mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tester igjen ikveld

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte jeg skulle vente til i morgen med en test til, så tror jeg vil se hvordan den er før jeg flyttes
Imponerende likevelJukser litt og insaminerer, lettere å få til med en liten en. Den gir maksimal 24-36 timer før eggløsning. Ikke den beste sædkvaliteten, så derfor jeg ikke tørr stole på bare i forkant av EL. Prøver hyppigere denne mnd, men med oppspart første gangen
jakten på 2 streker minutt for minutt her inne
Skal love deg at det er en lettelse å se andre som er like teste tøs som megSånn, da blir det ikke mer testing før imorgen![]()
Okeeei, da, kaaanskje en siste kveldstest senere
8dpo kveld.
Vis vedlegget 457993
Sånn, da blir det ikke mer testing før imorgen
![]()
Okeeei, da, kaaanskje en siste kveldstest senere
8dpo kveld.
Vis vedlegget 457993
Samme tanke, @Ametyst83Skal love deg at det er en lettelse å se andre som er like teste tøs som meg![]()
![]()
Skal love deg at det er en lettelse å se andre som er like teste tøs som meg![]()
![]()
Jeg som er helt motsatt (tok én test i PP1, ikke tatt en siden) tenker: hvordan har du råd til detteAltså, det går ikke å bare ta én test daglig, her går det i 10 stk minst pr dagveeet... jeg er håpløs
![]()
Jeg som er helt motsatt (tok én test i PP1, ikke tatt en siden) tenker: hvordan har du råd til dette![]()
Jeg tenker hver eneste gang før jeg skal starte å teste «denne mnd skal jeg være sparsom» men, det går dessverre rett i helvete gang på gangAltså, det går ikke å bare ta én test daglig, her går det i 10 stk minst pr dagveeet... jeg er håpløs
![]()
Jeg kjøpte 10 BP strimler (fikk 5 tidlig strimler gratis også) og 2 CB digital på Black Friday salg siden jeg visste vi kom til å prøve i nær fremtid, har bare tatt to strimler siden da! Så jeg er jævlig billig i drift, skikkelig gniten er jeg og, liker ikke betale fullprisJeg har kjøpt meg opp et lager med tester over mange mnd, en del på tilbud og noen til vanlig pris![]()
men ja, ekke billig å drifte en testetøs deluxe
![]()
VelkommenTryhard25 - 32 - B1 - PP5 - EL 11/4 - IKM 25/4
Hei hei dereVi skulle hoppe over aprilprøving, men nå som eggløsningsuka har ankommet ble jeg veldig nedstemt og lei meg da det føltes helt feil i kroppen å slutte å prøve på grunn av risiko for en «uperfekt» termindato. Luftet det med mannen, og vi kom fram til at vi prøver likevel, siden ønsket om ny graviditet er så høyt. Kjøper el-test i morgen og prøver fra onsdag
Graviditetstestene er og blir låst inn av mannen, så jeg må tigge av han når det er høyst nødvendig
Termindato blir i så fall 5. januar.
Her venter jeg også på å teste, 4 DPO i dag. Har egentlig lyst å vente til 10-11 DPO før testing, men kommer garantert til å svi av en 7 DPO4dpo her, venter på at jeg kan teste. Av erfaring er det ikke vits for meg å teste noe særlig før ikm, selv ikke med tidlig-tester (det har vel sammenheng med kort lutealfase). Men kommer jeg til å teste likevel? Å ja da!
Har ingen magefølelse på at noe er på gang da, men vi får se.
VelkommenHei. Leser at flere er i gang med testing allerede. Heldigeher er ikm i uke 17. så aksje legging denne uken for oss. Annenhver dag. Andre runde på letrozol. Dobbel dose denne gangen. Har bare tre forsøk, så gir vi oss! Men lever i håpet. Blir gjerne med her
Gullfu3- 45 b3 el ca 9/4 ikm 23/4
Samme her, CD 12 nå og fortsatt ikke noe stigning på EL-tester, men EL var på CD 14 forrige syklus, så nå er det aksjelegging jaHei. Leser at flere er i gang med testing allerede. Heldigeher er ikm i uke 17. så aksje legging denne uken for oss. Annenhver dag. Andre runde på letrozol. Dobbel dose denne gangen. Har bare tre forsøk, så gir vi oss! Men lever i håpet. Blir gjerne med her
Gullfu3- 45 b3 el ca 9/4 ikm 23/4