❤️ IKM uke 20 ❤️

Når kan jeg begynne å teste igjen? Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim på ettermiddagen.

Når kan jeg begynne å teste igjen? Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim på ettermiddagen.
Hadde kanskje tenkt at egget slapp fredag eller lørdag, så jeg hadde nok testet allerede nå til fredag eller lørdag :laughing002 hvis du er mer tålmodig enn meg kan du jo vente til søndag eller mandag, så er svaret mer pålitelig:love017

Hadde kanskje tenkt at egget slapp fredag eller lørdag, så jeg hadde nok testet allerede nå til fredag eller lørdag :laughing002 hvis du er mer tålmodig enn meg kan du jo vente til søndag eller mandag, så er svaret mer pålitelig:love017
Når begynner de første symptomene å komme? Husker ingenting de første ukene fra forrige svangerskap

Når begynner de første symptomene å komme? Husker ingenting de første ukene fra forrige svangerskap
Hos meg kom ømme bryster, vond rygg og murring i mage 3+1 (8dpo) og fra 5+1 var jeg kvalm

Fått blod på tann. Øverste fra nå, sammenlignet med den nederste fra etter fødsel. Ser mindre på denne enn den istad, men føler det er noe skygge på den. Kan være dårlig Batch og :(

Vedlegg

• IMG_4222.jpeg
    IMG_4222.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 78
Prinsessa - 41 - B4 - pp5 - EL29/4 - IKM13/5

Heisann , ser det fortsatt henger noen igjen her :Heartred Har hatt et par hvis ikke tre mnd fri fra forum og tester egentlig skulle jeg ikke inn her før etter at polyppene i livmora var fjerna . Men tenker å henge meg svakt på igjen :Heartred
Jeg har likevel visst når jeg har hatt EL selv om jeg ikke har tempa og testa . 8DPO idag

Vedlegg

• IMG_7023.jpeg
    IMG_7023.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 75
  • IMG_7021.jpeg
    IMG_7021.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 75
Bare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs :bag:
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
Synes jeg ser noe på bp sin , men har jo fått så mye skygger på de så tørr ikke si noe helt sikkert . Spennende :Heartred

Jeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.
Er 8/9 dpo i dag isåfall.

Vedlegg

• IMG_0304.jpeg
    IMG_0304.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 82
  • IMG_0302.jpeg
    IMG_0302.jpeg
    1 MB · Visninger: 83
Jeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.
Skimter noe, men jeg får alltid strek på mine fra BP etter tidsfristen/når de er gamle :( Her er mine sist PP, jeg var ikke gravid :bag:

Vedlegg

• IMG_6716.jpeg
    IMG_6716.jpeg
    220,9 KB · Visninger: 77
Skimter noe, men jeg får alltid strek på mine fra BP etter tidsfristen/når de er gamle :( Her er mine sist PP, jeg var ikke gravid :bag:
Føler jeg ser noe på nr 5 ovenfra og ned, men er noen ganger vanskelig med bilder! krysser fingene!!

Ser noe på øverste! Men enig, fått mye skygger på bp. Håper det er babystrek :Heartred

Synes jeg ser noe på øverste. Blir spennande å se videre.

Prinsessa - 41 - B4 - pp5 - EL29/4 - IKM13/5

Heisann , ser det fortsatt henger noen igjen her :Heartred Har hatt et par hvis ikke tre mnd fri fra forum og tester egentlig skulle jeg ikke inn her før etter at polyppene i livmora var fjerna . Men tenker å henge meg svakt på igjen :Heartred
Jeg har likevel visst når jeg har hatt EL selv om jeg ikke har tempa og testa . 8DPO idag
Lagt deg til i lista. Velkommen.

CD 20 her i dag, og fortsatt ikke tegn til EL.

Så må nok dessverre innse at IKM ikke blir i uke 20. :arghh:
Fjernet meg selv fra lista, men kommer til å oppdatere den for dere andre siden jeg starta ukestråden.
Krysser fingrene for mange babystreker de neste dagene. :signs003

Jeg føyer med i lista over dem som ser noe på øverste. Blir spennende å se i morgen!

Da er jeg tilbake jenter :laughing001 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min

Vedlegg

• IMG_7032.jpeg
    IMG_7032.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 90
  • IMG_7031.jpeg
    IMG_7031.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 93
  • IMG_7033.jpeg
    IMG_7033.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 89
  • IMG_7034.jpeg
    IMG_7034.jpeg