❤️ IKM Uke 18 ❤️

Tempen holder seg fin. Men magefølelsen er fraværende. Det er så «stille» i kroppen. Eneste er at jeg er «gassy» :laughing002 Merker ofte litt ubehag i kroppen fra rundt 7dpo ser jeg når jeg ser bakover i fertility friend. Registrert både at jeg uvel og har ømme bryster, trøtt og halsbrann. Nå er det null. Nå skal det sies at i de aller fleste syklusene med symptomer har jeg hatt negative tester da. Og to kjemiske. Så ingen babys-syklus. Men likevel. Føler overhodet ikke noe behov for å teste, og det er hvertfall uvanlig. Så tror hodet og kroppen er overbevist om at det ikke er noe der denne gangen heller.
Men kanskje fravær av symptomer kan være symptom på noe. Gir ikke opp før TR kommer. Hadde vært så deilig å slippe mer IVF!
IMG_9612.jpeg

Last edited:
Tempen holder seg fin. Men magefølelsen er dårlig. Det er så «stille» i kroppen. Eneste er at jeg er «gassy» :laughing002 Merker ofte litt ubehag i kroppen fra rundt 7dpo ser jeg når jeg ser bakover i fertility friend. Registrert både at jeg uvel og har ømme bryster, trøtt og halsbrann. Nå er det null. Nå har jeg jo ikke vært gravid på de tidligere syklusene da. Med unntak av kjemisk i februar. Men likevel. Føler overhodet ikke noe behov for å teste, og det er hvertfall uvanlig. Så tror hodet og kroppen er overbevist om at det ikke er noe der denne gangen heller. Vis vedlegget 459409
Tempen ser veldig fin ut da!:gen014
De gangene jeg har vært gravid har jeg vært SÅ sikker og de gangene jeg ikke har vært har jeg hatt dårlig magefølelse.. Jeg hadde god magefølelse her om dagen, for da hadde jeg så mange symptomer; verking i korsryggen, murringer og økt utflod, men plutselig så ga det det seg og magefølelsen gikk over :banghead: Sikkelig kjedelig

Håper du har så rett! Jeg vet ikke, men føler jeg forventer at den skulle økt mye mere.
Skjønner hva du mener , men den har jo også akkurat blitt positiv! Så i morgen og kommende dagene så ser du det nok bedre :Heartpink

Tempen ser veldig fin ut da!:gen014
De gangene jeg har vært gravid har jeg vært SÅ sikker og de gangene jeg ikke har vært har jeg hatt dårlig magefølelse.. Jeg hadde god magefølelse her om dagen, for da hadde jeg så mange symptomer; verking i korsryggen, murringer og økt utflod, men plutselig så ga det det seg og magefølelsen gikk over :banghead: Sikkelig kjedelig
Ja, ser den. Jeg har vært kjempesikker flere ganger, men så her der hatt seg at det var ikke riktig i det hele tatt. Så positiv magefølelse hos meg stoler jeg ikke på. Med datteren min hadde jeg ingen symptomer før et godt stykke ut i 1. trimester. Men det var jo også første gang jeg prøvde å bli gravid, jeg ante ikke engang hvor i syklus jeg var annet enn at vi la inn aksjer i det jeg antok var va midt i syklus. Så det er en dårlig referanse sånn egentlig :bag:

11 ish dpo og blenda tester enda. Nå vet jeg ikke når EL skjedde da, EL-testen var positiv den 16. og har regnet at EL skjedde den 17. siden jeg hadde EL-smerter den dagen. Men vet jo så klart ikke om egget slapp 17. eller 18. Men det er nok ikke noe! Selv om vi ikke planla er det litt kjipt likevel, fordi man ser for seg en fremtid som ikke blir å skje likevel :sorry:

Vedlegg

• IMG_4678.jpeg
    IMG_4678.jpeg
    490,5 KB · Visninger: 56
Måtte ta test når jeg kom hjem fra legen, 2 timers urin. Og den var er ikke svakere :Heartred

Vedlegg

• IMG_5790.jpeg
    IMG_5790.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 87
  • IMG_5786.jpeg
    IMG_5786.jpeg
    178,1 KB · Visninger: 82
  • IMG_5781.jpeg
    IMG_5781.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 85
  • IMG_5783.jpeg
    IMG_5783.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 88
Ja, og begge ble negative. Tr kom idag. Ble kjemisk dessverre. Veldig kjedelig når man får strekk så negativ deretter, skuffelsen er enda større enn uten svak strek. Blir inseminering denne pp.
Føler med deg i samme situasjon :shy:
Håper bare blødningen kan starte snart her, har tydeligvis vært svakere flere dager sikkert, men kjente mye symptomer enda <3

Back
Topp