Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo, har lest at det er normaltJeg pleier å ha sterke eggløsningssmerter 2 dager, men vet ikke om det er normalt![]()
Haha så gøy å se! Jeg ammer ikke da, men jeg og hadde plutselig tidlig eggløsning denne gang! Gikk fra positiv test cd17 til cd13 sånn plutselig!Utrolig hva ammestopp kan gjøre. Fra å ha EL på cd 22/23 til at det nå plutselig normaliserer seg til seg til cd15![]()

Dette er vår måned!Haha så gøy å se! Jeg ammer ikke da, men jeg og hadde plutselig tidlig eggløsning denne gang! Gikk fra positiv test cd17 til cd13 sånn plutselig!![]()

Men jeg har fått den droppen jeg pleier å få ved EL. Ser jo at det står flere steder at det tar 1-2 dager før tempen øker etter positiv test. Jeg er vant til at den øker dagen etter positiv test. Men jeg har tempet av og på siden 2018 og ser at det har skjedd 2-3 ganger at tempen har økt på dag 2, så håper det bare er det!
Jeg hadde ubehagelig / vonde eggløsningssmerter på høyre side sent i går kveld/natt, så kanskje tempen bare ikke rakk å øke før jeg tempet? (Temper kl 06).Vi sier det sånnDette er vår måned!![]()
![]()

Kjenner det tar litt på for å være ærlig. Føles som om jeg aldri vil kunne bli gravid igjen..Skjønner det veldig godt, det er vondt å kjenne på disse følelsene. Jeg kjenner også på det, du er ikke aleneKjenner jeg er så redd for å få negativ test igjen! Har ikke følt det her på en stund, men nå kommer den veldigKjenner det tar litt på for å være ærlig. Føles som om jeg aldri vil kunne bli gravid igjen..
Jeg kjente på et skikkelig nederlag forrige syklus (første eggløsningen etter SA), og tok det veldig tungt da den ble negativ. Kjenner helt ærlig at jeg ikke har særlig forhåpninger denne gangen heller. Vet at jeg ikke har noen grunn til å være forutinntatt, men likevel. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg syns egentlig det vondeste er at jeg ikke kan se framover i tid, og se om det kommer til å gå eller ikke
Uvitenheten gjør meg sprø. Mange klemmer til deg fra meg, vi skal klare dette 
Kjenner jeg er så redd for å få negativ test igjen! Har ikke følt det her på en stund, men nå kommer den veldigKjenner det tar litt på for å være ærlig. Føles som om jeg aldri vil kunne bli gravid igjen..
Er i samme båt - har følt meg så frustrert og oppgitt over negative tester i hver runde. Men av en eller annen grunn er jeg optimistisk for denne runden! Har sikkert mye å gjøre med at syklusen min ser ut til å være tilbake til normalen og det gir meg håp om at kanskje kroppen er mer klar for å bli gravid denne gangen.Skjønner det veldig godt, det er vondt å kjenne på disse følelsene. Jeg kjenner også på det, du er ikke aleneJeg kjente på et skikkelig nederlag forrige syklus (første eggløsningen etter SA), og tok det veldig tungt da den ble negativ. Kjenner helt ærlig at jeg ikke har særlig forhåpninger denne gangen heller. Vet at jeg ikke har noen grunn til å være forutinntatt, men likevel. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg syns egentlig det vondeste er at jeg ikke kan se framover i tid, og se om det kommer til å gå eller ikke
![]()

Er så lei meg at du måtte oppleve det. Det er så urettferdig og gir ingen meningSkjønner det veldig godt, det er vondt å kjenne på disse følelsene. Jeg kjenner også på det, du er ikke aleneJeg kjente på et skikkelig nederlag forrige syklus (første eggløsningen etter SA), og tok det veldig tungt da den ble negativ. Kjenner helt ærlig at jeg ikke har særlig forhåpninger denne gangen heller. Vet at jeg ikke har noen grunn til å være forutinntatt, men likevel. Så jeg skjønner hva du mener. Jeg syns egentlig det vondeste er at jeg ikke kan se framover i tid, og se om det kommer til å gå eller ikke
![]()
Jeg håper du blir fort gravid igjen nå, og ikke må vente en evighet
veldig enig med degEr i samme båt - har følt meg så frustrert og oppgitt over negative tester i hver runde. Men av en eller annen grunn er jeg optimistisk for denne runden! Har sikkert mye å gjøre med at syklusen min ser ut til å være tilbake til normalen og det gir meg håp om at kanskje kroppen er mer klar for å bli gravid denne gangen.
Uansett så står vi alle ovenfor det samme, et stort ønske om en liten spire. Og det kan være vi blir skuffet nok en gang.. Men da er det veldig godt at vi er flere om det og andre som forstår akkurat hvordan det er
En dag om gangen!![]()
Er så utrolig godt å ha det forumet her, så man kan dele alle tanker og følelser.

Ser den! Jeg tror ikke du ødelegger det med å drikke kaffe, men klarer du å drikke noe annet i stedet eller flytte fokus? Skjønner at du har lyst på kaffe, er kanskje ikke noe særlig annet som frister daHar så sinnsykt lyst på kaffe! Går rundt og er så trøtt, sovet så dårlig i natt. Men, leser at det ikke er bra i PP og jeg har drukket veldig mye denne mnd siden TR. Så begynner og overtenke at det skal ødelegge![]()

Akkurat nå har jeg en liten stikking nede på høyre side, håper systemet gjør seg klar. Har tidligere på det lengste gått til CD 24 før eggløsning

De norske retningslinjene sier jo at en til to kopper kaffe eller tilsvarende koffein-innhold i annen drikke pr dag er ok - tror ikke du ødelegger noe med 1 kopp! Kos deg med kaffe innenfor anbefalingene sier nå jeg!Har så sinnsykt lyst på kaffe! Går rundt og er så trøtt, sovet så dårlig i natt. Men, leser at det ikke er bra i PP og jeg har drukket veldig mye denne mnd siden TR. Så begynner og overtenke at det skal ødelegge![]()