Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var vel en ekstremt ufølsom og unødvendig kommentar...Irriterer meg grenseløst at samboer ikke vil erkjenne at jeg er gravid
I tillegg kom han med kommentar om at det sikkert ender likedan denne gangen som det gjorde forrige måned (kjemisk). Skal innrømme at jeg ble ganske forbannet etter den kommentaren
Prøvde å ta test når jeg kom hjem, men har skikkelig utvannet urin. Er så tørst og må derfor tisse hvertfall hver 2. time.
Gratulerer så myeFornøyd med testen min 9/10 DPO. Tenker jeg kan settes på gravid Etter MA i februar håper jeg denne spiren sitte helt til januar
Gratulerer!!Fornøyd med testen min 9/10 DPO. Tenker jeg kan settes på gravid Etter MA i februar håper jeg denne spiren sitte helt til januar
Ja, den var virkelig unødvendig Og tro meg, han fikk så ørene flagret.Det var vel en ekstremt ufølsom og unødvendig kommentar...
Ser dessverre ingenting, men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig9 dpo og denne såg vel veldig blank ut ..
Får håpe detSer dessverre ingenting, men 9 dpo er fortsatt veldig tidlig
Krysser fingrene for at det dukker opp en strek nr. 2 i løpet av noen dager
Er det bare ønsketenkning? Eller kan det kanskje være starten på noe?
8dpo, dagens første urin
Vis vedlegget 434090
Synes jeg ser noe her, men kan være skygge..Er det bare ønsketenkning? Eller kan det kanskje være starten på noe?
8dpo, dagens første urin
Vis vedlegget 434090
Ser noe, men vanslelig å si akkurat hva.Er det bare ønsketenkning? Eller kan det kanskje være starten på noe?
8dpo, dagens første urin
Vis vedlegget 434090
Noen som ser noe her, eller er det bare ønsketenkning fra min side?Vis vedlegget 434095
Ja, det er en liten prikk/ujevnhet i testen akkurat der den andre streken skulle vært.. Er ca 8 dpo, men har ikke testet etter eggløsningFøler jeg ser noe der men usikker på om prikken der ødelegger det.. ville tatt en ny test hvor mange dpo er du?
Jeg tror det er en strek der, i tillegg til prikkNoen som ser noe her, eller er det bare ønsketenkning fra min side?Vis vedlegget 434095
Syns også jeg ser noe, men den prikken påvirker det litt kanskje..Noen som ser noe her, eller er det bare ønsketenkning fra min side?Vis vedlegget 434095
Skal på butikken og handle makesure nå!Ser noe, men vanslelig å si akkurat hva.
Du har ikke tilfeldigvis noen Makesure tester liggende?
Testet jo selv med Metode tester og syns jeg så et eller annet.
Etter tips prøvde jeg å teste med Makesure tester og der var det ikke tvil om at det var strek.
Blir spennende dager fremover