N
Nyigamet.
Guest
Når kan jeg begynne å teste igjen? Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim på ettermiddagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 27 dagers syklus, fikk mensen 19 april.Når kan jeg begynne å teste igjen? Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim på ettermiddagen.
Hadde kanskje tenkt at egget slapp fredag eller lørdag, så jeg hadde nok testet allerede nå til fredag eller lørdag hvis du er mer tålmodig enn meg kan du jo vente til søndag eller mandag, så er svaret mer påliteligNår kan jeg begynne å teste igjen? Fikk eggløsningsslim på torsdag kveld, positiv eggløsningstest fredag morgen, mer eggløsningsslim på ettermiddagen.
Når begynner de første symptomene å komme? Husker ingenting de første ukene fra forrige svangerskapHadde kanskje tenkt at egget slapp fredag eller lørdag, så jeg hadde nok testet allerede nå til fredag eller lørdag hvis du er mer tålmodig enn meg kan du jo vente til søndag eller mandag, så er svaret mer pålitelig
Jeg synes jeg skimter noe her!Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt
Hos meg kom ømme bryster, vond rygg og murring i mage 3+1 (8dpo) og fra 5+1 var jeg kvalmNår begynner de første symptomene å komme? Husker ingenting de første ukene fra forrige svangerskap
Jeg ser noeHvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt
Synes jeg ser noe på bp sin , men har jo fått så mye skygger på de så tørr ikke si noe helt sikkert . SpennendeBare 6 dpo , å testetøsa har sluppet seg løs
Men testetranger er jo mye større for jeg syns jeg ser noe … men det er jo alt for tidlig o.o
Skimter noe, men jeg får alltid strek på mine fra BP etter tidsfristen/når de er gamle Her er mine sist PP, jeg var ikke gravidJeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.
Er 8/9 dpo i dag isåfall.
Føler jeg ser noe på nr 5 ovenfra og ned, men er noen ganger vanskelig med bilder! krysser fingene!!Skimter noe, men jeg får alltid strek på mine fra BP etter tidsfristen/når de er gamle Her er mine sist PP, jeg var ikke gravid
Ser noe på øverste! Men enig, fått mye skygger på bp. Håper det er babystrekJeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.
Synes jeg ser noe på øverste. Blir spennande å se videre.Jeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.
Lagt deg til i lista. Velkommen.Prinsessa - 41 - B4 - pp5 - EL29/4 - IKM13/5
Heisann , ser det fortsatt henger noen igjen her Har hatt et par hvis ikke tre mnd fri fra forum og tester egentlig skulle jeg ikke inn her før etter at polyppene i livmora var fjerna . Men tenker å henge meg svakt på igjen
Jeg har likevel visst når jeg har hatt EL selv om jeg ikke har tempa og testa . 8DPO idag
Synes jeg ser noe. Spennende.Hvorfor delte du den ? Her er min fra utvannet 2-3 timers urin . Men jeg syns jeg ser noe ??? Samme bilde bare redigert . Og kun en test men klippa og limt
Jeg føyer med i lista over dem som ser noe på øverste. Blir spennende å se i morgen!Jeg har vært på reise i dag, så har bare tatt to tester raskt, og så på de nå. Men vet ikke, føler det alltid er skygge med babyplan.