❤️ IKM uke 19 ❤️

Jeg klarte jo ikke å holde meg jeg og tok en test :p

Føler jeg ser en veldig svak strek der men tror egentlig det bare er innbilning. Er kun 7 dpo så er nok for tidlig.
 
Her er testen.
 

Vedlegg

  • IMG_8259.jpeg
    IMG_8259.jpeg
    1 MB · Visninger: 83
Jeg ser noe :excited001
Regner med du tar ny test igjen i morgen :cool14?!

Kommer garantert til å teste i morgen ja :laughing002 spørs om det blir så mye søvn i natt :p
Håper bare det ikke er tullestrek, har hatt noen sånne før på babyplan så er litt skeptisk til denne streken. Men har vært litt øm i magen de to siste dagene, pluss intens smerte og litt blod i dag så krysser fingrene for at det er gode tegn :)
 
Føler jeg ser noe i dag også på testen men er veldig svak. Var vanskelig å få streken på bilde. Men skal ta en ny test litt seinere, sist graviditet så fikk jeg sterkere ut på dagen.
 

Vedlegg

  • IMG_8268.jpeg
    IMG_8268.jpeg
    572,2 KB · Visninger: 67
Tror jeg hadde festeblødning i går :nailbiting: føler jeg også kan skimte strek på testen, men vanskelig å få på bilde. Sist svangerskap hadde jeg festeblødning og testet positiv på kvelden dagen etter, så kan være jeg ryker på en ny test i kveld:playful:
 
Tror jeg hadde festeblødning i går :nailbiting: føler jeg også kan skimte strek på testen, men vanskelig å få på bilde. Sist svangerskap hadde jeg festeblødning og testet positiv på kvelden dagen etter, så kan være jeg ryker på en ny test i kveld:playful:

Så spennende :D
 
Føler jeg ser noe i dag også på testen men er veldig svak. Var vanskelig å få streken på bilde. Men skal ta en ny test litt seinere, sist graviditet så fikk jeg sterkere ut på dagen.
Føler jeg ser noe :excited001
Er ekstremt svakt og faktisk enklere å se om man ikke zoomer inn.
Blir spennende å se på neste test.
 
Ser jo noe der, men rar strek på den ene syns jeg…
 

Vedlegg

  • IMG_0309.jpeg
    IMG_0309.jpeg
    973,9 KB · Visninger: 60
  • IMG_0310.jpeg
    IMG_0310.jpeg
    927,4 KB · Visninger: 63
Jeg tok først en Clearblue og der kom det opp en strek men veldig svak. Så tok en babyplan og den ser negativ ut. Så begynner å lure på om jeg kan ha hatt en kjemisk. Stoler ikke helt på Clearblue.
 

Vedlegg

  • IMG_8276.jpeg
    IMG_8276.jpeg
    230,1 KB · Visninger: 65
Back
Topp