Tempen holder seg fin. Men magefølelsen er fraværende. Det er så «stille» i kroppen. Eneste er at jeg er «gassy»
Merker ofte litt ubehag i kroppen fra rundt 7dpo ser jeg når jeg ser bakover i fertility friend. Registrert både at jeg uvel og har ømme bryster, trøtt og halsbrann. Nå er det null. Nå skal det sies at i de aller fleste syklusene med symptomer har jeg hatt negative tester da. Og to kjemiske. Så ingen babys-syklus. Men likevel. Føler overhodet ikke noe behov for å teste, og det er hvertfall uvanlig. Så tror hodet og kroppen er overbevist om at det ikke er noe der denne gangen heller.
Men kanskje fravær av symptomer kan være symptom på noe. Gir ikke opp før TR kommer. Hadde vært så deilig å slippe mer IVF!
Merker ofte litt ubehag i kroppen fra rundt 7dpo ser jeg når jeg ser bakover i fertility friend. Registrert både at jeg uvel og har ømme bryster, trøtt og halsbrann. Nå er det null. Nå skal det sies at i de aller fleste syklusene med symptomer har jeg hatt negative tester da. Og to kjemiske. Så ingen babys-syklus. Men likevel. Føler overhodet ikke noe behov for å teste, og det er hvertfall uvanlig. Så tror hodet og kroppen er overbevist om at det ikke er noe der denne gangen heller.Men kanskje fravær av symptomer kan være symptom på noe. Gir ikke opp før TR kommer. Hadde vært så deilig å slippe mer IVF!
Last edited:
jeg slet med å se stek i går, men i dag er det jo ingen tvil

Sikkelig kjedelig