på det viset. Har jo tydeligvis ikke hatt EL selv om testene har vist kroppen har prøvd på det.
 
Blir nok ingen testing på meg etter graviditet denne pp, da jeg ikke kommer til å bli. Fikk påvist PCO idag, så er veldig lei meg. Neste pp skal jeg begynne med Letrozol, Gonal F, Ovitrelle og Lutinus. Håper å lykkes på det viset. Har jo tydeligvis ikke hatt EL selv om testene har vist kroppen har prøvd på det.

PCO trenger ikke å være så ille [emoji173]️ selv har jeg PCOS. Er neste pp første pp med medisiner? Synes du skal gå på mye, eller har du prøvd annet før? [emoji4]

Jeg er på min andre runde med dobbel letrozol og ovitrelle, hadde 3 egg denne pp [emoji4]
 
PCO trenger ikke å være så ille [emoji173]️ selv har jeg PCOS. Er neste pp første pp med medisiner? Synes du skal gå på mye, eller har du prøvd annet før? [emoji4]

Jeg er på min andre runde med dobbel letrozol og ovitrelle, hadde 3 egg denne pp [emoji4]

Håper du har rett[emoji173]️ Ja, det blir første pp med medisiner. Stoler på legen min, det var myyyye cyster der, og blodprøvene viste at hormonene var helt på bærtur[emoji19] Håper det går for deg denne pp[emoji173]️
 
Håper du har rett[emoji173]️ Ja, det blir første pp med medisiner. Stoler på legen min, det var myyyye cyster der, og blodprøvene viste at hormonene var helt på bærtur[emoji19] Håper det går for deg denne pp[emoji173]️

Jeg måtte på sterke ppiller i høst for å tørke ut cystene før jeg fikk prøve noe som helst, var stappfullt [emoji31] satser på at det blir klaff raskt for dere [emoji173]️
 
Blir nok ingen testing på meg etter graviditet denne pp, da jeg ikke kommer til å bli. Fikk påvist PCO idag, så er veldig lei meg. Neste pp skal jeg begynne med Letrozol, Gonal F, Ovitrelle og Lutinus. Håper å lykkes på det viset. Har jo tydeligvis ikke hatt EL selv om testene har vist kroppen har prøvd på det.

Uff, så utrolig leit å høre. Kan godt skjønne du er lei deg. Klem :Heartred Er alltid vanskelig å få beskjed om at ting ikke er som det skal være.
Eneste som er bra er at du nå vet hvorfor dere sliter og nå kan få den hjelpen dere trenger for å komme i mål. Håper kroppen din responderer raskt på medisinene og dere snart får drømmen oppfylt :Heartred
 
Er det fortsatt slik at el testene kan slå ut på hcg? Husker det var sånn for flere år siden[emoji23] Har flere av de så kanskje jeg kan bruke de før ikm[emoji85]
Ja, EL-testene kan bli positive utenom EL tiden hvis man er gravid. Altså de er POSITIVE, ikke bare viser to streker av forskjellig styrke. Men dette er godt etter IKM. Så g-testene slår ut før EL-testene. Jeg har sjekket :)
 
Last edited:
Ja, EL-testene kan bli positive utenom EL tiden hvis man er gravid. Altså de er POSITIVE, ikke bare viser to streker av forskjellig styrke. Men dette er godt etter IKM. Så g-testene slår ut før EL-testene. Jeg har sjekket :)
Ja det skjønte jeg, at el testene måtte bli positive. Var slik før også. Var prøver for 13 år siden å da husker jeg at flere brukte el tester for å jakte etter graviditeten. Husker ikke om det gikk i mye hcg strips men jeg hadde flaust av el tester og brukte de for å se etter en pos el test for så å bruke vanlig cb g.test :)
 
Back
Topp