Så spennende! Tror jeg må ta en ny i kveldJeg tror det er en strek der, i tillegg til prikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Tror jeg må ta en ny i kveldJeg tror det er en strek der, i tillegg til prikk
Oppdater oss når du har tatt ny test da! Jeg skal også ta en ny test nå snartSkal på butikken og handle makesure nå!
Veldig vanskelig, men føler lissom jeg kan skimte på den nederste. Du må ta ny i morgen tidlig
Gratulerer!Med disse i dag, så tør jeg sette meg på gravid
Vis vedlegget 434203
Det var leit det ikke lyktes denne rundenKinakål - 37 - PP 1 - EL 21.04 - IKM 06.05
Fikk mensen i går.
TakkGratulerer!
Hadde starta allerede i morgen tidlig jegIntense smerter i går i noen sekunder og litt blod når jeg tørket meg i sted, kan det være festesmerte og festeblødning
Er 7 dpo i dag. Når kan man egentlig begynne å teste etter en eventuelt festeblødning?
Hadde starta allerede i morgen tidlig jeg
Jeg fikk positiv dagen etter når jeg (tror) jeg hadde festeblødning ved forrige graviditetIntense smerter i går i noen sekunder og litt blod når jeg tørket meg i sted, kan det være festesmerte og festeblødning
Er 7 dpo i dag. Når kan man egentlig begynne å teste etter en eventuelt festeblødning?
Jeg fikk positiv dagen etter når jeg (tror) jeg hadde festeblødning ved forrige graviditet