❤️ IKM uke 21 ❤️

Blør smått på hvert dobesøk nå :( lyys lyys rosa blod. Ikke mengder men må bruke en liten tampong. 7 eller 8 dpo, datt litt av nå. Tenkte å teste 17 Mai men trooor jeg må vente å se.
 
Ææh, jeg har vært opptatt i dag, glemte helt å sjekke her inne! [emoji50] Jeg måå ta ny test i morgen, kan legge ved bilde hvis jeg fortsatt skimter noe!! [emoji1] Nesten så jeg må forte meg å sove nå så jeg kan se i morgen [emoji16]
 
Eller, kjenner jeg er så redd for å gå på en smell [emoji28][emoji85] Skulle nesten ha venta til helga, minst [emoji23][emoji50]
 
Ææh, jeg har vært opptatt i dag, glemte helt å sjekke her inne! [emoji50] Jeg måå ta ny test i morgen, kan legge ved bilde hvis jeg fortsatt skimter noe!! [emoji1] Nesten så jeg må forte meg å sove nå så jeg kan se i morgen [emoji16]

Veeeeldig spent jeg nå! :p
 
Blør smått på hvert dobesøk nå :( lyys lyys rosa blod. Ikke mengder men må bruke en liten tampong. 7 eller 8 dpo, datt litt av nå. Tenkte å teste 17 Mai men trooor jeg må vente å se.

Hørest ut som det kan være en festeblødning.. var litt tidlig å få mens [emoji4] x fingrene.. [emoji177]
 
Hørest ut som det kan være en festeblødning.. var litt tidlig å få mens [emoji4] x fingrene.. [emoji177]
Men det er ganske mye syns jeg :( Hadde blødd en del i natt og en del da jeg sto opp å tørket. Ny tampong så må se hvorda det utvikler seg. Tok en test i dag, alt for tidlig så den var blenda.
 
Men det er ganske mye syns jeg :( Hadde blødd en del i natt og en del da jeg sto opp å tørket. Ny tampong så må se hvorda det utvikler seg. Tok en test i dag, alt for tidlig så den var blenda.

Festeblødning utarter seg forskjellig, noen har en mini mens.. noen full flyt og noen spotter litt.. alt fra en til mange dager ikke rart om du fikk negativ test i dag [emoji8] du får ikke pos for tiligst 2-3 dager etter feste [emoji173]️ krysser fingrene for deg og håper på pos.test snart. Når er ikm?
 
Festeblødning utarter seg forskjellig, noen har en mini mens.. noen full flyt og noen spotter litt.. alt fra en til mange dager ikke rart om du fikk negativ test i dag [emoji8] du får ikke pos for tiligst 2-3 dager etter feste [emoji173]️ krysser fingrene for deg og håper på pos.test snart. Når er ikm?
Tusen takk[emoji173] ikm den 22 :)
Hadde festeblødning med 2mann. Bare litt rosa blod som ikke trengte support av bind eller noe[emoji23]
 
Tusen takk[emoji173] ikm den 22 :)
Hadde festeblødning med 2mann. Bare litt rosa blod som ikke trengte support av bind eller noe[emoji23]

Spennende tid fremover [emoji173]️ da har du «god» tid til å teste.
En ting jeg er 100% sikker på er at når det kommer til kroppen er det meste usikkert.. ingen av mine svangerskap har vært like.. og det er jo ikke så rart kroppen endres jo hele tiden [emoji4]
 
Men det er ganske mye syns jeg :( Hadde blødd en del i natt og en del da jeg sto opp å tørket. Ny tampong så må se hvorda det utvikler seg. Tok en test i dag, alt for tidlig så den var blenda.

Min festeblødning sist var nesten som en vanlig mens som varte ca. 4 dager [emoji4] nå blør ikke jeg så mye ved mens da, men jeg måtte bruke bind/tampong. Så alt går an [emoji173]️ krysser fingrene for deg![emoji8]
 
Tusen takk dere :) Ene svangerskapet mitt så blødde jeg kraftig fra uke 20-30, uten grunn. Kraftigere enn mens var det. Venter til helgen å tar en test da ;)
 
PP 1 etter ma - b3 - el 21 eller 22.05 - IKM ca 29.05 usikker på om kroppen er i balanse igjen etter andre ma på 6 mnd. Håper vi skal prøve igjen, selv om jeg er livredd. Har hatt en mens, siden utskrapning 9 april. Edit: jeg oppdaget nå at IKM blir i uke 22[emoji5]
 
Er 4dpo i dag, ganske sikker på null klaff. Tiden snegler seg mot tr og gyn timen om en uke, mens jeg venter har jeg fått nok en sopp infeksjon. Det er så pyton.
 
IMG_7390.JPG


Flere som ser streken?! Veldig vanskelig å få med på bilde, er 9dpo idag[emoji16][emoji50]
 
Den dukka opp rimelig raskt, innen 3-4minutter! I går var der nærmere 10min før jeg klarte å se noe, men da hadd jeg vel stirra så lenge at jeg ikke såg at den dukka opp[emoji23][emoji51]
 
Jeg seeeer!! Tror dette må være en babystrek under utvikling altså :happy::happy:

Æææh! Så moro at du ser den [emoji16] Litt kjappere og tydeligere enn i går så det er håp [emoji1]
 
Back
Topp