Sitrus.
Gift med forumet
Å, så spennende med ekstra sterke symptomer! Myyyye el-slim, men ingen positiv test enda. Cd 14, så er vel like rundt hjørnet[emoji4]
Da er den sikkert her veldig snart ja! Jeg har alltid mest slim to og tre dager før el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så spennende med ekstra sterke symptomer! Myyyye el-slim, men ingen positiv test enda. Cd 14, så er vel like rundt hjørnet[emoji4]
EL i dag, bra med aksjer lagt og bare å begynne ventingen. Har hatt ekstra kraftige el-symptomer denne gangen, med massssevis av slim, og i dag med litt blodspor i. Håper på en super-eggløsning og at det endelig skal bli en liten spire denne gangen![]()
Hvordan går det med dere?
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.
Jeg tror det tidligste jeg har testet positiv er 8 dpo. Mange år sidenJeg begynner sikkert 9dpo selv om det er for tidlig, vi reiser til dublin den dagen [emoji28]
Jeg tror det tidligste jeg har testet positiv er 8 dpo. Mange år sidenMen det kan gå.
Det er morro å teste da[emoji87]Vi får se [emoji28][emoji28] jeg har nok tester vertfall[emoji23]
Har dere en plan på når dere skal teste? Jeg har en clear blue (gravid/ikke gravid) å to stk billig strimler liggende. Tenker at den clear blue skal få vente til samboers bursdag i slutten av mnd(mange dager etter ikm), å så kanskje en billigtest på 10dpo.

Blodspor er et supertegn, det betyr at du er ekstra fertil [emoji173]️ jeg hadde det da jeg ble gravid med sønnen min [emoji4]

Idag ble jeg inseminert med mannens gode svømmere - som ikke hadde gjort skade av frysing [emoji847] Mens han selv er på sjøen på jobb [emoji23]
Det er en litt rar opplevelse men såå spennende![emoji173]️
Det har murret litt idag, håper det er et godt tegn, livmoren ville trekke seg litt sammen sa de på klinikken [emoji846]
Over i DPO imorgen [emoji7]
Hurra for at det gikk fint [emoji173]️ det blir litt av en historie å fortelle evt barn og barnebarn: mamma laget nåt pappa var på jobb [emoji28][emoji28]
Krysser fingrene!
Jaa, hadde vært så gøy å kunne fortelle den historien [emoji847]
Satser på at dette er vår måned [emoji4]
Kan jeg forresten spørre hvilken lege/klinikk/sykehus du går til? Det er visst ikke alle som gjør inseminering [emoji848][emoji85]
Ja, krysser fingrene for det [emoji16]
Jeg går hos spiren fertilitetsklinikk i tr.heim[emoji7]
Da er vi i samme båt. Her forsvann slimet torsdag. Tolker det som at EL var torsdag.(?).Nå er jeg skuffet. Det ble ikke noe action i går da barnet hadde en urolig kveld og mannen sovnet foran TVen på soverommet. Dvs. aksjene ble lagt inn bare kvelden før den positive testen. EL-testen var positiv på tirsdag. Det er vel ikke noe vits med aktivitet i kveld, på torsdag? Jeg er sikker på at EL var i går.
Da er sjansene ikke så alt for store, selv om de er til stedet....
Som sagt skuffet. Har jo entet i evigheter føles det ut som. pp6.
Ja, krysser fingrene for det [emoji16]
Jeg går hos spiren fertilitetsklinikk i tr.heimn[emoji7]