Ahh, hvor man elsker disse hormoneneKjenner meg veldig pms i dag. Jeg er sjeldent i dårlig humør ellers, mens i dag er jeg superirritert og sliten. Klassisk innkommende mens!
Trodde jeg fikk mens jeg også, ikke kommet enda 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh, hvor man elsker disse hormoneneKjenner meg veldig pms i dag. Jeg er sjeldent i dårlig humør ellers, mens i dag er jeg superirritert og sliten. Klassisk innkommende mens!
Trodde jeg fikk mens jeg også, ikke kommet enda 
Men du tror ikke EL var 22.4? Hvilke tegn på EL har du?CD28. Fremdeles tegn til EL. Negativ g-test. Skjønner ingenting, blir så skuffa og lei![]()
Plutselig slår det ut, la oss gjette på 11dpo?
Kjenner du på noen teegn/symptomer?Ja det var meg!Det var noen som pratet om at de hadde sett en hvit hare og at det symboliserer fruktbarhet og nytt liv.
Mamma har besøk av en hvit hare på trappen flere ganger om dagen, som hun sender bilder av til meg og ei vennine av meg har plutselig fått seg en kanin som hun driver å sender bilder av, kanin symboliserer lykke og glede og at du er på vei mot noe stort.
Det er jo lov å håp at det ligger noe i det?![]()
Og etter den hendelsen ble jeg forfulgt av bilder, videoer og figurer med harer flere dager
Tullete! Håper de er tegn til deg!
Når tenker du begynne å teste?Nei har ingen symptomer. Jeg hadde symptomer fra 4 til 6-7 dpo (verking i korsryggen, murring i magen og økt utflod), men nå er alt bortePlutselig slår det ut, la oss gjette på 11dpo?Kjenner du på noen teegn/symptomer?
Hva med deg? Du som har fått så fine tester 

Ja, tror det ikke ble noe mere en skygger denne gangen ogsåGodt du tar det på den måten. Jeg følger spent med![]()
Jævelig irriterende assa!! Men men, hva får man gjortVar ikke så mye mer i dag, skygge strekkene gir seg ikkeDet må da være noe her! Jeg syns det kom frem enda bedre når jeg så bildet på avstand som miniatyr![]()

Har du tatt den?jeg dør av mannen min, han kom plutselig med en graviditetstest etter en lure tur. Hjalp ikke å klage at jeg ikke hadde flere testere igjen.Han er veldig spent. Kjenner ikke noen menssymptomer men stikkninger på høre side noe jeg ikke har gjort siste syklusene. Men forventer ikke noe enn negativt test. Vis vedlegget 459256
Så gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg!Ja det var meg!Og etter den hendelsen ble jeg forfulgt av bilder, videoer og figurer med harer flere dager
Tullete! Håper de er tegn til deg!
Når tenker du begynne å teste?

Haha, så artig! Jeg har IBS pga fibromyalgi.. Er heldigvis flink med å spise det jeg tåler, men når jeg ikke gjør det.. 9 mnd gravidDu kødder? Da har vi to like diagnoser (minus IBS)! Ble så og si frisk fra Fibromyalgien sist, og holdt på med utredingen for ADD diagnosen mens jeg var gravidSykt!

Jeg ser en strekDet her kan ikke være skygger![]()

Fikk dem på 2 Urin, mye sterkere når jeg ser de selv.Jeg ser en strek![]()
Dette er ikke skygger nei, du er gravid!Det her kan ikke være skygger![]()
Den første urin var litt svakere, tok de to på andre urin og de ble tydligereDette er ikke skygger nei, du er gravid!

Tror noe er på gang iallefall... skyggene dine blir jo stadig sterkereJa, tror det ikke ble noe mere en skygger denne gangen ogsåJævelig irriterende assa!! Men men, hva får man gjort
De ble enda tydeligere nå på 2 tissTror noe er på gang iallefall... skyggene dine blir jo stadig sterkere