❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Tester igjen ikveld :)
20250407_082439.jpg

Jukser litt og insaminerer, lettere å få til med en liten en. Den gir maksimal 24-36 timer før eggløsning. Ikke den beste sædkvaliteten, så derfor jeg ikke tørr stole på bare i forkant av EL. Prøver hyppigere denne mnd, men med oppspart første gangen
Imponerende likevel :D

Hvor lenge sparte dere opp før dere satte i gang ?

Har ikke tid til å stå å kose meg med testene, da alle er hjemme :p

Om urinen ikke er utvannet tester jeg igjen etterpå:hilarious: Har jeg først sluppet løs testetøsa, så testes det jevnlig:knegg:

20250407_171151.jpg

Sånn, da blir det ikke mer testing før imorgen :hilarious: :p Okeeei, da, kaaanskje en siste kveldstest senere:smiley-ashamed004:knegg:
8dpo kveld.
20250407_183103.jpg

Jeg som er helt motsatt (tok én test i PP1, ikke tatt en siden) tenker: hvordan har du råd til dette :laughing005

Jeg har kjøpt meg opp et lager med tester over mange mnd, en del på tilbud og noen til vanlig pris :smiley-ashamed004 :knegg: men ja, ekke billig å drifte en testetøs deluxe:angel5:hilarious::wacky:

Jeg har kjøpt meg opp et lager med tester over mange mnd, en del på tilbud og noen til vanlig pris :smiley-ashamed004 :knegg: men ja, ekke billig å drifte en testetøs deluxe:angel5:hilarious::wacky:
Jeg kjøpte 10 BP strimler (fikk 5 tidlig strimler gratis også) og 2 CB digital på Black Friday salg siden jeg visste vi kom til å prøve i nær fremtid, har bare tatt to strimler siden da! Så jeg er jævlig billig i drift, skikkelig gniten er jeg og, liker ikke betale fullpris :hilarious: Den dagen jeg får positiv får jeg bli testetøs og ta 3 om dagen jeg også, så jeg får brukt dem opp :laughing002

Tryhard25 - 32 - B1 - PP5 - EL 11/4 - IKM 25/4

Hei hei dere :smiley-angelic006 Vi skulle hoppe over aprilprøving, men nå som eggløsningsuka har ankommet ble jeg veldig nedstemt og lei meg da det føltes helt feil i kroppen å slutte å prøve på grunn av risiko for en «uperfekt» termindato. Luftet det med mannen, og vi kom fram til at vi prøver likevel, siden ønsket om ny graviditet er så høyt. Kjøper el-test i morgen og prøver fra onsdag :Heartred Graviditetstestene er og blir låst inn av mannen, så jeg må tigge av han når det er høyst nødvendig :laughing002 Termindato blir i så fall 5. januar.

Tryhard25 - 32 - B1 - PP5 - EL 11/4 - IKM 25/4

Hei hei dere :smiley-angelic006 Vi skulle hoppe over aprilprøving, men nå som eggløsningsuka har ankommet ble jeg veldig nedstemt og lei meg da det føltes helt feil i kroppen å slutte å prøve på grunn av risiko for en «uperfekt» termindato. Luftet det med mannen, og vi kom fram til at vi prøver likevel, siden ønsket om ny graviditet er så høyt. Kjøper el-test i morgen og prøver fra onsdag :Heartred Graviditetstestene er og blir låst inn av mannen, så jeg må tigge av han når det er høyst nødvendig :laughing002 Termindato blir i så fall 5. januar.
Velkommen :happy:

4dpo her, venter på at jeg kan teste. Av erfaring er det ikke vits for meg å teste noe særlig før ikm, selv ikke med tidlig-tester (det har vel sammenheng med kort lutealfase). Men kommer jeg til å teste likevel? Å ja da! :hilarious:
Har ingen magefølelse på at noe er på gang da, men vi får se.

Hei. Leser at flere er i gang med testing allerede. Heldige :) her er ikm i uke 17. så aksje legging denne uken for oss. Annenhver dag. Andre runde på letrozol. Dobbel dose denne gangen. Har bare tre forsøk, så gir vi oss! Men lever i håpet. Blir gjerne med her :) Gullfu3- 45 b3 el ca 9/4 ikm 23/4

4dpo her, venter på at jeg kan teste. Av erfaring er det ikke vits for meg å teste noe særlig før ikm, selv ikke med tidlig-tester (det har vel sammenheng med kort lutealfase). Men kommer jeg til å teste likevel? Å ja da! :hilarious:
Har ingen magefølelse på at noe er på gang da, men vi får se.
Her venter jeg også på å teste, 4 DPO i dag. Har egentlig lyst å vente til 10-11 DPO før testing, men kommer garantert til å svi av en 7 DPO :hilarious:

Hei. Leser at flere er i gang med testing allerede. Heldige :) her er ikm i uke 17. så aksje legging denne uken for oss. Annenhver dag. Andre runde på letrozol. Dobbel dose denne gangen. Har bare tre forsøk, så gir vi oss! Men lever i håpet. Blir gjerne med her :) Gullfu3- 45 b3 el ca 9/4 ikm 23/4
Velkommen :happy:

Samme her, CD 12 nå og fortsatt ikke noe stigning på EL-tester, men EL var på CD 14 forrige syklus, så nå er det aksjelegging ja:bounce

9dpo, negative tester og 0 symptomer:) Virker som guttene har smittet meg med noe diaré-greier og mageknip, for har de siste 3 dagene fløyet på do støtt og stadig. Hadde så sinnsykt mageknip igår kveld og:bag: Så regner med som ikke-gravid, og møter opp til operasjon imorgen:flower

Håper alle dere andre er gravid eller ender opp gravide denne PP :love7 :smiley-angelic001
20250408_080119.jpg

20250408_095936.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp