❤️ IKM uke 21 ❤️

Ja, krysses det som krysses kan! :)
Her ble det oppdaget 11+3 på tul, men lille bamsemumsen var bare 8+5. Hadde selv en magefølelse før jul at noe ikke stemte, så da vi fortalte det til mine foreldre sa jeg at vi fikk se om det var liv laga før vi feira noe som helst.

Åååh, ja det er rart med det! Man bare føler at det er noe som ikke stemmer helt [emoji53][emoji15] Neste gang, eller denne gang skal vi gå løpet fullt ut [emoji1][emoji1419]
 
Med en positiv test i dag, så er EL i morgen + egget lever i 12-24 timer etter det igjen. Så dere har hele tre perfekte dager til å treffe!!!!

Ja, krysser fingrene. Fikk lagt inn baby-aksjer i går kveld og i nettopp, håper det holder :) Håper på en runde i kveld også, om det ikke blir for sent før samboeren kommer hjem fra jobb :)
 
Åååh, ja det er rart med det! Man bare føler at det er noe som ikke stemmer helt
emoji53.png
emoji15.png
Neste gang, eller denne gang skal vi gå løpet fullt ut
emoji1.png
emoji1419.png
Åååh, ja det er rart med det! Man bare føler at det er noe som ikke stemmer helt [emoji53][emoji15] Neste gang, eller denne gang skal vi gå løpet fullt ut [emoji1][emoji1419]

Ja, veldig spesielt. Får du ekstra oppfølging om du blir gravid nå? Jeg er livredd for at det skal skje igjen..
 
Ja, veldig spesielt. Får du ekstra oppfølging om du blir gravid nå? Jeg er livredd for at det skal skje igjen..
Jeg fikk ikke noe ekstra oppfølging etter SA. Selv om jeg hadde en blødning neste gang jeg ble gravid og ba om tidlig UL, fikk jeg ikke noe da de sa "Det er ikke stort man kan gjøre uansett"/"kroppen ordner selv hvis det skal bli noe".
 
Fortsatt veldig positiv EL-tes om morgen i dag. Men det er vel den første positive testen som gjelder. Da prøver jeg å få til en runde i kveld. Ikke så lett med oppussing hjemme og mannen som våkner og sier jobber tar knekken på ham/han er helt utslit allerede kl. 5 om morgen....
 
Sier dere til mannen at det er nå dere har eggløsning? Eller er han lykkelig uvitende?

Her forteller jeg ikke manne, men han vet jeg tester og vi er aktive prøvere.
 
Sier dere til mannen at det er nå dere har eggløsning? Eller er han lykkelig uvitende?

Her forteller jeg ikke manne, men han vet jeg tester og vi er aktive prøvere.
Jeg har spurt han om han vil vite, og da sa han at han ville jo egentlig det. Men neste syklus tror jeg ikke at jeg kommer til å fortelle det. Føler det legger et ekstra press på hele situasjonen... Bedre å være lykkelig uvitende tror jeg, så lenge man har et aktivt sexliv:)

Han følger uansett ikke med på dager og uker, men merker jo på meg når det nærmer seg TR:oops: Disse hormonene altså:hilarious:
 
Sier dere til mannen at det er nå dere har eggløsning? Eller er han lykkelig uvitende?

Her forteller jeg ikke manne, men han vet jeg tester og vi er aktive prøvere.
Jepp. Han har bett om å få vite. Spørr og graver om eggløsningstester,syklus osv
Viser han appen som tilsier hvilken uke det lønner seg å legge inn aksjer i og når mens er forventa.
Føles litt kleint å snakke så detaljert om det,men sammtidig godt å være to om det.
 
Sier dere til mannen at det er nå dere har eggløsning? Eller er han lykkelig uvitende?

Her forteller jeg ikke manne, men han vet jeg tester og vi er aktive prøvere.

Jeg må jo det fordi han setter eggløsningssprøyta, men skulle gjerne sluppet for føler det demper stemninga litt. [emoji4]
 
Ja, veldig spesielt. Får du ekstra oppfølging om du blir gravid nå? Jeg er livredd for at det skal skje igjen..

