Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja, fine streker! Gratulerer!Jeg begynner faktisk kanskje å tro at jeg kan være gravid
Morgenurin 10 DPO:
Vis vedlegget 458038
Morgenurin 12 DPO:
Vis vedlegget 458039
Gratulerer så masseJeg begynner faktisk kanskje å tro at jeg kan være gravid
Morgenurin 10 DPO:
Vis vedlegget 458038
Morgenurin 12 DPO:
Vis vedlegget 458039
Definitivt gravid!! FantastiskJeg begynner faktisk kanskje å tro at jeg kan være gravid
Morgenurin 10 DPO:
Vis vedlegget 458038
Morgenurin 12 DPO:
Vis vedlegget 458039
Det der er babystrekerJeg begynner faktisk kanskje å tro at jeg kan være gravid
Morgenurin 10 DPO:
Vis vedlegget 458038
Morgenurin 12 DPO:
Vis vedlegget 458039
Noen ganger kan man vel ha litt smerter etter EL også. Men ikke lett å vite, hadde sikkert regnet meg selv som 1 DPO for å ikke risikere å teste for tidligEndelig over i dpo dagene
Synes testen som er 0,86 er sterkest, hadde el smerter søndag og litt mandag morgen. Er jeg da 1 eller 2 dop tror dere?
Har bare 9 make sure tester og 4 digitale cb liggende så tror jeg må skynde meg å bestille fra babyplan før påska kommer! Kan jo ikke risikere å gå tom heller![]()
Føler nesten jeg ser en strek på den i midten!
Føler nesten jeg ser en strek på den i midten!![]()
VelkommenHeeei!
VinterMammmaPrøver -35- B2 - PP1- EL uke 15 - IKM uke 17
(Gjør det slik fordi jeg har uregelmessige sykluser, men antar dette er riktig uke).
Heeei!
VinterMammmaPrøver -35- B2 - PP1- EL uke 15 - IKM uke 17
(Gjør det slik fordi jeg har uregelmessige sykluser, men antar dette er riktig uke).
Takk! Blir veldig spennende.Heeei, kjære duu![]()
Så koselig dere er igang med prøvingen igjen dere også
Masse lykke til, tuts
![]()
Takk! Blir veldig spennende.Tenk om vi havner i samme gruppe igjen!
Merker prøving er veldig annerledes med en liten en og sykdom hver andre uke. Håper på bedre tider til våren! Og så skjønner jeg ikke helt hvordan dere klarer det, men dere har jo vært mange lenge så har litt øvingstid, hehe![]()
Ja, altså jeg visste det kom til å bli mye sykdom, men såååå mye da! Og at jeg og mannen også skulle bli syke (sånn ordentlig syke) også, maaage ganger. Jaja! Tror vi har en uke siden oppstart der alle var friske, og det var første uka, haha!Det hadde vært koselig å være på samme termingruppe igjenBlir spennende tider framover
Hahaha, ja, kan du si?Man vender seg i grunn til det, blir en livsstil( sånn i vårt tilfelle med mange barn), men det første året i bhge er KUN sykdom HELE tiden
![]()
Ja, altså jeg visste det kom til å bli mye sykdom, men såååå mye da! Og at jeg og mannen også skulle bli syke (sånn ordentlig syke) også, maaage ganger. Jaja! Tror vi har en uke siden oppstart der alle var friske, og det var første uka, haha!
Ellers er alt fint og sånt, hehe![]()
Ja går vel for 1 dpo i dag, så skal jeg prøve å holde meg fra å teste frem til i hvert fall 10 dpoNoen ganger kan man vel ha litt smerter etter EL også. Men ikke lett å vite, hadde sikkert regnet meg selv som 1 DPO for å ikke risikere å teste for tidlig![]()
Jeg har lyst å vente til 10 dpo, altså på mandag i neste uke. Er litt redd det ryker en test før den tid, men håper å klare venteJa går vel for 1 dpo i dag, så skal jeg prøve å holde meg fra å teste frem til i hvert fall 10 dpo
Når begynner du å teste ? Du var 4dpo?