Jeg bytter uke siden eggløsningen min ble så sen Ønsker dere alle lykke til!
Skal jeg fjerne deg fra lista da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bytter uke siden eggløsningen min ble så sen Ønsker dere alle lykke til!
Ja veldig! Takk og lykke tilSå kjekt med litt tidligere EL denne gang.
Lykke til i uke 21.
Gøy at noen har startet testingen spennede dager framover inne herBare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
For å få bedre fokusGøy at noen har startet testingen spennede dager framover inne her
Av nysgjerrighet hva er greia med nøkkelen (og sett ellers mynt og ring) på bildet? For å fokusere?
Ja veldig! Takk og lykke til
Lagt deg til i lista. Velkommen!Nyigamet - 25 - B2 - PP1 - 4/5 - 18/5
Spennede at du har starta testinga!Bare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
Spennende fremover altså!! Er på 2/3 DPO, og reiste på ferietur. Hjemme igjen 9DPO, men tok likevel med graviditetstest på turen, haha. Er vel ikke noe vits, så tidlig får man vel ikke strek av uansett…
Da er vi to, 6dpo i dag og testet selv og synes jeg så noeBare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs
Håper det går nå har du tatt test i dag?hmmm, kan dette love godt ? Har tannpine idag . Sist jeg hadde kjemisk hadde jeg sterke tannsmerter…
Og luktesansen er på topp. Blir kvalm av enkelte lukter .hmm spennende de neste dagene altså
Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limtDa er vi to, 6dpo i dag og testet selv og synes jeg så noe
Håper det går nå har du tatt test i dag?
Her er min fra i dag (ved pilen) sammenlignet med de jeg tok i oktober (klipte den i to etter jeg så noen hadde gjort det i en tråd her )
Jeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt
Sniker Hahaha den var smart! Det skal jeg huske på om jeg går tom, aldri tenkt på engangJeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?
Klipte den for å få to tester hehe, brukte den andre i går (overtenning men måtte bare sjekke)
Ja , siste 3 pp har vært kjemiske . Om ikke det er masse feilstrategi ute å gårJeg ser strek!!! Nå er jeg spent på morgendagen. Har du fått positiv før siden du begynte å prøve?
Klipte den for å få to tester hehe, brukte den andre i går (overtenning men måtte bare sjekke)