❤️ IKM uke 21 ❤️

Ganske sikker på at EL var i går, hadde stikninger/smerter på venstre siden. Har ikke brukt EL tester eller annet da jeg har vært på ferie og ikke hadde med. Men tok en EL test i dag, den var klart negativ. Blir den fort negativ etter den har vært positiv? Skal sies at jeg tok den midt på dagen og den så ganske utvannet ut... Hadde sex i natt :glasses9 da vi kom hjem, og på fredag. Så da er det bare å vente i dpo land. Blir spennende
 
Ganske sikker på at EL var i går, hadde stikninger/smerter på venstre siden. Har ikke brukt EL tester eller annet da jeg har vært på ferie og ikke hadde med. Men tok en EL test i dag, den var klart negativ. Blir den fort negativ etter den har vært positiv? Skal sies at jeg tok den midt på dagen og den så ganske utvannet ut... Hadde sex i natt :glasses9 da vi kom hjem, og på fredag. Så da er det bare å vente i dpo land. Blir spennende
Jeg tester positivt på kvelden, så morgen og kvelden etter. Så den blir ikke fort negativ.
 
Ganske sikker på at EL var i går, hadde stikninger/smerter på venstre siden. Har ikke brukt EL tester eller annet da jeg har vært på ferie og ikke hadde med. Men tok en EL test i dag, den var klart negativ. Blir den fort negativ etter den har vært positiv? Skal sies at jeg tok den midt på dagen og den så ganske utvannet ut... Hadde sex i natt :glasses9 da vi kom hjem, og på fredag. Så da er det bare å vente i dpo land. Blir spennende

Teor det varierer en del fra person til person. Jeg testet positivt i nesten 3 hele dager før jeg fikk negativ.
Får håpe dere traff. Lykke til i dpo-land :)
 
Å, så spennende :nailbiting:
Heldigvis ikke mange dagene til du kan begynne å teste.
Jeg er bare 3dpo, tiden går så himla sakte :banghead:

Jaa! Tida går såå sakte i dpo-land [emoji30][emoji23]
 
Har lyst å bestille et lass med EL-tester.. Neste syklus skal det testast!
Men, så bør eg vel kanskje vente til IKM og sjå [emoji85]
Har visst ikkje trua på denne pp [emoji28]
 
Takk for det , ble litt mer usikker nå da men :happy8

Hvis du kjenner kroppen din og hvilke symptomer du har rundt EL så ville jeg jo stolt mest på det siden du ikke har testet før i denne syklusen :) Man må ha trua til det motsatte er bevist ;)
Selv om jeg ikke har trua så veldig selv denne pp :hilarious:
 
Hvis du kjenner kroppen din og hvilke symptomer du har rundt EL så ville jeg jo stolt mest på det siden du ikke har testet før i denne syklusen :) Man må ha trua til det motsatte er bevist ;)
Selv om jeg ikke har trua så veldig selv denne pp:hilarious:
 
Endelig positiv EL test i dag men vi får dessverre ikke lagt inn aksjer før i morgen. Spent på om den blir negativ i morgen og om EL er da. Har bare en test igjen[emoji85]
 
Endelig positiv EL test i dag men vi får dessverre ikke lagt inn aksjer før i morgen. Spent på om den blir negativ i morgen og om EL er da. Har bare en test igjen[emoji85]

Masse lykke til! Krysser fingrene for negativ test og masse aksjer i morgen [emoji173]️[emoji257]
 
5DPO, håper tiden går fortere mot torsdag! Heldigvis mye jobb de neste dagene ;)
 
IMG_4713.JPG


Eggløsningsprøyta er herved ute av kroppen, da kan jeg med god samvittighet starte testebonanzaen senere i uka, 6-7 dpo i dag [emoji28][emoji2]

Jeg har så sykt såre nippler, har aldri hatt det før (utenom første uka med amming[emoji23][emoji23]). Men i teorien skal man jo ikke kunne få symptomer før egget fester seg, og det skjer vel etter ei uke ca? Har vært sånn siden før helt [emoji28]
 
Endelig positiv EL test i dag men vi får dessverre ikke lagt inn aksjer før i morgen. Spent på om den blir negativ i morgen og om EL er da. Har bare en test igjen[emoji85]
EL er innen 36 timer etter den første positive testen. + egget lever i 12-24 timer, så det passer perfekt med aksjene i dag og i morgen.
 
Skal vi starte nedtelling til testedag? ;)

6 dager igjen for min del.
 
Skal vi starte nedtelling til testedag? ;)

6 dager igjen for min del.

6 dager her også. Regner med at jeg ikke klarer å holde meg lengre enn til 10dpo før jeg ryker på testingen :p:rolleyes:
 
Back
Topp