❤️ IKM Uke 18 ❤️

Måtte ta da, men er så redd de ikke øker nok :sorry: Tenker jeg har drukket mye. Men, er så redd for kjemisk!

Vedlegg

• IMG_5706.jpeg
    IMG_5706.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 79
  • IMG_5700.jpeg
    IMG_5700.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 79
Måtte ta da, men er så redd de ikke øker nok :sorry: Tenker jeg har drukket mye. Men, er så redd for kjemisk!
Jeg måtte inn å sjekke før jeg sovner. På kvelden etter å ha drukket mye så kan du jo ikke tenke at de skal bli så mye sterkere❤️ Hold motet oppe. Gleder meg til å sjekke inn her i morgen

10dpo og blenda tester. Mistet litt håpet nå kjenner jeg :sorry: temperaturen er høy og fin da.

Chat gpt påstår at bare 28% av gravide tester positivt 10 dpo, så det er jo enda tidlig, meeeen....

1000002429.jpg
1000002428.jpg

Våkna med lyserosa på papiret i dag. Det var noen her inne som lurte på om jeg kanskje kunne missa toppen mellom CD17 og 18, og det kan stemme med at jeg hadde vært 12DPO i dag. Kanskje jeg rett og slett missa toppen :dead:

Uansett! Gyn og GU i dag! Og jeg skal sutre til legen :angelic:

IMG_3111.jpeg

I går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.

Vedlegg

• IMG_5607.jpeg
    IMG_5607.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 71
  • IMG_5748.jpeg
    IMG_5748.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 69
  • IMG_5753.jpeg
    IMG_5753.jpeg
    317,7 KB · Visninger: 71
I går VS i dag.. Var kanskje dritt tiss! Men, om jeg regner riktig så skal det være dobling til i morgen. Kjenner jeg er skikkelig redd dette går til helvete.. Hadde det ikke vært for symptomer som vondt i korsryggen, murringer, og veldig ømme pupper så hadde jeg ikke trodd det her vile gå i det hele tatt.
Syns denne set tydeligere ut jeg :shy: :Heartred

Ååå - heier på deg og krysser alt jeg har ❤️❤️

Jeg synes også den ser tydligere ut, å man kan klart se at den er rosa og ikke grå! :Heartred

Den er jo nye eklere å se i dag enn i går :Heartpink jeg slet med å se stek i går, men i dag er det jo ingen tvil :hello2

Back
Topp