❤️ IKM Uke 18 ❤️

Det var noen som pratet om at de hadde sett en hvit hare og at det symboliserer fruktbarhet og nytt liv.
Mamma har besøk av en hvit hare på trappen flere ganger om dagen, som hun sender bilder av til meg og ei vennine av meg har plutselig fått seg en kanin som hun driver å sender bilder av, kanin symboliserer lykke og glede og at du er på vei mot noe stort.

Det er jo lov å håp at det ligger noe i det? :hilarious:
Ja det var meg! :hilarious: Og etter den hendelsen ble jeg forfulgt av bilder, videoer og figurer med harer flere dager :hilarious: Tullete! Håper de er tegn til deg!:bunnyNår tenker du begynne å teste?

Plutselig slår det ut, la oss gjette på 11dpo? :woot: Kjenner du på noen teegn/symptomer?
Nei har ingen symptomer. Jeg hadde symptomer fra 4 til 6-7 dpo (verking i korsryggen, murring i magen og økt utflod), men nå er alt borte :laughing002 Hva med deg? Du som har fått så fine tester :love017:smiley-bounce012

Vet ikke hva jeg skal tenke om de testene her jeg :banghead:

Vedlegg

• IMG_5534.jpeg
    IMG_5534.jpeg
    313,1 KB · Visninger: 65
  • IMG_5535.jpeg
    IMG_5535.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 66
  • IMG_5536.jpeg
    IMG_5536.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 65
  • IMG_5541.jpeg
    IMG_5541.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 66
  • IMG_5542.jpeg
    IMG_5542.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 67
jeg dør av mannen min, han kom plutselig med en graviditetstest etter en lure tur. Hjalp ikke å klage at jeg ikke hadde flere testere igjen. :laughing002 Han er veldig spent. Kjenner ikke noen menssymptomer men stikkninger på høre side noe jeg ikke har gjort siste syklusene. Men forventer ikke noe enn negativt test. Vis vedlegget 459256
Har du tatt den?

Ja det var meg! :hilarious: Og etter den hendelsen ble jeg forfulgt av bilder, videoer og figurer med harer flere dager :hilarious: Tullete! Håper de er tegn til deg!:bunnyNår tenker du begynne å teste?
Så gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg! :excited001
Jeg tok en test idag, 9dpo. Blenda hvit, men jeg har ikke flere tidligtester, så forventet ikke positiv test heller :hilarious:

Du kødder? Da har vi to like diagnoser (minus IBS)! Ble så og si frisk fra Fibromyalgien sist, og holdt på med utredingen for ADD diagnosen mens jeg var gravid :laughing001 Sykt!
Haha, så artig! Jeg har IBS pga fibromyalgi.. Er heldigvis flink med å spise det jeg tåler, men når jeg ikke gjør det.. 9 mnd gravid :hilarious:

Back
Topp