❤️ IKM uke 20 ❤️

Ser ingenting i dag! 7dpo

Vedlegg

• IMG_4245.jpeg
    IMG_4245.jpeg
    135,3 KB · Visninger: 54
Da er jeg tilbake jenter :laughing001 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Uten tvil strek!! Er det samme test eller to forskjellige? Uansett så er det ikke vanskelig å se streken❤️ Tok filter på her❤️

Vedlegg

• IMG_6732.jpeg
    IMG_6732.jpeg
    609,1 KB · Visninger: 95
  • IMG_6731.jpeg
    IMG_6731.jpeg
    549,7 KB · Visninger: 91
  • IMG_6730.jpeg
    IMG_6730.jpeg
    644,9 KB · Visninger: 95
Jeg har ikke meldt meg inn i noen gruppe fordi vi i utgangspunktet ikke skulle bli gravide før tidligst med termin i april-mai… men tror jeg har IKM neste uke. Noen som har fått så sterk skygge før?
IMG_4222.jpeg

Jeg har aldri fått sånn skygge på MakeSure uten å være gravid :woot:
Ikke sant… :playful: ikke jeg heller for så vidt! Presset ut litt mer tiss og tok en sånn clearblue blue stav, men den er det ikke strek på. Får vente til i kveld:nailbiting:

Jeg har ikke meldt meg inn i noen gruppe fordi vi i utgangspunktet ikke skulle bli gravide før tidligst med termin i april-mai… men tror jeg har IKM neste uke. Noen som har fått så sterk skygge før? Vis vedlegget 434543
Samme som min . Har fått sånne flere ganger . Så vet ikke om det er kjemisk eller baby . Mange dpo ? Spennende uansett . Skal hjem å tisse selv nå haha , har ikke tørt å sløse tiss :bag: :laughing021

Samme som min . Har fått sånne flere ganger . Så vet ikke om det er kjemisk eller baby . Mange dpo ? Spennende uansett . Skal hjem å tisse selv nå haha , har ikke tørt å sløse tiss :bag: :laughing021
Så spennende!!

Haha jeg ANER ikke! Fødte i oktober og har etter det hatt null kontroll på syklusen. Fikk tilbake mensen tidlig, men den har vært veldig uregelmessig. Har hoppet (godt) av i svingen :hilarious: litt upraktisk for oss med januar/februar-baby.. men vi hadde jo lyst på en til ila året neste år! Men sånn om jeg skal regne at jeg har 28 dagers syklus skal jeg ha mensen om akkurat en uke i dag! Og om eggløsning var på dag 14 betyr det at jeg ikke er mer enn 7dpo:playful: hvor mange dpo er du?

Så spennende!!

Haha jeg ANER ikke! Fødte i oktober og har etter det hatt null kontroll på syklusen. Fikk tilbake mensen tidlig, men den har vært veldig uregelmessig. Har hoppet (godt) av i svingen :hilarious: litt upraktisk for oss med januar/februar-baby.. men vi hadde jo lyst på en til ila året neste år! Men sånn om jeg skal regne at jeg har 28 dagers syklus skal jeg ha mensen om akkurat en uke i dag! Og om eggløsning var på dag 14 betyr det at jeg ikke er mer enn 7dpo:playful: hvor mange dpo er du?
Hehe
Jeg er 9DPO idag

Back
Topp