❤️ IKM uke 20 ❤️

Spennende fremover altså!! Er på 2/3 DPO, og reiste på ferietur. Hjemme igjen 9DPO, men tok likevel med graviditetstest på turen, haha. Er vel ikke noe vits, så tidlig får man vel ikke strek av uansett…
 
Bare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs :bag:
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
 

Vedlegg

  • IMG_5163.png
    IMG_5163.png
    8,4 MB · Visninger: 82
Bare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs :bag:
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
Gøy at noen har startet testingen :) spennede dager framover inne her

Av nysgjerrighet hva er greia med nøkkelen (og sett ellers mynt og ring) på bildet? For å fokusere? :)
 
Spennende fremover altså!! Er på 2/3 DPO, og reiste på ferietur. Hjemme igjen 9DPO, men tok likevel med graviditetstest på turen, haha. Er vel ikke noe vits, så tidlig får man vel ikke strek av uansett…

Jeg har testa svakt positivt på 7DPO tidligere.
 
Bare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs :bag:
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
Da er vi to, 6dpo i dag og testet selv og synes jeg så noe :laughing002
hmmm, kan dette love godt ? Har tannpine idag . Sist jeg hadde kjemisk hadde jeg sterke tannsmerter…
Og luktesansen er på topp. Blir kvalm av enkelte lukter .hmm spennende de neste dagene altså ❤️
Håper det går nå :Heartredhar du tatt test i dag?

Her er min fra i dag (ved pilen) sammenlignet med de jeg tok i oktober (klipte den i to etter jeg så noen hadde gjort det i en tråd her :p )
 

Vedlegg

  • IMG_4203.jpeg
    IMG_4203.jpeg
    211,3 KB · Visninger: 60
Hvordan går det damer? :happy: jeg er 4 dpo idag, og syns det er helt greit. Jeg venter tålmodig til forhåpentligvis 7 dpo før jeg begynner å teste :nailbiting: men jeg har veldig liten tro på denne runden. Vi fikk lagt inn mindre aksjer enn til vanlig pga sykdom og mye overtidsarbeid :facepalm: om 1 uke er det 14 mai, termin for den lille jenta vi tok farvel med i november. Hun var 13+2 når vi var på ultralyd og de fant alle avvikene hennes. Hun var ikke forenelig med liv, dessverre. Jeg vil egentlig bare komme meg forbi den 14, siden jeg kjenner at datoen henger litt over hodet på meg. Jeg har også blitt gudmor til en liten jente som ble født i helga, Hun er helt nydelig. Men jeg klarer ikke å la være å tenke på at min lille ville ha vært samme alder, jeg kommer nok bestandig til å tenke på det :Heartred

Håper alle har det fint, og flere kommer o er i dpo land! Håper på mange fine baby streker her :happy:
 
Da er vi to, 6dpo i dag og testet selv og synes jeg så noe :laughing002

Håper det går nå :Heartredhar du tatt test i dag?

Her er min fra i dag (ved pilen) sammenlignet med de jeg tok i oktober (klipte den i to etter jeg så noen hadde gjort det i en tråd her :p )
Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_5229.jpeg
    IMG_5229.jpeg
    2,5 MB · Visninger: 75
  • IMG_5225.jpeg
    IMG_5225.jpeg
    757 KB · Visninger: 70
Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt :bag:
Jeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?

Klipte den for å få to tester hehe, brukte den andre i går (overtenning men måtte bare sjekke)
 
Jeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?

Klipte den for å få to tester hehe, brukte den andre i går (overtenning men måtte bare sjekke)
Sniker:hilarious: Hahaha den var smart! Det skal jeg huske på om jeg går tom, aldri tenkt på engang :laughing021
 
Jeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?

Klipte den for å få to tester hehe, brukte den andre i går (overtenning men måtte bare sjekke)
Ja , siste 3 pp har vært kjemiske . Om ikke det er masse feilstrategi ute å går :confused005
Begynte svakt se skyggene igår . Men de fikk jeg nesten ikke med på bilde . Men den idag har foreløbig skygge .. nå er jeg spent på om de øker .. eller forsvinner igjen denne pp å ❤️

Nei så smart ! Har kun en mk test igjen . Så kansje jeg skal dele den . Liker de bedre enn bp sine ..
 
Back
Topp