Venter til i morgen, har drikki så mye i kveld, sovna i 2 timer. Så er redd det blir for utvannetHar du tatt ny test?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter til i morgen, har drikki så mye i kveld, sovna i 2 timer. Så er redd det blir for utvannetHar du tatt ny test?![]()
Krysser fingrene for at streken er sterkere i morgenMåtte ta da, men er så redd de ikke øker nokTenker jeg har drukket mye. Men, er så redd for kjemisk!

Ahhh håååper det! Enn om din får babystrek i morgen? Hvordan føler du deg?Virker definitivt som at du har noe på gang jaGleder meg til testen din i morgen! Den har nok en fin babystrek
![]()

Jeg måtte inn å sjekke før jeg sovner. På kvelden etter å ha drukket mye så kan du jo ikke tenke at de skal bli så mye sterkereMåtte ta da, men er så redd de ikke øker nokTenker jeg har drukket mye. Men, er så redd for kjemisk!
Ingen babystrek her.. dagens test var helt blendahvit.. det var nok ikke min tur denne gangen likevelAhhh håååper det! Enn om din får babystrek i morgen? Hvordan føler du deg?![]()
Ikke min heller, testene har sunket og er helt blankeIngen babystrek her.. dagens test var helt blendahvit.. det var nok ikke min tur denne gangen likevel![]()
Det var trist 
NeeeiIkke min heller, testene har sunket og er helt blankeDet var trist
![]()

Ja, kjempeskuffet, har jo hatt alle symptomene så sterktNeeeiDet var jo ikke sånn dette skulle gå
![]()
Men jeg må trøste meg med at ting endelig begynte å komme tilbake etter hormonspiralen, så kanskje kroppen er bedre forberedt en av de neste syklusene 
Så dumt
Er jo en så fin og lovende tempkurve 

Syns denne set tydeligere ut jegI går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.

I går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.
åh, tusen takk kjære duÅåå - heier på deg og krysser alt jeg har![]()
Kjenner jeg er så redd det skal gå galt igjen..Jeg synes også den ser tydligere ut, å man kan klart se at den er rosa og ikke grå!I går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.

Den er jo nye eklere å se i dag enn i gårI går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.
jeg slet med å se stek i går, men i dag er det jo ingen tvil