Jeg fikk beskjed at jeg kom til å få oppfølging denne gangen ja, både med mange ul og ta blodprøver for hcg-nivå [emoji4]

Det er jeg også! Kommer ikke til å kunne glede meg skikkelig de 3 første mnd, minst, pga faren! Men hvis de ser på ul at alt ser fint ut- med str på foster, ingen ekstra nakkefolder osv rundt uke 11/12 så er det jo egentlig 99% sjanse for at det går bra [emoji4] Får bare ta en dag om gangen! [emoji15]
 
Jeg fikk ikke noe ekstra oppfølging etter SA. Selv om jeg hadde en blødning neste gang jeg ble gravid og ba om tidlig UL, fikk jeg ikke noe da de sa "Det er ikke stort man kan gjøre uansett"/"kroppen ordner selv hvis det skal bli noe".

Skjønner.. Vet ikke om det er bedre at gravide går å bekymrer seg jeg, da! Teit!
Her var det ingen tegn på at kroppen ville kvitte seg med bamsemumsen. Gikk 4 uker fra fosteret døde til det ble oppdaget, hadde nok gått til oul om jeg ikke bestilte privat ul.
Kommer nok til å be om ekstra oppfølging jeg også. Må be om legetime så fort testen blir positiv tenker jeg.
 
Jeg fikk beskjed at jeg kom til å få oppfølging denne gangen ja, både med mange ul og ta blodprøver for hcg-nivå [emoji4]

Det er jeg også! Kommer ikke til å kunne glede meg skikkelig de 3 første mnd, minst, pga faren! Men hvis de ser på ul at alt ser fint ut- med str på foster, ingen ekstra nakkefolder osv rundt uke 11/12 så er det jo egentlig 99% sjanse for at det går bra [emoji4] Får bare ta en dag om gangen! [emoji15]

Så bra!
Spent på om jeg får det. Vi flytter i sommer, så må også bytte legekontor. Håper i det minste at de kan sjekke med ultralyd på legekontoret.
 
Hærregud, så glaaaaaad!! [emoji7][emoji173]️
En folikkel på 17 mm og en på 21 mm!!
Skal sette eggeløsningssprøyte imorgen og inn til inseminering på fredag!! [emoji7][emoji173]️

Hurraaa [emoji2] så bra!! Da var det ingenting å grue seg til [emoji8] kanskje det blir tvillinger [emoji57][emoji6]
 
Hurraaa [emoji2] så bra!! Da var det ingenting å grue seg til [emoji8] kanskje det blir tvillinger [emoji57][emoji6]

Det var vist ikke det!! [emoji173]️
For en lettelse..
Håper ikke på tvillinger altså - men tenker sånn at sjansen for tvillinger er der om man gjør dette uten hormoner også [emoji2]
 
Så bra!
Spent på om jeg får det. Vi flytter i sommer, så må også bytte legekontor. Håper i det minste at de kan sjekke med ultralyd på legekontoret.

Åja, ja du får forklare situasjonen og at du engster deg/er veldig bekymret for at det skjer igjen så kanskje de setter opp ekstra oppfølging [emoji4] Jeg fikk bare beskjed om at ved et evt neste svangerskap skulle jeg få tett oppfølging, så har egentlig ikke noen gode råd[emoji15][emoji51] Men vi får håpe at vi klarer å senke skuldrene litt da!
 
Nå er jeg skuffet. Det ble ikke noe action i går da barnet hadde en urolig kveld og mannen sovnet foran TVen på soverommet. Dvs. aksjene ble lagt inn bare kvelden før den positive testen. EL-testen var positiv på tirsdag. Det er vel ikke noe vits med aktivitet i kveld, på torsdag? Jeg er sikker på at EL var i går.
Da er sjansene ikke så alt for store, selv om de er til stedet....
Som sagt skuffet. Har jo entet i evigheter føles det ut som. pp6.
 
Back
Topp