❤️ IKM uke 19 ❤️

Tok en ny test nå, helt klart negativ.
IMG_3592.jpeg
 
Må tisse igjen selv om jeg tisset for under to timer siden. Føler jeg må vente for å få mer konsentrert tiss :hilarious: Redd om jeg tar test nå at den er negativ på grunn av det..
 
Jeg ba om å få ta blodprøver for å se at hcg øker. Tok første i dag og får ikke tatt neste før tirsdag. Men jeg må få en annen bekreftelse enn økende strek på tester denne gangen. Å miste gjør noe med hodet altså. Vanskelig å slå seg til ro med to streker, til tross for sterke symptomer:hungover::hilarious:
 
Fikk noen voldsomme stikninger på venstre side i dag, varte i noen sekunder. Men det kan vel ikke være festesmerte vel? Vet det kan være så mye men har et lite håp :p
 
Intense smerter i går i noen sekunder og litt blod når jeg tørket meg i sted, kan det være festesmerte og festeblødning:smiley-angelic001
Er 7 dpo i dag. Når kan man egentlig begynne å teste etter en eventuelt festeblødning?
 
Intense smerter i går i noen sekunder og litt blod når jeg tørket meg i sted, kan det være festesmerte og festeblødning:smiley-angelic001
Er 7 dpo i dag. Når kan man egentlig begynne å teste etter en eventuelt festeblødning?
Jeg fikk positiv dagen etter når jeg (tror) jeg hadde festeblødning ved forrige graviditet
 
Back
Topp