❤️ IKM uke 21 ❤️

No blir eg litt oppgitt på syklusen min.
Hadde slim tidligere i veka, ingenting tors+fre. Så trudde EL var over. Stemte godt med syklus på 30 dagar.
Men i kveld er det plutselig slimtråder i truseinnlegget igjen?!

Neste syklus skal eg jammen teste for EL likevel, dersom tr kommer om 2 små veker.
Tester du i tillegg eller bare tolker symptomer? Jeg, for eksempel, sliter med å se forskjell mellom sædrester og el-slim.
 
Følte at det var min tur å lage IKM-gruppe for oss som har lyst å finne ut at vi er gravide i uke 21[emoji4]

Skriv inn nick - pp - b1-2-3-4 osv - el - ikm så fører jeg deg på lista

Mandag 21/5

Bifrost - pp1 etter MA - B3 - EL ca 06.05 - IKM ca 21.05

Sølvjenta- pp1 etter MA- B1 - EL ca.06.05 - IKM ca 21.05

Symaskin - B2 - pp6 (pp1 etter SA) - EL 07.05 - IMK 21.05.18

Tirsdag 22/5

Isla83~pp1~b3~el 08.05~IKM 22.05

Onsdag 23/5

Ønskefrue - pp1 - b2 - el 11/5 - IKM 23/5

Anine91 - PP? (teller ikke) - B1 - EL? - IKM 23.05

Torsdag 24/5

Vinterbarn90 - pp1 etter SA - B2 - EL ca 10/05 - IKM ca 24/05

Belka87 - PP3 (med Femar) - B2 - EL 10/05(?) - IKM 24/5

Trinsn - PP 8 (med letrozol) - B2 - EL 10.05 ca - IKM 24.05

Fredag 25/5

Rainbowdash ~ pp23 ~ b+ ~ El 11.05 ~ IKM 25.05

Sitrus. - pp?(snart 2 år) - B1 - el ca 11/5 - IKM 25/5

Lean- pp7-B1-El ca 10.05- Ikm 25.05

Spelleman's kjærringa - pp1 - b3 (b1 for han) EL 7/8 mai - IKM 24mai

Prøvemilla - pp rundt 24?! 2 år og 2 mnd - b2 - el 11/5 - IKM 25.5

Lørdag 26/5

LykkeSpire1 - PP7 - B1 - EL 13.05 - IKM 26.05

Søndag 27/5

Lillespøn - pp10 - b1 - el ca 13/5 -ikm 27/5


Solsikke123 - pp2- b1 - El. Ca13.05 - ikm ca 27.05

Gravid[emoji173]️

TR[emoji174]
Mine tall bør endres til

Symaskin - B2 - pp6 (pp1 etter SA) - EL 09.05 - IMK 23.05.18
 
Tester du i tillegg eller bare tolker symptomer? Jeg, for eksempel, sliter med å se forskjell mellom sædrester og el-slim.
Berre tolket symptom denne gangen.
(Og det er eg visst ikkje så god på [emoji85] )
Innbiller meg sjølv at eg er meir avslappa til prøvinga om eg ikkje testar eller EL.

Men om TR kjem i v.21 så blir det testing neste periode [emoji28]
 
Her tuller syklusen seg, så el er ikke kommet enda. Ser ikke ut som den er i nærheten av å komme heller. Kanskje jeg får en positiv el test i morgen eller på mandag hvis jeg er heldig [emoji5] Oppdaterer datoene mine så fort el dukker opp [emoji4]
 
Ikke testet etter el, skal til gynekolog i dag. Er super spent, har ingen aning om el har vært eller ikke. Skummel dag, vil så gjerne få vår baby etter 23pp, en MA og flere kjemiske. Det er så vondt å vente etter MAen i sept, synes liksom det er vår tur.

Ååh, litt opptatt de siste dagene jeg [emoji51] Så spennende, hvordan gikk det?! Fant de ut noe?[emoji1]
 
Er på 6dpo nå, haar så lyst til å begynne å teste selv om jeg vet at det er for tidlig! Ååh[emoji30] Men brystvortene har vært helt jævlige! Så ømme og sensitive, akkurat som sist svangerskap! *krysser fingrene*
 
Er på 6dpo nå, haar så lyst til å begynne å teste selv om jeg vet at det er for tidlig! Ååh[emoji30] Men brystvortene har vært helt jævlige! Så ømme og sensitive, akkurat som sist svangerskap! *krysser fingrene*

Her lever nipplene sitt eget liv, auuu [emoji23]
 
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.

Her ryker første test 17.mai! Er da 8 DPO.
 
Ååh, litt opptatt de siste dagene jeg [emoji51] Så spennende, hvordan gikk det?! Fant de ut noe?[emoji1]
Gikk kjempe bra iht å få en dyktig gynekolog som tok oss på alvor. Jeg fikk ny time om 1 1/2 uke, da skal vi gå nærmere inn på veien videre. Vi ble prioritert sa gyn.
 
Er på 6dpo nå, haar så lyst til å begynne å teste selv om jeg vet at det er for tidlig! Ååh[emoji30] Men brystvortene har vært helt jævlige! Så ømme og sensitive, akkurat som sist svangerskap! *krysser fingrene*

Har du mange tester, så hvorfor ikke? :D Jeg er veldig spent!
 
Kanskje jeg også skal ta 17 Mai Fin dato da. Er 9dpo så det kan gå[emoji16]

Jeg testet positivt 9dpo sist [emoji1][emoji1419] Absolutt mulig, selv om det er tidlig [emoji4]
 
Er på 6dpo nå, haar så lyst til å begynne å teste selv om jeg vet at det er for tidlig! Ååh[emoji30] Men brystvortene har vært helt jævlige! Så ømme og sensitive, akkurat som sist svangerskap! *krysser fingrene*

Å, så spennende :nailbiting:
Heldigvis ikke mange dagene til du kan begynne å teste.
Jeg er bare 3dpo, tiden går så himla sakte :banghead:
 
Negativ el-test i dag også, så da har jeg fremdeles litt lang syklus. Flytter jeg meg over til IKM uke 22... Lykke til i uke 21 alle sammen :) Heier på dere!

Lykke til til deg også. Håper EL kommer snart :)
 
Jeg pleier å teste positivt fra 10-12 dpo, så skal vente til 20. mai. Har mange nok g-tester til denne pp, så vil ikke bruke dem for tidlig. Evt. kjøper en bunke til for neste pp.
 
Back
Topp