❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Maksimal på cb fertilitetsmonitor i går morges. La inn aksjer i går morges og kveld, samt nå i morges. Hvor ofte/lenge ville dere fortsatt å legge inn aksjer?
Det var hyppig aksjelegging, vi klarer bare annahver dag, kanskje to dager på rappen til nød (sånn er vel bare livet med 2 barn):bag: Så ville ikke vært så stressa, orker dere en runde til så kjør på, men innsatsen er jo strålende allerede :hello2

Maksimal på CB - betyr det maksimal fertilitet (altså dagen før EL om jeg husker riktig), eller dagen EL er? Er vel ikke noe vits med aksjelegging mer enn 1 døgn etter EL ihvertfall. Og man er mest fertil de to dagene før og EL-dagen

2DPO, kjenner murring på venstre side av magen, og håper det er et bra tegn. Ellers er det lite å melde, akkurat som ventet. Jeg hadde nesten glemt hvor tullete man kan bli av å gå og tolke og overtolke alle verdens tegn mellom eggløsning og ikm, hehehe. :angelic:

Det var hyppig aksjelegging, vi klarer bare annahver dag, kanskje to dager på rappen til nød (sånn er vel bare livet med 2 barn):bag: Så ville ikke vært så stressa, orker dere en runde til så kjør på, men innsatsen er jo strålende allerede :hello2

Maksimal på CB - betyr det maksimal fertilitet (altså dagen før EL om jeg husker riktig), eller dagen EL er? Er vel ikke noe vits med aksjelegging mer enn 1 døgn etter EL ihvertfall. Og man er mest fertil de to dagene før og EL-dagen
Jukser litt og insaminerer, lettere å få til med en liten en. Den gir maksimal 24-36 timer før eggløsning. Ikke den beste sædkvaliteten, så derfor jeg ikke tørr stole på bare i forkant av EL. Prøver hyppigere denne mnd, men med oppspart første gangen

Jukser litt og insaminerer, lettere å få til med en liten en. Den gir maksimal 24-36 timer før eggløsning. Ikke den beste sædkvaliteten, så derfor jeg ikke tørr stole på bare i forkant av EL. Prøver hyppigere denne mnd, men med oppspart første gangen
Hvor "fersk" må sæden være for at det skal være noen vits? Fant ikke noe klart svar da jeg googlet "holdbarhet sæd romtemperatur" (men kjøleskap er vel et alternativ også?):happy090 Aldri tenkt på før, men ser jo på nett at flere har prøvd det med suksess:D

2DPO, kjenner murring på venstre side av magen, og håper det er et bra tegn. Ellers er det lite å melde, akkurat som ventet. Jeg hadde nesten glemt hvor tullete man kan bli av å gå og tolke og overtolke alle verdens tegn mellom eggløsning og ikm, hehehe. :angelic:
Ja det er skikkelig avslappende å være i perioden mellom TR og EL, føler meg nesten normal:laughing002 Litt kjedelig å da, men nå har ihvertfall aksjelegging starta (tross mange dager til forventa EL, just in case, vet ikke om det blir EL-testing, og temping har jeg aldri prøvd)

Hvor "fersk" må sæden være for at det skal være noen vits? Fant ikke noe klart svar da jeg googlet "holdbarhet sæd romtemperatur" (men kjøleskap er vel et alternativ også?):happy090 Aldri tenkt på før, men ser jo på nett at flere har prøvd det med suksess:D
Bruker med en gang. Går sikkert å vente litt, ved Ivf kunne det opptil to timer før han avleverte. Da helst ved å ha i nærheten av kroppstemperatur/armhule

Bruker med en gang. Går sikkert å vente litt, ved Ivf kunne det opptil to timer før han avleverte. Da helst ved å ha i nærheten av kroppstemperatur/armhule
Kult! Kanskje noe å prøve hvis det blir for sårt å få det til på "kosemåten", det blir jo lett det på slutten av rundt EL:angelic:

Så for meg sånn pose med magen nå m/ slange inn i huha, med pumpe-knapp på for kontinuerlig inseminering :laughing001

Kult! Kanskje noe å prøve hvis det blir for sårt å få det til på "kosemåten", det blir jo lett det på slutten av rundt EL:angelic:

Så for meg sånn pose med magen nå m/ slange inn i huha, med pumpe-knapp på for kontinuerlig inseminering :laughing001
Hehehehe, det hadde vært noe. Leste tips om å bruke Prefert gel og menskopp gjennom natten, for å stenge sper en inne. Spent på om det hjelper

Mye mas fra meg nå :bag:
Tok en ny test. Ser denne positiv ut? Eller er den ikke helt positiv pga det mørke nederst på kontrollstreken?

IMG_4188.jpeg

Mye mas fra meg nå :bag:
Tok en ny test. Ser denne positiv ut? Eller er den ikke helt positiv pga det mørke nederst på kontrollstreken?

Vis vedlegget 457929
Begge strekene er jo litt mørkere nederst. Uansett så er det nok enten like før eller like etter - har du testa tidligere i dag? Hvis ikke, test imårra tidlig og evt. 1-2 ganger til imårra? Kan lett misse toppen

Begge strekene er jo litt mørkere nederst. Uansett så er det nok enten like før eller like etter - har du testa tidligere i dag? Hvis ikke, test imårra tidlig og evt. 1-2 ganger til imårra? Kan lett misse toppen
Denne fikk jeg litt tidligere i dag. Men er ikke kjent med merket, så angrer litt på at jeg ikke bestilte BP allikevel! Men får se hva CB sier i morgen
Noen med erfaring med smile-reader her inne? Første gangen jeg prøver det merket og den appen mener jeg har peak nå? Men jeg er uenig og CB (Viser høy) også :hilarious:

Vis vedlegget 457926Vis vedlegget 457927

Da er jeg kommet til 3 DPO. Lite symptomer å melde, men det er jo for tidlig uansett utfall. Fertillity friend har også bekreftet eggløsning nå, så det var jo litt gøy at mine antagelser stemte :D

1000005923.jpg

8DPO og kjenner svært lite:hilarious: Testene på morgenurin var negative:) Skal teste snart igjen:angelic: Ikke så lett med 2 små hjemme.. og en nysgjerrig 17åring som først blir hentet kl 10:p
Screenshot_20250407_073328_FF App.jpg

20250407_072933.jpg

Synes de var vanskelig å tyde. CB sier fortsatt høy og den stoler jeg mer på, men har bare én stav igjen av den. Må kjøpe meg noen på apoteket i dag kjenner jeg :hilarious: Men ser ut som det nærmer seg :shy:

Ofte får jeg positiv babyplan eggløsningstest dagen før CB-monitoren slår ut neste morgen og gir maks❤️ Så fortsett å ta el-tester idag, så du ikke går glipp av toppen(noen har kort LH-topp på kun noen timer)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp