Det er da noe på disse, er det ikke?Da er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er da noe på disse, er det ikke?Da er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Jeg liker at du er tilbake , da virker jeg ikke helt testegalDa er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Jeg ser jo en strek selvDet er da noe på disse, er det ikke?
Haha godt å høreJeg liker at du er tilbake , da virker jeg ikke helt testegal
Men jeg ser noe altså !
Da er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Jeg serDa er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Jeg ser!!Da er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Uten tvil strek!! Er det samme test eller to forskjellige? Uansett så er det ikke vanskelig å se streken Tok filter på herDa er jeg tilbake jenter 9DPO de to første er inna tida og de to siste etter 4-6min
Veldig tidlig enda da, veldig få som får positiv 7 dpoSer ingenting i dag! 7dpo
Fortsatt veldig tidligSer ingenting i dag! 7dpo
Samme test med noen min eller sekunder mellomUten tvil strek!! Er det samme test eller to forskjellige? Uansett så er det ikke vanskelig å se streken Tok filter på her
Jeg har aldri fått sånn skygge på MakeSure uten å være gravidJeg har ikke meldt meg inn i noen gruppe fordi vi i utgangspunktet ikke skulle bli gravide før tidligst med termin i april-mai… men tror jeg har IKM neste uke. Noen som har fått så sterk skygge før? Vis vedlegget 434543
Ikke sant… ikke jeg heller for så vidt! Presset ut litt mer tiss og tok en sånn clearblue blue stav, men den er det ikke strek på. Får vente til i kveldJeg har aldri fått sånn skygge på MakeSure uten å være gravid
Samme som min . Har fått sånne flere ganger . Så vet ikke om det er kjemisk eller baby . Mange dpo ? Spennende uansett . Skal hjem å tisse selv nå haha , har ikke tørt å sløse tissJeg har ikke meldt meg inn i noen gruppe fordi vi i utgangspunktet ikke skulle bli gravide før tidligst med termin i april-mai… men tror jeg har IKM neste uke. Noen som har fått så sterk skygge før? Vis vedlegget 434543
Så spennende!!Samme som min . Har fått sånne flere ganger . Så vet ikke om det er kjemisk eller baby . Mange dpo ? Spennende uansett . Skal hjem å tisse selv nå haha , har ikke tørt å sløse tiss
HeheSå spennende!!
Haha jeg ANER ikke! Fødte i oktober og har etter det hatt null kontroll på syklusen. Fikk tilbake mensen tidlig, men den har vært veldig uregelmessig. Har hoppet (godt) av i svingen litt upraktisk for oss med januar/februar-baby.. men vi hadde jo lyst på en til ila året neste år! Men sånn om jeg skal regne at jeg har 28 dagers syklus skal jeg ha mensen om akkurat en uke i dag! Og om eggløsning var på dag 14 betyr det at jeg ikke er mer enn 7dpo hvor mange dpo er du?